Verlanglijstje Telefoon 025 / 886971
Alle prijzen incl. BTW & excl. verzendkosten  ·  Prijs van het goedkoopste product in de serie Jean Paul Gaultier Le Male

Jean Paul Gaultier Le Man past bij elke gelegenheid

Als er één mannenparfum is dat de dames al jaren in beroering houdt, dan is Jean Paul Gaultier Le Male dat wel het geval. Met zijn oosterse geurkarakter en het zeer mannelijke Fougére-akkoord is het Le Male een echte langloper onder de parfums en het boegbeeld van Jean Paul Gaultier de mannenparfums. Het Jean Paul Gaultier is een eerbetoon aan een figuur die al lang een bron van inspiratie is voor de ontwerper: de zeiler. Het Le Male is een geur die een speciaal soort mannelijkheid biedt. Een sensuele creatie met uiterst moderne echo's.
De geuren die gebruikt worden door parfumeur Francis Kurkdjian Le Male variëren van kruiden zoals dragon, oosterse kardemom en lavendel, tot munt, bergamot, sinaasappelbloesem, verkwikkende kaneel en karwij. Warme, zachte aroma's van sandelhout, amber, vanille, tonkaboon en cederhout zorgen voor een onweerstaanbare, unieke basis.
Het mannelijke, aromatische parfum met zijn kruidige noot is zeer dominant in het eerste moment en glijdt dan over in sensuele, zachte noten. Een parfum van contrasten, zoals Yin en Yang, onweerstaanbaar en uniek van karakter. In 2010 werden het Le Male parfum en de bijbehorende tv-commercial opnieuw geëerd als parfumster.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
Gelanceerd in 1995, is de geur al lang geleden een klassieker geworden en is het een integraal onderdeel geworden van het assortiment internationaal succesvolle parfums. Met zijn combinatie van energie en versheid wordt de Evergreen als baanbrekend beschouwd voor zijn opvolgers.
alle klanten beoordelen positieve
Jean Paul Gaultier Le Male
4 of 5 sterren

5 uit 5 sterren — op basis van 12 klant adviezen

Commentaar van
gewoon de lekkerste geur die er is
dit is al de 2 fles die ik hier koop nergens anders is hij goedkoper bij EASYCOSMETIC.nl ik was bij kruitvat en voor mij stond een man die vroeg aan de kassamedewerker voor Jp die was in de aanbieding voor 39 euro 125ml maar die was al uitverkocht sprak ik die man aan en zij tegen hem dat hij JP moet kopen bij EASYCOSMETIC
Commentaar van
Te gek
Zeer goede aanvulling op de standaardgeur van Le Male. Ieder jaar weer een superinteressant design. Ik ben benieuwd wat er in 2015 gaat komen. Bestelling en afwikkeling verliepen prima.
Commentaar van
Zeer aangenaam mannenparfum
Eindelijk een mannenparfum dat niet te pittig ruikt maar echt aangenaam. Een beetje zoetig. Het parfum houdt vooral heel lang en heeft een superaangename geur.

Le Mann van Francis Kurkdjian ontwikkelde zich al snel tot een populaire parfumklassieker

