De reclamecampagne: een filmdrama rond de thema's classicisme en vernieuwing, charisma en diversiteit
De reclamecampagne voor de nieuwe Givenchy Gentleman editie was ook veelzijdig. Het team van Givenchy was nog niet op de hoogte van het naderende overlijden van de oprichter in 2017. Daarom ensceneerden zij een spectaculaire korte film met in de hoofdrollen de Britse acteur Aaron Taylor-Johnson, de Canadese Elizabeth Salt en de Amerikaanse acteur en danser Aaron Doucette.
Daarin ontmoet Taylor-Johnson Aaron, die demonstratief shirtloos danst, op een saai, aristocratisch feest in een droomkasteel. Uitgelaten, geïnspireerd door de geur van een bloem, besluit Aaron deze te volgen. Samen dansen ze een rondedans in drieën met Elizabeth Salt. Via een wenteltrap, het klassieke droomsymbool voor de verbinding van verschillende werelden, dansen zij naar de tuin, naar de waterpoel. Hij danst daar met haar, zij duwt hem er speels in. De video speelt met verschillende thema's: De ontmoeting tussen zwart en wit, de dans tussen de seksen, waaraan ook Hubert Givenchy aanstoot nam, de thema's luxe en vernieuwing, eruptie, aarding en natuur.
De clips voor de Givenchy Gentleman vervolggeuren uit 2018 zijn veel ingetogener. De dood van zijn couturier heeft het parfumhuis in dit en de daaropvolgende jaren overstemd, hoewel LVHM Givenchy sinds 1995 zelfstandig parfums produceert. Zo werd voor het Eau de Parfum, het Eau de Cologne en de speciale editie Parfum Boisée reclame gemaakt met clips uit de oorspronkelijke video.
De Eau de Cologne werd ook geïntroduceerd met een korte, spetterende trailer die het thema "Unruly" overbrengt. Alle video's zijn gefilmd op de soundtrack van de op Beethoven geïnspireerde hit Enjoy Yourself van de Amerikaanse rapper A+ (André Levins). Het lied bouwt voort op Walter Murphy's legendarische vertolking A Fifth of Beethoven, die in 1976 een cultstatus bereikte.