Biotherm promoot Eau Soleil met appelgroen spetterend effect
Biotherm Eau Soleil is de vijfde geurcreatie in de Eau lijn. De geuren in de collectie zijn Eau Vitaminee, Eau Pure, Eau d'Énergie en Eau de Paradis. Biotherm is met haar parfumserie een monument voor elementen uit de natuur. Soms is het de levendige frisheid, dan is het de pure natuurlijkheid die wordt opgenomen in een lichaamsverzorging geur. Ook de verkwikkende energie en het fruitige aroma van paradijsvruchten worden olfactorisch gehuldigd. In Eau Soleil wordt de kracht van de zon vereerd. Biotherm is voor haar producten afhankelijk van de werkzame stoffen van de natuur.
Het merk, dat deel uitmaakt van het Franse consumptiegoederenconcern L'Oréal S.A., gebruikt zoveel mogelijk geen chemicaliën. Bij biotherm-producten draait het allemaal om water. Alleen al de merknaam is een combinatie van natuur en thermale bronnen. Voor Biotherm begon alles met de exploratie van thermisch plankton vanaf de bergbronnen van Molitg-les-Bains. In 1952 vonden de zwervende organismen van de zee hun weg naar de huidverzorgingsproducten van de Groep. Werkzame stoffen van mariene organismen zouden de sleutel zijn tot huidverjonging.
Het bedrijf zet zich in voor de bescherming van de wereldzeeën. Zijn platform "Waterliefhebbers", speciaal opgericht voor de bescherming van het water van de aarde, sticht projecten zoals "Mission Blue". Het is zijn bedoeling beschermde mariene gebieden en "hoopplekken" te creëren om "het blauwe hart van de aarde" te beschermen. Met zoveel liefde voor water was het duidelijk om een collectie van geparfumeerd water te creëren. Met de Eau lijn werd een parfumserie gecreëerd, die het verfrissende en verkwikkende effect van water bezit en dit combineert met het positieve effect van de verschillende, natuurlijke parfum essences.
De reclameposter Eau Soleil toont de fles in een kleurverloop van appelgroen naar zonnegeel. Het is omgeven door de vruchten van de essences van het parfum. Het appelgroene spetterende effect zorgt voor dynamische beelden. De reclameposter toont een kleurrijk stilleven van geuren en benadrukt op levendige wijze de frisheid van het parfum.