Wat zo lang duurt
Heeft geen reclamecampagne nodig. De mannengeur Givenchy Givenchy Gentleman is al sinds 1974 verkrijgbaar, een volle 45 jaar, en zal waarschijnlijk nog vele jaren volgen. Ondanks de herformulering van de nieuwe editie vanaf 2017, is GivenchyGivenchy Gentleman 's klassieker nog steeds beschikbaar voor alle vrienden van speciale geuren vandaag de dag. Of er 45 jaar geleden een reclamecampagne is geweest is niet meer bekend, maar het is niet erg waarschijnlijk.
Omdat Givenchy in een prijsklasse speelt waarin reclame, als ze al niet of nauwelijks wordt geplaatst, wordt geplaatst. Givenchy Givenchy Gentleman is al decennia lang een populaire mannengeur, vooral voor mannen die van klassieke geuren houden. Givenchy Givenchy Gentleman is niet modern, hij is tijdloos en toch heeft hij die heel bijzondere flair die past bij de heren die precies weten hoe ze hindernissen op hun weg moeten aanpakken. Die al enkele problemen van het leven onder de knie hebben, die met beide benen op het leven staan en die zich bewust zijn van zichzelf. Givenchy Givenchy Gentleman is immers ook een zelfbewuste geur die zich ondanks zijn leeftijd niet hoeft te verbergen. Integendeel.
Givenchy Givenchy Gentleman is geen mainstream, maar een ingenieuze mannengeur die zich met zijn tijdloze mannelijke aanwezigheid gewoon in de harten van de mannen heeft gesmokkeld. De, voor een eau de toilette, al bijna ongelofelijke aanwezigheid van Givenchy Givenchy Gentleman is fris en kruidig, verrast met een licht bloemige zoetheid en straalt al met al een prachtige mannelijkheid uit die zich niet opdringt. Deze mannengeur is niet voor jonge mannen, maar voor de heer die in stijl door het leven loopt en precies weet wat hij wil.