Reclamecampagne voor Juliette Has a Gun is een eerbetoon aan vrouwen
Een speciaal parfum heeft een reclamecampagne nodig die het unieke karakter ervan benadrukt. De reclame voor de Juliette Has a Gun-geurserie benadrukt niet alleen het imago van het label, maar weerspiegelt ook de glamoureuze, romantische en kwetsbare, maar ook de onverzettelijke kant van de vrouw op een heel unieke manier. Het model heeft fijne gelaatstrekken die uitgroeien tot een dominante blik. De afzonderlijke scènes zijn in de kleuren zwart en wit gehouden om te passen bij het uiterlijk van de flacon en de buitenverpakking.
De ongebruikelijke naam van de geurserie is ontleend aan de beroemde tragedie Romeo en Julia, met het personage Juliet Capulet en haar naam als peettante erachter. Roman Ricci heeft de Shakespeariaanse productie naar de 21e eeuw gebracht door de vrouw symbolisch uit te rusten met een pistool. Net als de exclusieve geur symboliseert dit de emancipatie van de vrouw en de onverzettelijkheid die ze kan opbrengen om te overleven in een mannelijk domein. Maar naast haar sterke kant laat ze ook graag haar vrouwelijke en gepassioneerde kant zien.
Juliette Has a Gun Gentlewoman heeft alle kanten van een vrouw en zorgt voor de perfecte balans tussen kracht en tederheid. De unieke geur heeft een bedwelmend effect, verkwikt de zintuigen en is een eerbetoon aan de vrouw.