Wat zo lang duurt
Heeft geen reclamecampagne nodig. De herengeur Givenchy Givenchy Gentleman is al verkrijgbaar sinds 1974, een hele 45 jaar, en er zullen waarschijnlijk nog vele jaren volgen. Want ondanks de geherformuleerde nieuwe editie uit 2017, is de klassieke Givenchy Givenchy Gentleman vandaag de dag nog steeds verkrijgbaar voor alle fans van bijzondere geuren. Of er 45 jaar geleden een reclamecampagne is geweest is niet meer bekend, maar het is niet erg waarschijnlijk.
Dit komt omdat Givenchy in een prijscategorie speelt waarin zelden of nooit advertenties worden geplaatst. Givenchy Givenchy Gentleman is al tientallen jaren een populaire mannengeur, die vooral gericht is op mannen die van klassieke geurbelevingen houden. Givenchy Givenchy Gentleman is niet modern, het is tijdloos en heeft toch die heel speciale flair die past bij mannen die precies weten hoe ze obstakels op hun pad moeten aanpakken. Zij die sommige problemen van het leven zelf al onder de knie hebben, die met beide benen op de grond staan en die zich bewust zijn van zichzelf. Givenchy Givenchy Gentleman is tenslotte ook een zelfverzekerde geur die ondanks zijn leeftijd niets te verbergen heeft. Integendeel.
Givenchy Givenchy Gentleman is geen mainstream geur, in plaats daarvan is het een ingenieuze mannengeur die zichzelf eenvoudigweg in de harten van mannen heeft gesmokkeld met zijn tijdloze mannelijke aanwezigheid. De aanwezigheid van Givenchy Givenchy Gentleman, die bijna ongelooflijk is voor een eau de toilette, is fris en kruidig, verrast met een lichte bloemige zoetheid en straalt al met al een geweldige mannelijkheid uit die zich niet opdringt. Deze mannengeur is niet voor jonge mannen, maar voor de heer die stijlvol door het leven gaat en precies weet wat hij wil.