Verlanglijstje Telefoon 025 / 886971

Het concept

Lancôme werd opgericht in 1935 en veroverde de markt in de daaropvolgende jaren met zijn verfijnde en gevarieerde parfums, waarmee het nog steeds haar klanten inspireert vandaag. Echter, omdat de vraag naar hoogwaardige en exclusieve huidverzorgingsproducten toen zeer groot was, verhuisde Lancôme mee en breidde haar assortiment uit met crèmes, lotions, waslotion en zeep. In het begin werd een normale huid gebruikt en werden lijnen ontwikkeld met een goede geur en talrijke bloemrijke en edele ingrediënten. Maar Lancôme ontdekte al snel dat mensen met een droge of gevoelige huid ook zeer geïnteresseerd waren in verzorgingsproducten van hoge kwaliteit. In de beginjaren heeft het merk daarmee de drie productpijlers gelegd waarop het ook vandaag de dag nog steunt: Verzorging, parfum en make-up.
In 1964 werd Lancôme overgenomen door L'Oréal, één van haar luxemerken. Lancôme is nu 's werelds grootste leverancier van superieure verzorgingsproducten, volgens de eigen informatie van het bedrijf. Dit wordt niet alleen gepromoot door Lancôme zelf, maar ook door prominente gezichten als Harry Potter-ster Emma Watson, de Britse actrice Kate Winslet en Hollywood-ster Julia Roberts. Vrouwen als deze hebben in het verleden het imago van het wereldberoemde en gewilde merk gevormd.
Lancômes-zorgproducten zijn onderverdeeld in vijf verschillende submerken: Hydra Zen, Génifique, Primordiale, Absolue en Rénergie. Elke serie is specifiek ontworpen voor een specifiek huidtype en voorziet het van alles wat nodig is om zo lang mogelijk gezond, fris en stralend mooi te blijven. De normale huid wordt gevoed op Lancôme, de droge huid met vocht, de gevoelige huid met bescherming en de rijpe huid met de schoonheid van de jeugd. Een van deze populaire en ook een van de meest succesvolle lijnen van Lancôme is de Rénergie serie. De Rénergie serie wordt al meer dan 15 jaar vertrouwd door volwassen vrouwen boven de 40 jaar - wereldwijd. Met de Rénergie-lijn biedt Lancôme een huidverzorgingsassortiment dat inspeelt op de zeer specifieke behoeften van een volwassen huid ouder dan 40 jaar. Alle producten uit het Rénergie assortiment combineren de geconcentreerde kennis van het merk op het gebied van antiveroudering en zorgen ervoor dat de huid zich herstelt en geneest. Zo zorgt de lijn van volwassen huid voor een jeugdige frisheid en veerkracht.
alle klanten beoordelen positieve
Lancôme Rénergie
4 of 5 sterren

5 uit 5 sterren — op basis van 1 klant adviezen

Commentaar van
Een klein wondermiddel
Ik gebruik deze creme al een tijdje en ik ben heel erg enthousiast, Mijn huid voelt ontspannender, strakker en jonger.

Het design

De Rénergie lijn presenteert zich modern en stralend mooi in een kleurendroom van discreet wit, wat resulteert in een stilistisch duel met koele zilveren tinten. Een glanzende sluiting versierd met het Lancôme-logo voegt elegantie toe. Hierdoor springen het glas en de liefdevol afgeronde flessen en buizen, waarin de kostbare producten uit het assortiment worden getoond, direct in het oog. Alle producten liggen door hun mooie vormen heerlijk in de hand, maar zijn zo nobel dat ze zich ook heerlijk maken als decoratie op de badkamer of cosmeticakast. Het verpakkingsdesign van de flacons en potten wordt ook gepresenteerd in gewoon wit en edel zilver.

Het assortiment

Alle producten uit het Rénergie-gamma combineren de waardevolle anti-veroudering kennis van Lancôme en geven de rijpe huid vanaf 40 jaar een nieuwe frisheid en jeugdige elasticiteit. Maar de serie zorgt er niet alleen voor dat lijntjes en rimpels specifiek worden verminderd. De crèmes voorzien de huid van belangrijke voedingsstoffen die haar stralen. Ook de vochtbalans van de huid wordt gereguleerd. Rimpels behoren bij de Régenerie-serie tot het verleden, net als droogheid en huidirritaties. Het assortiment omvat een rijke Soin Recharge Nuit Régénérant-Raffermissant Anti-Rides-Fermeté nachtcrème, een voedende Yeux Soin Anti-Rides-Fermeté oogcrème en een zachte Soin Double Performance Anti-Rides-Fermeté Visage et Cou dagcrème.