Geen resultaten Resultaat: Resultaten:
becommerce gecertificeerd
Deze winkel is onafhankelijk gecertificeerd en biedt 30 dagen geld-terug-garantie Meer informatie
Joop!

Wolfgang Joop wilde met JOOP! meer dan een modelabel creëren - hij wilde een lifestyle-label creëren dat niet alleen luxe en elegantie biedt, maar ook een zekere speelsheid en lichtheid die iedereen aanspreekt.

Meer info

Koop Joop! Parfum goedkoop

Meer info +

Een Joop! parfum: mysterieus, opwindend en bijzonder

Naast Karl Lagerfeld en Jil Sander geldt Wolfgang Joop als de Duitse ontwerper bij uitstek. De jetsetter en zijn label zijn wereldwijd bekend. Of het nu gaat om Monaco, Las Vegas, Londen of Berlijn - iedereen die de spannende wereld van de geuren kent en ervan houdt, kan het lifestyle-etiket Joop! niet negeren.

Wolfgang Joop ontwierp en bracht zijn creaties zeer succesvol op de markt toen hij in 1987 het label Joop! oprichtte. Het is dus bijna vanzelfsprekend dat eind jaren '80 ook een parfumcollectie wordt opgenomen in de Joop! modewereld. Sindsdien zijn er steeds weer bijbehorende licenties verleend, waardoor parfumeurs prachtige geuren voor het label kunnen creëren. Zo opereert Joop! niet alleen in de pure modebranche en verwent het de ogen met chique, weelderige en toch elegante creaties van de meest uiteenlopende stoffen, de neuzen van de liefhebbers van het merk Hamburg worden betoverd door de aantrekkelijke en exquise geurcomposities. Van top tot teen gekleed in Joop! en bovendien verpakt met een delicaat en mysterieus parfum - hoe kan men luxe mooier omschrijven?

Van Potsdam naar de wijde wereld

Toen Wolfgang Joop in 1944 in Potsdam het licht zag in de omstandigheden van de middenklasse, had niemand voorzien dat hij de modeontwerper en creatieve kunstenaar zou worden die wereldwijd bekend staat als de "Pruisische Designer". De toekomstige beroemdheid van de modewereld brengt zijn jeugd door op het landgoed van zijn grootouders voordat hij in 1944 met zijn ouders naar Braunschweig verhuist. Weg van het plattelandsleven aan de rand van Sanssouci kwam de kunst voor hem steeds meer op de voorgrond. Restauratie en vormgeving bezetten de puber, hij breekt eindelijk de studies af die zijn vader heeft gestart om reclamepsycholoog te worden, want Wolfgang Joop heeft grotere plannen.

Het etiket met het uitroepteken

Ongebruikelijke bontcreaties, de typische belettering met het uitroepteken en, eind jaren '80, een parfumlijn met zeer bijzondere geuren voor mannen en vrouwen hebben altijd het leven van de Duitse ontwerper bepaald. Het feit dat vooral de geuren zo populair zijn, is te danken aan hun uniciteit. Joop! heeft de mysterieuze, vrouwelijke en even krachtige mannelijke dynamiek gevangen in kleine flacons.

Een Joop! parfum is goedkoop, maar toch exclusief, spannend, mysterieus en bijzonder. Verschillende Joop! parfums creëren de bijpassende perceptie van elke outfit van de ontwerper over het waarschijnlijk meest gevoelige zintuig. De parfums van de verschillende productlijnen weerspiegelen de complexiteit van de ontwerper.

Joop! Parfums - de vrouwengeuren overtuigen

Een Joop! parfum vindt de wereld van de vrouw opnieuw uit met zijn weelderige geuren. De dame als mysterieuze verleidster, als een onstuitbaar wezen gemaakt van delicate geuren en sterke, houtachtige nuances is de focus van de onvergelijkbaar intense parfumlijnen. Joop! boeit in één oogopslag met de volgende vrouwengeuren:

-Le Bain

-Allemaal over Eva

-Miss Wild

-Thrill Woman

-Giet Femme

Bekend en geliefd bij de dames is vooral de lijn Joop! Le Bain. Delicate magnolia geuren en de zoetheid van lychees strelen en verwennen de zintuigen.

Even verleidelijk en zelfs een tikkeltje verfijnder en provocerend is de Joop! geur All About Eve. Hier wordt naast vanille en sappige appelgeur een component van zoete kaneel en gedurfde jasmijn toegevoegd. Joop! begrijpt als geen ander hoe je sensualiteit en vrouwelijkheid kunt vastleggen in geurcreaties en hoe je de wereld van de vrouw nog verleidelijker en romantischer kunt maken.

