Campagne voor Hermès Voyage d'Hermès betovert met natuurschoten
De reclamecampagne voor Hermès Voyage d'Hermès weerspiegelt de combinatie van natuur en moderniteit. Net als de verfrissend lichte geursamenstelling van het eau de toilette, presenteert ook de commercial zich in een liberaal en natuurlijk beeld. De hoofdrol van de commercial wordt niet gespeeld door een bekend supermodel, maar door een volbloed zwart paard en een witte duif, die te zien zijn op hun reis door de meest uiteenlopende landschappen.
De geurige tocht begint aan de polen en leidt naar een weelderig groen regenwoud en eindigt uiteindelijk aan de kust van een wild donderende oceaan, waar de zwarte hengst en de witte duif elkaar uiteindelijk ontmoeten. Wij adverteren voor een parfum dat zowel voor mannen als voor vrouwen staat. Het houtachtige kruidige aroma staat voor de mannelijke uitstraling van het parfum, de bloemige frisse noten voor de vrouwelijke expressie.
De interessante geurmix is als een explosie van aroma's waaronder amber, hout, kardemom, muskus, roos en jeneverbes. De edele ingrediënten zorgen voor dat extraatje en maken de creatie van het label onmiskenbaar. Ze benadrukt de facetten van de vrouwelijke persoonlijkheid op de meest voordelige manier, maar benadrukt ook uitstekend het mannelijke karakter.
Het label, dat zijn oorsprong vindt in de zadelmakerij, heeft zich echter tientallen jaren geleden met succes in de luxe-industrie weten te vestigen. Hermès heeft inmiddels tal van klassiekers op de markt gebracht in de parfumsector.