Giorgio Armani Emporio Lei Elle She Ella, de fruitige poederige vrouwengeur.

De vrouwengeur Giorgio Armani Emporio Lei Elle She Ella werd in 1998 geïntroduceerd. Eau de Parfum leidt de reukzintuigen door oosterse geurenwerelden.
De geur wordt geopend door een verfrissende, elegante topnoot. De essentie van bergamotolie straalt geurnuances uit die associaties oproepen met citroenen en zo fruitig en zoet overkomen. Het zure aroma wordt versterkt door de geurige elementen van kalk. Groene, zoete en romige bloemen geuren toe te voegen peer en tuberoos. Ananas en mandarijn vullen de topnoot aan met hun verkwikkende, zoete en sappige nuances. Het hart van het parfum wordt gevormd door een vrouwelijk boeket van heliotroop, jasmijn, lelie van de vallei en iriswortel. De amandelachtige, vanille-achtige, zoete, bloemige, groene en pure geurelementen gaan de poederachtige, licht bittere nuances van de iriswortel tegen. Deze bedwelmende geurcomponenten stralen pure vrouwelijkheid uit en verleiden de zintuigen. De geur wordt aangevuld met de basisnoten van ceder, amber, muskus, sandelhout, vanille en tonkaboon. De bittere, houtachtige, kruidige, balsamico harsachtige, poederachtige en dierlijke geur bouwstenen te combineren met zoete melkachtige en associaties naar vers gemaaid gras geuren oproepen tot een exotisch uitziende geursamenstelling, waardoor de parfum eindigen op een warme manier.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
Het samenspel van fruitige, bloemige en dierlijke geuren maakt van Giorgio Armani Emporio Lei Elle She Ella een echte verleider, gefascineerd door de extravagante geuren van het Oosten.
alle klanten beoordelen positieve
Giorgio Armani Emporio Lei Elle She Ella
4 of 5 sterren

5 uit 5 sterren — op basis van 3 klant adviezen

Commentaar van
uitgaan!
Deze geur draag ik graag bij het uitgaan. Het is dan gemakkelkijker om contact te leggen ;-) Ik word vaak aangesproken als ik deze geur draag.
Commentaar van
eindelijk als set verkrijgbaar
Zo een heerlijke geur. En waar ik ontzettend blij mee ben is dat de geur nu ook in een set met douchegel en lotion leverbaar is. tegen een fantastische prijs!
Commentaar van
heerlijke geur
dit parfum ruikt echt heerlijk, stijlvol en blijft lekker lang hagen. ik zal deze geur altijd weer kopen, zeker tegen deze prijs!

Sophie Labbé creëerde Giorgio Armani Emporio Lei Elle She Ella

Voor de oprichting van Giorgio Armani Emporio Lei Elle She Ella Eau de Parfums, dat was om vast te leggen en belichamen van de klassieke, vrouwelijke elegantie van het merk Giorgio Armani, het parfum huis van de mode-imperium ingehuurd de Franse Sophie Labbé. Door verfrissend zure, zoete, zoet-bloemige en scherp geurende elementen te combineren, creëerde de parfumeur een exotische geursamenstelling die een bedwelmend verleidelijk effect bereikt en sensuele vrouwelijkheid uitstraalt.
Sophie Labbé reisde in haar kindertijd heen en weer tussen Parijs en de zuidwestkust van Frankrijk en werd beïnvloed door de tegengestelde geuren van de stad en de kuststreek. Hierdoor komen ook contrasterende geurcomponenten voor in Giorgio Armani Emporio Lei Elle She Ella. De geurcomponenten van het romantische bloemenboeket contrasteren met de kruidige dierlijke basisnoten van het parfum.
Sophie Labbé studeerde eerst scheikunde. Een artikel over het Institut Supérieur International du Parfum, de la Cosmétique et de l'Aromatique alimentaire ISIPCA wekt haar interesse in het ontwikkelen van geuren. Uit nieuwsgierigheid organiseerde ze een ontmoeting met parfumeur Jean Kerléo, wat haar ertoe aanzette zich in te schrijven in de parfumschool en de weg vrijmaakte voor haar toekomst als parfumeur.
Na haar afstuderen werkte ze vele jaren voor Givaudan, 's werelds grootste producent van parfums en smaken. De Française werkt sinds 1992 voor Interational Flavours & Fragrances. Haar andere parfumcreaties zijn Organze for Givenchy, Jump for Men for Joop! en Bellissima for Blumarine.
Frisse, luchtige, groene en bloemige geuren behoren tot de favoriete geuren van Sophie Labbé. Vooral de voorbijgaande geur van lelies uit de vallei inspireert haar. De bloemige, groene, schone en jasmijn-achtige geuren van de lelies van de vallei zijn harmonieus geïntegreerd in de hartnoot van de Armani vrouwengeur en onderstrepen het vrouwelijke karakter.

