Vertrek naar onverkende gebieden: De reclamecampagne voor Molton Bruine Kust Cypress & Zee Venkel
De lancering van de geur Molton Brown in Coastal Cypress & Sea Fennel 2017 was het motto van het Engelse luxelabel "Into the Uncharted". Alastair Humphreys, de Britse avonturier en leider van verschillende expedities, is de held van twee commercials van slechts 16 seconden lang. Het Molton Brown team zag in hem de perfecte belichaming van het fascinerende parfum.
Parfumeur Carla Chabert presenteert Molton Brown Coastal Cypress & Sea Fennel
De eerste plek begint met het motto van de campagne en toont Humphreys op een rotsachtige oever omringd door zeewier en zeevenkel in een peddelboot voor een tocht op de woelige oceaan. Met een harde stem legt hij uit dat alleen de oceaan de mens echt kan testen. Eenmaal uit, is er geen weg meer terug. Dan vraagt een groot, uitdagend script: "Wat is jouw Uncharted?
De tweede plek heeft een bijna identieke structuur. Daarin legt Alastair Humphreys in een peddelboot op de oceaan uit dat het onontdekte precies is wat hij nog nooit eerder heeft meegemaakt. Zichzelf in het onontdekte storten is de essentie van het moderne avontuur. Deze plek eindigt ook met de suggestieve vraag "Wat is jouw Uncharted?
De campagnefoto's voor de Molton Brown campagne Coastal Cypress & Sea Fennel presenteren een indrukwekkend landschap in zeeblauw. De flessen van de geur zijn geplaatst op een rots aan land, omgeven door zeevenkel en cipressen takken. De golven die breken bij de rotsen spuiten glinsterende druppels water die zilver in de zon doen schitteren. Helderblauwe lucht en diepblauwe zee bieden het stilleven een indrukwekkend landschap.