Stijl heeft geen grote foto's nodig
Het gezicht van de Mercedes-Benz Man-campagne is Sahid Faber uit New York. Mogelijk is de donkerharige beau met de opvallende gelaatstrekken ook de acteur in de Mercedes-Benz Select Day clip. Helaas is dat niet bekend, want in de korte clip zie je de hoofdrolspeler alleen van een afstand of van achteren.
In het promotiefilmpje zie je eerst de fles in de hand van een man. Dan loopt een goed geklede man met het flesje in zijn hand langs de Eiffeltoren, om in het volgende shot onder het Parijse monument door te lopen. De fles met de zilveren, metallic reflecterende dop is weer te zien en de clip eindigt. Toch is de boodschap duidelijk. De man van de wereld draagt Mercedes-Benz Select Day.
Nonchalant en nonchalant gekleed, maar toch elegant, laat de hoofdpersoon van de clip zien dat zelfvertrouwen en een goede geur gewoon bij elkaar horen. Meer heeft een man niet nodig om zijn mannelijke uitstraling te benadrukken. Vooral in de stad, waar mensen onvermijdelijk dichter op elkaar zitten, wil je geen geur dragen waarvan de geur vijf minuten eerder komt dan jij. De discrete maar duidelijk waarneembare uitstraling van Mercedes-Benz Select Day maakt de mannengeur tot een perfecte metgezel, en niet alleen om elke dag te dragen. Het is ook bij de hand op warme avonden. En deze veelzijdigheid wordt niet alleen door liefhebbers van luxe auto's gewaardeerd.
Veel mannen zijn enthousiast over Mercedes-Benz Select Day. Ze zijn modern, geschikt voor alle gelegenheden en altijd stijlvol. En de dames vinden het ook leuk om de nonchalante mannelijke uitstraling van de geur op hun tegenhangers te zien. Mercedes-Benz Select Day is het bewijs dat elegante geuren altijd en overal punten scoren.