De geur rond de serie Miss Wild is ook gebaseerd op de fruitige zoetheid van mandarijn, gekoppeld aan roze peper en frisse sinaasappelgeur. Maar hier ligt de focus niet op de dame van de wereld, de soevereine femme fatale, maar op de jonge, wilde rebel die noch de dood noch de duivel vreest. Daarom kunt u dit Joop! parfum ook goedkoop kopen.

Uitzonderlijke geurcreaties voor mannen

Even sensueel, maar met een tintelende sensatie en vol mannelijke charme, ziet Joop! de geuren die de wereld van stoere kerels, zakenmensen en de aardige buurman beschrijven. Wie wil kan online een Joop! parfum kopen - voor de heer van de wereld, de eeuwige verleider, de avonturier die risico's neemt en de actieve sportfanaat:

-Nachtvlucht

-Thrill Man

-Homme

-Homme Sport

-Homme Wild

-Homme Extreem

-Go

-sprong

Spannend en bijna magisch is de donkerblauwe fles van de geur Nightflight, bezaaid met sterren. Een vlucht door de nacht belooft boeiende ervaringen, en de aromatische magie van de duisternis van fruitige en fijne kruidige componenten, gekoppeld aan een vleugje amber vangt de magie van het late uur als geen ander Joop! parfum.

Je kunt ook over magie praten met de Joop! geur Thrill. Kick, thrill en provocatie waft rond dit parfum. Lavendel, ceder en amber creëren een aura van opwindende sexappeal en geven de drager durf en onconventionele durf. Thrill is ook verkrijgbaar als een speelse en romantische geur voor vrouwen, en de twee Joop! geuren creëren samen een harmonieuze noot die samenhorigheid en durf à la Bonnie & Clyde oproept.

Een succesvol merk - zelfs zonder de oprichter

Sinds het begin van de jaren negentig is Joop! een licentiebedrijf dat zelf geen producten vervaardigt, maar er wel licenties voor verleent. Een van de eerste was de parfumvergunning voor het huis van Lancaster/Coty. Het parfumbedrijf Coty is vandaag de dag nog steeds verantwoordelijk voor het parfumportfolio van Joop!. Wolfgang Joop zelf werkt sinds 2001 niet meer voor het label. En iedereen die op zoek is naar Joop! parfum online weet dat de modeontwerper nu geuren presenteert onder zijn volledige naam - wat voor enige verwarring kan zorgen.

De Holy Fashion Group staat nu achter Joop!. Naast de herenmode hebben Joop! parfums altijd een groot deel van de inkomsten gevormd. Daarom wordt ook de marketing rond de geurcreaties zorgvuldig gepland en uitgevoerd. Trouw aan het motto "sex sells" zijn de commercials voorzien van goed gebouwde en goed uitziende hoofdrolspelers. Six-pack, lange manen en weinig kleding - zo verkoopt Joop! zijn geuren en onderstreept het de sensualiteit en de seksuele aantrekkingskracht die op de voorgrond staan van Joop! parfum.

Modieuze accenten als geuren en in de garderobe

Het kopen van een Joop! parfum online is een makkie, en of het nu voor Kerstmis, Pasen of een andere gelegenheid is, een Joop! geur is een welkom en begeerd geschenk. De parfums verrukken het bijzondere beeld dat ze creëren. Van glamour tot sensualiteit tot een opstandige flair, een Joop! parfum geeft altijd een bijzondere uitstraling. Vooral de door Peter Schmidt ontworpen flacons zijn echte blikvangers in de badkamer of op het speciaal ontworpen parfumrek. Natuurlijk is het meer de inhoud die telt, en Joop! geuren zijn kleine meesterwerkjes die vreugde brengen aan de drager - en ook aan de mensen om hen heen.

Beoordeling +

Aandeel positieve beoordelingen voor Joop! met vier sterren of meer
4,95 uit 5 sterren — op basis van 23 klant adviezen
Commentaar van Therk1997
Perfecte bescherming

Ik kan alleen maar zeggen dat deze stick mij heeft overtuigd. Hij beschermt, verzorgt en ruikt ook nog heerlijk. Een stick die mij niet laat transpireren!

Commentaar van Poeshered
Joop!

Heerlijke set van Joop. De shower gel is met deze prijs vrijwel gratis. En heel erg lekker om ;s morgens te gebruiken!

Commentaar van Poemoss
Wild 's morgens

Wild 's morgens maakt mij meteen wakker en geeft me goede zin voor de hele dag. De bijpassende geur erbij en er kan niets meer foutgaan!

Juridische kennisgevingen:
Alle prijzen incl. BTW & excl. verzendkosten
  ·   Maximale besparingen van een product van de merk Joop! in vergelijking met de SRP
vandaag tot-71%1