Beweging kan zo elegant zijn
Mercedes-Benz The Move Express Yourself heeft geen eigen clip. De mannengeur deelt de clip met zijn voorganger "The Move". Daarin wordt de flacon van "The Move" gecreëerd uit vloeiende bewegingen op klassieke muziek, die eigenlijk alleen verschilt in de donkerdere kleurstelling. Aan het einde van de vrij korte clip wordt de nieuwe geur Mercedes-Benz The Move Express Yourself genoemd.
Mercedes-Benz heeft er bewust voor gekozen om geen wereldberoemde luxe auto's in de clip te laten verschijnen of een beroemdheid uit film, televisie, muziek of sport als testimonial te gebruiken. Het doel is om de geur bekender te maken door zijn kwaliteit. En inderdaad, het mannenparfum met zijn kruidige, fruitige en aromatische aanwezigheid spreekt veel mannen aan zonder dat ze zich in eerste instantie realiseren dat het een soort sterparfum is. Dat komt omdat de geuren van Mercedes-Benz zo goed zijn dat ze allang niet meer alleen fans van het merk met de ster aanspreken.
Mercedes-Benz The Move Express Yourself moedigt mannen aan om zichzelf te uiten. Door middel van hun kleding, hun persoonlijke stijl en natuurlijk hun geur. Een geur die je alleen op bepaalde dagen draagt, is geen signatuurgeur. Maar dat is wat Mercedes-Benz The Move Express Yourself wil zijn voor zijn dragers. Casual, licht, ongedwongen, mannelijk en draagbaar, het is de perfecte allrounder voor alle warme en hete dagen van het jaar. Zoals het gezegde luidt: put your money where your mouth is. Acties zijn bewegingen en beweging, "The Move", brengt de wereld vooruit. Ook en juist omdat Mercedes-Benz The Move Express Yourself geen nichegeur is. Met andere woorden, de geur helpt je altijd om je verzorgd te voelen, wat erg belangrijk is voor de moderne man van vandaag.