Verlanglijstje Telefoon 025 / 886971
Alle prijzen incl. BTW & excl. verzendkosten  ·  Prijs van het goedkoopste product in de serie Joop! Homme

Joop, Homme is een klassiek parfum dat altijd gepolariseerd is geweest.

"Echte mannen dragen roze" - tenminste als je het populaire modehuis kunt Joop! geloven. Want juist deze slogan Homme promoot de hardnekkige mannengeurJoop! , die sinds het einde van de jaren tachtig onverminderd populair is. Maar wat maakt het parfum Joop! Homme van het beroemde huis zo populair bij mannen? En dat tot op de dag van vandaag, ondanks de ongebruikelijke kleurstelling en ondanks de gedurfde en zoete geursamenstelling? Misschien is het de ongewone en succesvolle mix van bergamot, mandarijn, sinaasappelbloesem en citroen in de kop van het parfum.

Homme In het hart van Joop! Heliotroop, jasmijn, lelietjes van de vallei en kaneel. De basis verleidt met patchouli, sandelhout, tonkaboon en vanille. Misschien is het de intensieve duurzaamheid waarmee het parfum scoort. Maar misschien is het ook de extravagantie, de joie de vivre, de elegantie, de verleiding en de avontuurlijke geest die tussen de individuele noten en accenten steeds weer terug te vinden is.

Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:

Waarschijnlijk zal elke fan Homme hier Joop! zijn eigen mening over hebben. Daarom is het het beste om rond te snuffelen en zelf te ontdekken wat het Homme meest opwindend is aan dit klassieke parfumJoop! . De naam Joop! staat al tientallen jaren voor internationale trends. Deze geur zet de traditie voort.

alle klanten beoordelen positieve
Joop! Homme
4 of 5 sterren

5 uit 5 sterren — op basis van 8 klant adviezen

Commentaar van
JOOP!!!
heerlijke set van Joop! om te rijgen of om cadeau te doen. Heerlijke geur met body lotion. Past perfect bij elkaar en de geschenkverpakking is erg mooi!
Commentaar van
Joop Homme
Zeer goed ruikende geur voor heren. De geur houdt heel lang aan en is heerlijk! Joop is een zeer goed parfum en bij dit artikel klopt de prijs helemaal!
Commentaar van
prima
Deze dekstick is eindelijk een deo die goed ruikt en de gevoelige huid niet irriteert. Echt aan te bevelen. Dezelfde geur als de aftershave.

Joop! homme is gemaakt door uitzonderlijke parfumeur Michel Almairac

Maar liefst uitzonderlijke parfumeur Michel Almairac is verantwoordelijk voor de succesvolle Joop! geur Homme. "De wereld van geuren is magisch," zei Almairac ooit. Hij groeide op in Grasse, de Franse parfumstad. Al als kind werd hij omringd door parfum omdat zijn vader en grootvader ook beroemde parfum makers waren.

Maar hij leerde de kneepjes van het vak tijdens zijn opleiding aan de gerenommeerde Roure parfumerieschool. Daar werkte hij met grote parfumeurs als Jean-Maurice Martin, Edmond Roudnitska en Pierre Bourdon. Iedereen deelde zijn kennis met hem en hij leerde zelfstandig te werken.

Almairac werkte als parfumeur voor talrijke mode- en designiconen en creëerde klassieke parfums en bestsellers zoals Laura Biagiotti Venezia, Ghost Ghost and Serenity, Shiseido Zen en Zen Purple, Jil Sander No. 4, Gucci Eau de Gucci en Jette Joop By Night Jette. Met Joop! homme heeft Almairac echter een van zijn meest commercieel succesvolle parfumfavorieten aller tijden gecomponeerd.

Almirac durfde het experiment en werd beloond met een echte explosie van geur, die in belangrijke mate verantwoordelijk is voor het succes van zijn creatie. Vooral de oosterse geuren zorgen voor de zekere extra van de creatie, waardoor zijn aura onmiskenbaar. Met zijn edele ingrediënten is deze geur al lang een klassieker. Zijn succesverhaal zal nooit ophouden. De sensualiteit van deze essentie blijft mensen verleiden en inspireren.

De Joop! Hommefles verwijdert eenvoudig geslachtstypische eigenschappen

Het klassieke parfum Joop! Homme dateert uit 1989 en was in die tijd buitengewoon en tamelijk zoet voor een mannengeur, wat ook op een bepaalde manier werd onderstreept in het ontwerp van het totaalbeeld. Hoewel de fles zelf relatief eenvoudig en mannelijk is met zijn opvallend hoekige en smalle vorm, onderscheidt hij zich niet alleen van de massa mannenparfums door zijn afgeronde en minimaal gekartelde dop, maar ook door de roze kleurige vloeistof binnenin.

Hier zou menigeen terecht betwijfelen of hij toch geen fout heeft gemaakt met het pakket. De grote en opvallende " " Joop! Homme " letters op de voorkant van de fles, die net zo opvallend zijn als de vorm en de heldere parfumvloeistof, bewijst het tegendeel. Dus hier speelt de een met de ander, maar bovenal speel je met contrasten en gendertypische doseringen en don'ts.

Zoals een fles, zoals een geur, Joop! met een Homme ongeëvenaarde sexappeal. Het unieke samenspel van oranjebloesem, jasmijn en kaneel creëert een vleugje rebellie dat bijna provocerend is. Patchouli, sandelhout en honing zijn drie ingrediënten die tot nu toe allesbehalve gebruikelijk waren.

Joop, een Adonis en een roze fles.

Joop Homme is een beproefd, klassiek en bekend parfum dat al meer dan 20 jaar mensen oproept - soms op een positieve en soms op een minder positieve manier. Dit is niet de enige reden waarom de reclamecampagne voor deze populaire en klassieke mannengeur van generatie op generatie is veranderd.

De reclamecampagne van de populaire en klassieke mannen parfum

Tot nu toe was Joop! homme echter altijd gericht op een jonge, onderscheidende en goed getrainde man in het midden van de poster of plek, die gevangen zit door minstens één maar meestal twee of drie mooie vrouwen. Tot slot de verleiding, extravagantie en avontuurlijkheid waarvan de sillage van het parfum ook spreekt.

Bekende en beroemde modellen of acteurs zijn nooit te vinden in een campagne voor Joop! homme. De focus lag op onbekende gezichten die de parfum in het midden zetten met veel sex appeal en nog meer naakte huid - meestal in een roze achtergrond of tegen een bijpassende achtergrond in roze. Want, zoals de slogan zegt: "Echte mannen dragen roze".

Ze adverteren een geur waarvan de seksuele aantrekkingskracht verrast en bijna een beetje provoceert. De creatie van sterparfumeur Michel Almairac inspireert met een topnoot die bergamot en amalfi citroenen combineert. Daarnaast vormen oranjebloesem, jasmijn en kaneel een trio van verkwikkende ingrediënten.

Patchouli, sandelhout en honing ronden de creatie aangenaam warm af en geven het een onweerstaanbare afwerking die het mannelijke effect nog versterkt. Toch wordt sensualiteit niet veronachtzaamd, maar wordt de koers ervan herhaaldelijk door provocerende elementen gebroken. Op deze manier ontwikkelt de schepping een levenshouding die elk moment iets heel bijzonders maakt.