Onbeperkte luxe voor onbeperkt plezier
Op alle platforms wordt Philipp Plein No Limit$ afgeschilderd als een ticket naar het ongebreidelde en hedonistische leven van Philipp Plein. Een leven zonder grenzen, zonder beperkingen: Vier je leven en geniet van de luxe!
Een zwarte, geurige creditcard.
In de promotievideo voor Philipp Plein No Limit$ komt deze levenshouding duidelijk naar voren. De video toont de wilde en losbandige levensstijl van de modeontwerper, vol opwindende actie, vrouwen, luxe auto's en geld.
De reclamefilm werd geregisseerd door de bekende Italiaanse filmregisseur Luca Finotti, die door Forbes Magazine onlangs werd uitgeroepen tot de filmregisseur achter de virale modevideo's. Hij heeft al voor talloze andere wereldberoemde designermerken achter de camera gestaan. Met een diploma in marketing en economie van de prestigieuze Luigi Bocconi Universiteit in Milaan en een filmdiploma van de New York Film Academy, heeft Finotti alle vaardigheden verworven om een succesvolle artistieke en gehypte filmregisseur te zijn door krachtige video's te combineren met de elementen van sociale media.
Op verschillende sociale mediaplatforms geeft Philipp Plein een dieper inzicht in zijn extravagante luxeleven tijdens de reclamecampagne voor Phillipp Plein No Limit$. Enorme feesten met talloze Hollywood beroemdheden tussen met bladgoud bedekte straaljagers, offshore boten en de duurste sportwagens.
Gerenommeerd fotograaf John Balsom ensceneert Philipp Plein als een soort Hollywood-actiester. In deze productie verovert Philipp Plein de wereld met zijn parfum Philipp Plein No Limit$ en zijn bijbehorende levensstijl als superheld. De bedwelmende geur van het parfum is bedoeld om inzicht te geven in het wilde en snelle leven van de modeontwerper, waarin alleen geld regeert.