"Spring uit je pak" - de sprong in het onbekende
De unieke geureigenschappen van Joop! Jump komen perfect naar voren in de reclamecampagne voor dit parfum. Frisheid, passie en joie de vivre kenmerken dit mannenparfum en onderscheiden het van andere geuren.
De extravagantie en dynamiek van Joop! Jump komen goed tot hun recht in de reclame. In lijn met de reclameslogan "Leap out of your Suit" wordt een man getoond wiens zakelijke kleding wordt weggeblazen als door een krachtige windvlaag. Dit laat zien dat hij net zo non-conformistisch is als de geur van Joop! Jump. Deze dynamische sprong naar de nieuwe generatie wordt gewaagd door de mannen met lef en onverschrokkenheid, ze zijn sportief en blijven eeuwig jong.
Elke man zou deze sprong in het onbekende moeten wagen en de moed moeten hebben om te breken met oude conventies. De Jump-man is verleidelijk, erotisch en gecultiveerd. Hij leeft ook zijn eigen stijl en houdt zich aan geen enkele regel. Hij combineert sportieve frisheid en sensualiteit in Joop! Jump tot een echt parfumwonder.
De presentatie van de flacon is ook goed gedaan, de glinsterende blauwe kleur springt meteen in het oog en maakt indruk op toeschouwers. Terwijl een scheut wodka Joop! Jump een stimulerende frisheid geeft, zorgen muskus, koriander, vetiver en tonkaboon ook voor een sensuele, oriëntaalse noot. Dit geeft de mannengeur exotische, glamoureuze en ongewone elementen. De onmiskenbare geur werd in 2005 gecreëerd door Sophie Labbé. Joop! Jump is verkrijgbaar in een compleet assortiment: als eau de toilette, deodorant, aftershave en douchegel. Ontdek nu de fascinerende mannengeur Joop! Jump!