Flacon van Mercedes-Benz Club schittert in een metallic zilveren tint
De reclamecampagne portretteert precies de mannen die geschikt zouden zijn voor de geur Mercedes-Benz Club. Jonge en dynamische mannen die van klasse houden, maar wel in hun eigen speciale stijl. Ze gaan 's avonds graag uit met vrienden en vriendinnen, maar het mag natuurlijk niet zomaar een afspraakje zijn. Net als de mannen zijn ook de jonge vrouwen goed gekleed. Dit is precies waar de Mercedes-Benz Club geur voor gemaakt is. Voor alle mannen die houden van iets speciaals aan zichzelf en natuurlijk hun vrienden.
Levendig en vol energie, dat is hoe mannen hun nachtleven met vrienden en vriendinnen willen beginnen. Dat geldt natuurlijk ook voor de auto, want die moet ook bij Mercedes-Benz Club passen. Zo kan de nacht toch nog gezellig, maar vooral niet ergens en op de een of andere manier doorgebracht worden. De geur is vooral bedoeld voor de onconventionele man die zijn mannelijkheid wil benadrukken met behulp van een onvervalste geur.
De elegante, energieke creatie opent met citrusnoten en de groene frisheid van rabarber in de topnoot. De creatie van sterparfumeur Oliver Cresp combineert ook mannelijke houtachtige noten, patchoeli, tonkaboon en ambrox. Dankzij deze creatieve mix is de geur nu al op weg om een echte klassieker te worden.