Verlanglijstje Telefoon 025 / 886971

De geur

Ô oui! De geur werd voor het Lancôme eerst geïntroduceerd in 1999 en is nog steeds een integraal onderdeel van vrouwengeurenLancôme . De topnoten zijn clementines, nectarines, mandarijnen en bergamot, die een verfrissende citrusnoot geven. Waterhyacinten, extracten van bittere sinaasappelbladeren en wodka geven de geur een interessante en meer volwassen component.
De hartnoten halen ook exotisch fruit op en combineren ananas, groene appels en peren met lelies van de vallei, fresia's, lelies en rozen. Amber, muskus, cederhout, waterlelie en houten aroma's werden gekozen als de rijke basisnoten.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
Ô oui! is zeer geschikt voor het zomerseizoen vanwege zijn fruitige aroma's - of brengt nieuwe frisheid in de donkere herfst- en winterdagen. Extravagante nuances zoals wodka en het fijn afgestemde boeket van verschillende bloemen maken de geur complexer en interessanter, terwijl de fruitige en waterige noten hun frisheid en lichtheid niet verliezen.

De parfumeur

Achter de geursamenstelling van Lancôme Ô oui! staat Harry Fremont, één van de beroemdste parfumeurs. Hij heeft geuren gemaakt voor tal van modemerken en sterren, waaronder Britney Spears, Giorgio Armani, Jennifer Lopez, Michael Kors, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger en Vera Wang. Een van zijn bekendste en populairste parfums tot nu toe is de unisex geur CK One van Calvin Klein.
Naast Ô oui heeft Fremont voor Lancôme het parfum Miracle ontwikkeld. In 1935 introduceerde het Franse merk voor het eerst vijf parfums en breidde het assortiment parfums, make-up en huidverzorgingsproducten voortdurend uit tot op de dag van vandaag. Sterren als Kate Winslet, Julia Roberts, Penélope Cruz of Anne Hathaway hebben de producten van Lancôme al gepromoot. Al 14 jaar is actrice Isabella Rossellini woordvoerster van Lancôme en haar dochter Elettra verscheen ook in verschillende campagnes.
Tot slot werd een parfum voor mannen, een van de 82 verschillende parfum creaties en variaties van het Franse merk gepresenteerd tot nu toe, bedacht als de populaire parfum Hypnose in 2007. Al meer dan 75 jaar is het Franse label met de gouden roos als logo een bekend merk in de sector van luxe parfum en schoonheid.

De fles

Zoals de meeste parfums van het Franse merk is de fles Lancôme Ô oui! ontworpen in eenvoudig en elegant glas met gouden accenten. De geur zelf is transparant en bijna kleurloos. De verstuiver is verborgen onder het goudkleurige deksel, wat de toepassing vergemakkelijkt. De goudkleurige Ô omringt de uitroep 'oui!', terwijl de eenvoudige belettering van Ô het onderste deel van de hoekige glazen flacon versierd is.
Als geur voor elke dag wordt het ontwerp bewust recht gehouden en onderstreept het de lichtheid van de verschillende nuances. De meest klassieke fles in het assortiment Lancôme is Ô oui! de fles die geen kleuraccenten of speelse vormen nodig heeft.

De reclame

De naam Ô oui! is al een uitroep van vreugde en de reclamecampagne voor het parfum neemt deze positieve houding ten opzichte van het leven in zich op. Lancôme heeft een frisse, lichte dagelijkse geur voor vrouwen, die echter heeft bepaalde verfijningen en interessante geur nuances.
Passend bij de verfrissende citrusnoten en de waterbloemen zijn het strand en de zee als decor gekozen. Een jong stel springt lachend van een klif in de turquoise zee. Witte kleren en nat haar symboliseren de frisheid van parfum, terwijl de slogan viert leven en liefde met een Ô oui! positief. Plus het lied, "Alles gaat goed", alles gaat goed.
Joie de vivre, avontuurlijkheid, verliefdheid, verfrissing en een goed humeur zijn de beelddragers van de vrouwengeur. Niet alleen de eenvoudige fles, maar ook de minimalistische campagne zette het parfum zelf op de voorgrond.
Helaas zijn er op dit moment geen producten in deze collectie beschikbaar.