De nieuwe parfum juweel: Emporio Diamonds van Giorgio Armani

Giorgio Armani Emporio Diamonds richt zich op de luxe en schittering van diamanten. En zo presenteert de geur zich ook zelf. Helder en helder als een diamant. Net als een diamant staat Giorgio Armani Emporio Diamonds voor kracht en symboliseert zo succes en glamour. Giorgio Armani Emporio Diamonds is een zeer speciale geur met een neiging tot extravagantie.
De perfect op elkaar afgestemde topnoot van bergamot en de szechuan peper, die rijk is aan contrastrijk, biedt een interessante compositie. De hartnoot is ook speciaal ontworpen. Cederhout en cacaoboon onderstrepen de topnoot en bieden dus een zeer fijne maar desondanks bijzondere richting, waardoor de geur zeer maskuline wordt in de basisnoot, waarin cacao en amber de overheersende aroma's vormen.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
In de nasmaak, Giorgio Armani Emporio Diamonds' wood aroma' s van vetiver en galac zijn hersteld. Dankzij deze ingrediënten heeft de geur ook een bepaalde diepte en sensualiteit waardoor het iets unieks is.
alle klanten beoordelen positieve
Giorgio Armani Emporio Diamonds
4 of 5 sterren

5 uit 5 sterren — op basis van 1 klant adviezen

Commentaar van
Deiamant!
Deze geur staat voor perfecte vrouwelijkheid en elegantie. In de flacon in de vorm van een diamant zit een geur die heerlijk aromatisch is. Met deze verleidelijke geur voelt iedere vrouw zich sexy! Op dfit moment mijn absolute favoriet!

Guerlain baas Thierry Wasser. Wssser ontwierp Emporio Diamonds voor Armani

Giorgio Armani Emporio Diamonds komt van de fijne hand of neus van de Franse sterparfumeur en Guerlain baas Thierry Wasser. Water begon op 13-jarige leeftijd belangstelling te krijgen voor parfums. Even later begon hij zijn enthousiasme en fascinatie voor de geuren uit te proberen. Hij experimenteerde met kruiden en raakte meer geïnteresseerd in planten.
Hij ging als jongeman naar de parfumerieschool van Givaudan en werd op 24-jarige leeftijd junior parfumeur in Givaudan. Na slechts twee jaar in deze functie te hebben gewerkt, werd hij besteld in Parijs, waar hij zes jaar werkte. In 1994 ging hij naar New York en werkte daar tot 2008 voor Firmenich. Hier creëerde hij zeer succesvolle geuren voor Calvin Klein en Dior, om er maar een paar te noemen.
Sinds 2008 is Thierry Wasser hoofd parfumeur van het traditionele Guerlain House. Thierry Wasser is vanaf het begin onder de indruk van de natuur en geïnspireerd door haar geuren. Vooral de Bulgaarse roos en vetiver zijn de smaken waar hij bijzonder dol op is en die in bijna al zijn creaties terug te vinden zijn. Met Giorgio Armani Emporio Diamonds heeft de Fransman een absoluut meesterwerk afgeleverd waarvan het succesverhaal tot op de dag van vandaag niet is beëindigd. Een klassieker!

Giorgio Armani's Emporio Diamonds Emporio Diamonds fles schitteren als een edelsteen.

In vergelijking met de inhoud en wat het in werkelijkheid belichaamt, Flakon van Giorgio Armani Emporio Diamonds komt van dezent. Het heeft een duidelijke vorm zonder florissant te worden. Heldere en rechthoekige, maar nog steeds zeer elegant. De fles onderstreept de filosofie van Giorgio Armani in zekere mate.
Reerder dan op het exterieur te vertrouwen, Kwaliteit is belangrijker. En dat heeft heel goed gewerkt. In de vrouwengeurlijn is de fles echter sterk beïnvloed en geïnspireerd op de naam. Zo wordt het gemodelleerd op een diamondn. Op deze manier moet de fles gezien worden als een logische voortzetting van wat de geur zegt.

Hollywoodster Josh Hartnett is het advertentie gezicht voor Emporio Diamonds

De reclamecampagne voor Giorgio Armani Emporio Diamonds draait om verlangen en de nodige sexappeal. Hollywoodster Josh Hartnett poseert voor de mannenlijn omringd door prachtige vrouwen. Deze scène moet wijzen op de aantrekkelijke geur van Giorgio Armani Emporio Diamonds en suggereren aan de kijker dat hij geschikt is voor iedereen en geeft zijn gebruiker deze zeer attribuut van aantrekkingskracht en onweerstaanbaarheid.
De commercial voor Emporio Armani Diamonds uit 2010 toont ons pure sexiness.
De dameslijn ondersteunt de Beyoncé Knowles campagne, een symbool van vrouwelijkheid voor velen. In vergelijking met andere Armani-campagnes ligt de focus minder op het product. Bij Giorgio Armani Emporio Diamonds richten we ons meer op de eigenschappen waaruit deze geur bestaat, namelijk luxe, schoonheid en kracht.
De gehele geur van Giorgio Armani Emporio Diamonds is zeer aromatisch en houtachtig. En deze richting van het parfum gecombineerd met de harmonieuze noten geeft het parfum een elegante en tegelijkertijd betoverende karakter. Op deze manier doet de essentie moeiteloos elk facet van de vrouwelijke persoonlijkheid verschijnen in het meest voordelige licht.
Waarschijnlijk het recept voor succes van dit geurende water, dat de afgelopen jaren al miljoenen vrouwenharten heeft veroverd. Dankzij zijn sensuele noten kan hij op elk moment van de dag gedragen worden en zorgt hij ook voor heel bijzondere momenten in de avond.