Metalen glans voor de fles

De parfumserie Giorgio Armani Emporio Lei Elle She Ella is een echte blikvanger. De Eau de Parfums fles is volledig in de stijl van het merk Armani en geeft tegelijkertijd de nobele samenstelling van de geuren binnenin te vinden. Het boeit met klassieke elegantie, eenvoud en sensualiteit.
Het ontwerp presenteert zich in de vorm van een pen, die zich kenmerkt door zachte rondingen maar toch grof oogt. Op deze manier wordt het vrouwelijke en bittere karakter van het parfum gevisualiseerd. De platina kleur van de fles is een visueel hoogtepunt, straalt een vleugje luxe uit en verwijst naar de buitengewone, verfijnde geuren. De daarin gereflecteerde lichtstralen creëren verblindende effecten.
De kartonnen doos die gebruikt wordt als verpakking voor Giorgio Armani Emporio Lei Elle She Ella Eau de Parfum is rechthoekig, bedrukt met de naam van het parfum op de vier zijden en, net als de fles, opvalt door zijn glanzende, glanzende kleur.

Erotische campagne voor Giorgio Armani Emporio Lei Elle She Ella

Giorgio Armani Emporio Lei Elle She Ella eau de parfum wordt samen met het parfum voor mannen op de markt gebracht. De reclamecampagne richt zich op het verleidelijke karakter van de vrouwengeur en benadrukt optimaal de vrouwelijke sensualiteit. Het parfum wordt gevisualiseerd in erotisch ogende beelden.
De commercial begint dus bij een man en een vrouw die naar elkaar toe bewegen. De vrouw neemt het initiatief en legt haar hand op de schouder van de man. De twee naderen verder en verder tot ze kussen, die onmiddellijk wordt verdiept. De toeschouwer is intiem en intiem. De camera filmt de modellen vanaf de schouders naar boven tegen een diepzwarte achtergrond, zodat het paar alleen scherp is. De hoofdrolspelers zijn niet gekleed. De verlichting zorgt ervoor dat sommige delen van de huid bijzonder geaccentueerd worden. Door de felle lichtreflecties onderscheiden de modellen zich nog meer van het zwarte landschap.
In snel volgende sequenties laat de advertentie verschillende mannen en vrouwen zien die - net als het eerste echtpaar - elkaar benaderen en kussen. Wanneer twee andere modellen van de rechter- en linkerkant de scène binnenkomen, verdwijnt het laatst geziene paar langzaam naar de achtergrond en wordt het wazig door de scherptediepte effect. De nieuwe modellen worden door de camera scherpgesteld. Scherpe en wazig gefilmde paren worden vastgelegd in esthetisch aangename beelden. De hoofdrolspelers veranderen soepel, zodat de ogen van de kijker van het ene paar naar het andere glijden.
De reclamecampagne podia Giorgio Armani Emporio Lei Elle She Ella als een verleidelijke verleider en onthult zowel de sensuele vrouwelijke en taart dierlijke geur karakter van de parfum.