Le Male werd in 1995 opgericht door Jean Paul Gaultier door de sterparfumeur Francis Kurkdjian. Parfum was de debuutgeur van parfumvuur. Geboren in 1970, heeft de Fransman, die in tegenstelling tot andere beroemde parfumeurs, niet afkomstig zijn uit een parfumeriefamilie, ook bekroonde parfums gemaakt voor andere luxe merken. Sinds 2009 bezit hij zijn eigen kleine parfumfabriek in Parijs en maakt hij luxe parfums op maat.
Francis Kurkdjian, die niet alleen veel succesvolle designgeuren tot zijn werken kan rekenen, heeft met deze creatie zijn meesterwerk geleverd. De creatie is vandaag, jaren na haar lancering, nog steeds een absolute klassieker.
Onder de naam Maison Francis Kurkdjian verkoopt de getalenteerde parfumeur al jaren zijn eigen extravagante vrouwen- en mannengeuren, waarvan hij er sommige ook speciaal voor zijn klanten produceert. Zijn meest succesvolle parfumcreaties zijn klassieke geuren zoals Jean Paul Gaultier Fragile, Elie Saab Le Parfum, Acqua di Parma Iris Nobile, Dior Homme Keulen en Armani Mania for Men.
Francis Kurkdjian zei ooit: "Ik heb besloten mijn naam voor te schrijven met het woord 'Maison'. Dit is geen stilistische beslissing, maar een middel om uit te drukken waar ik in geloof: een huis heeft een ziel en een geschiedenis, bewoners en vrienden en soms kinderen. Alle gevoelens die geassocieerd worden met 'thuis' verenigen zich in dit woord en inspireren mijn droom: kleine genoegens creëren en anderen inspireren. My'house' combineert de verschillende activiteiten die tot de oprichting hebben geleid. Ten eerste is er mijn werk als parfumeur voor grote mode-, cosmetica- en luxemerken. Daarna de productie van op maat gemaakte parfums, die ik sinds 2001 aan een particulier cliënteel aanbied, gevolgd door artistieke projecten in Parijs, Versailles en New York. In de loop der tijd werden de reuk- en grafische creaties toegevoegd die uiteindelijk leidden tot een lijn geparfumeerde producten onder de naam 'Maison Francis Kurkdjian'.
Deze man is gewoon een garantie voor succes!

Le Mannelijk, een mannelijke, tijdloze fles met een hoge herkenningswaarde

Even uniek als het parfum Le Male is Jean Paul Gaultier de opvallende fles, die sinds de lancering in 1995 niet meer van vorm is veranderd. Er is nauwelijks een andere mannenparfum van Gaultier dat zo'n hoge herkenningswaarde heeft met zijn fles.
Net als voorheen wordt de donkerblauwe glazen fles gepresenteerd in Le Male de vorm van een goed getrainde mannen torso met fijne melkglasstrepen, die ook het handelsmerk van het Jean Paul Gaultier bedrijf zijn. De fles is vol van mannelijkheid en toch speelt het met zijn metroseksuele kant in de vorm van een gecultiveerd, geperfectioneerd bovenlichaam.
De meester gebruikte een van zijn eigen creaties - het uiterlijk van de zeeman doet denken aan het gestreepte overhemd dat lange tijd uit de kledingkasten verdween en door hem opnieuw werd geïnterpreteerd. Gaultier heeft de metalen hals van zijn fles voorzien van een ring. Dit staat voor de oorbel die hij ooit zelf droeg en een van zijn merken maakte.

Met Le Male ontmoeten onberispelijke, sensuele lichamen tijdloos design

Het succes van Jean Paul Gaultier Parfum Le Male werd bekroond met talrijke reclamecampagnes met gespierde mannenmodellen zoals Eugen Bauder, die te zien is in de Jean Paul Gaultier commercial voor Le Male. De zeer sensuele plek wordt begeleid door de aria "Casta Diva" uit de opera Norma, die de transformatie van edgy en ongewassen zeilers tot echte heren door de hele plek begeleidt.
Le Male, een absolute reclameklassieker van Jean Paul Gaultier, 2011.
In een geheime stemming selecteerde een vakjury van 250 personen Jean Paul Gaultier - Le Male als een van de drie finalisten in de categorie "Beste tv-commercial 2010" voor de 2010 geursterren. Een andere Le Male commercial werd bekroond met de geur ster in 2010 en beschikt over een klassiek, goed getraind Jean Paul Gaultier model in een populaire zeeman look. De commercial begint met de mooie zeeman elegant opstijgen uit het bed van een slapende schoonheid, dressing en het verlaten van de kamer. Natuurlijk niet zonder een tweede blik in de spiegel wanneer de boot van de zeeman wordt neergezet.
De mooie vrouw ontwaakt, kijkt reikhalzend naar hem en graaft haar gezicht aangenaam in zijn kussen om de rest van het resterende Le Male parfum in te ademen. Net als de geur heeft de commercial met zijn bijna kitscherige beelden absolute herkenningswaarde. Het werk breekt met alle conventies, zet clichés op hun kop en herinterpreteert ze gedurfd volledig.