Juliette Has a Gun Pear Inc.: Levensvreugde en sappig fruit
De fruitige muskusgeur Juliette Has a Gun Pear Inc. voor vrouwen werd gelanceerd in 2021. De inspiratie voor de verfrissende geur kwam voort uit de gedachte aan warme zonnige dagen en Romano Ricci's jeugdherinneringen aan de peer, de favoriete vrucht van de oprichter van het merk. Met zijn fascinerende vorm en geheime rondingen onderscheidde de peer zich voor hem van andere vruchten. Romano Ricci herinnert zich ook het knapperige en frisse plezier van het bijten in het sappige vruchtvlees van de peer met zijn energiegevende eigenschappen. Samen met een vleugje gourmandise en musk en ambroxan werd het verfrissend fruitige concept ontwikkeld voor een vrolijke en verkwikkende geur die een heerlijke zomer belooft.
De geur van een sappige peer: Juliette Has a Gun Pear Inc.
De naam van het parfum Pear Inc. verwijst naar de peer, maar verbergt het ware karakter van de geur. Deze draait om zonneschijn. Dit betekent niet alleen mooie, warme en harmonieus stralende zonneschijn op zomerse dagen. De damesgeur laat de zon in de draagster schijnen. Het brengt een glimlach op het gezicht en straalt plezier, vreugde, luchthartigheid, geluk, levensvreugde, positieve energie en optimisme uit. Helder, sprankelend en fris belichaamt het de vreugdevolle jeugdigheid in elke vrouw - ongeacht haar leeftijd. Deze kenmerken worden in de Juliette Has a Gun Pear Inc.-campagne op een aantrekkelijke, originele en leuke manier in beeld gebracht.
In de reclamecampagne presenteert Juliette Has a Gun de geur Pear Inc. in expressieve, grappige reclamefoto's, productfoto's en verschillende reclamefilmpjes. Centraal in de video's staan een 17-jarig meisje genaamd Victoire en een 97-jarige vrouw genaamd Paulette, beiden met rood haar. Ze dansen naar hartenlust rond of met de eerder genoemde peer op een leuke en luchtige manier. De campagne tovert een glimlach op het gezicht - net als het parfum Juliette Has a Gun Pear Inc.!