Geen resultaten Resultaat: Resultaten:
becommerce gecertificeerd
Deze winkel is onafhankelijk gecertificeerd en biedt 30 dagen geld-terug-garantie Meer informatie

Lancôme - het grote cosmeticamerk. Genoemd naar de ruïnes van een pittoresk kasteel en met de roos als symbool. De focus ligt op de schoonheid van vrouwen, en Lancôme laat ze stralen! Het merk Lancôme werkt samen met gerenommeerde onderzoeksinstellingen aan visionaire producten.

Meer info

Koop Lancôme Cosmetics goedkoop

Meer info +

Op Lancôme ontmoeten klassieke elegantie en moderne nonchalance elkaar.

Lancôme - klinkt als elegantie, klassieke schoonheid en verleidelijke vrouwelijkheid. Het Franse traditionele huis huldigt het savoir-vivre en de zorgeloze, sensuele charme van de Franse vrouw met zijn geuren, verzorgingsproducten en cosmetica. De cosmetica van Lancôme combineert vakkundig de nonchalance en ingetogenheid van de moderne Franse chic met de glamoureuze stijl van de grote diva's van het begin van de 20e eeuw met een verrassende lichtheid.

Met zijn innoverende formules en hoge kwaliteitsnormen heeft Lancôme zich een vaste plaats verworven onder de absolute leiders in de cosmetica-industrie. Het bedrijf is al jaren een van de meest succesvolle en populaire merken op het gebied van luxecosmetica en heeft klanten over de hele wereld in vervoering gebracht. Wat Lancôme cosmetica zo bijzonder maakt, is de fusie tussen traditie en innovatie. Dankzij jarenlang onderzoek in de eigen laboratoria ontwikkelt Lancôme voortdurend nieuwe formules en producten die een klassieke make-up look met rode lippen en betoverende ogen nog spannender en perfecter maken.

Het bewogen leven van Armand Petitjean

Achter het verbazingwekkende succesverhaal Lancôme staat één man boven alles: Armand Petitjean. Zijn bewondering voor het Franse vakmanschap, zijn scherpe gevoel voor trends en zijn voortdurende streven naar perfectie maakten het merk tot wat het nu is.

Het verhaal Lancôme begint in 1935 in de Franse hoofdstad Parijs. Petitjean was tegen die tijd al een ervaren zakenman met een levendig verleden. Zijn zucht naar avontuur brengt hem aan het begin van zijn beroepsloopbaan naar Zuid-Amerika, waar hij aanvankelijk in de import werkt en zich later zelfs tot de diplomatie wendt. Uiteindelijk wees hij echter een ambassadeurspost in Brazilië af omdat hij zich weer aan het bedrijfsleven wilde wijden.

De legendarische parfumeur François Coty, die beschouwd wordt als de grondlegger van de moderne parfumerie, vertrouwde Petitjean aan het begin van de 20e eeuw de leiding van zijn filiaal in Brazilië toe en benoemde hem in de jaren 1920 zelfs tot algemeen directeur van zijn bedrijf. Het was in deze periode dat Petitjean zijn onderscheidende kwaliteiten als parfumeur ontwikkelde.

Na de dood van Coty verlaat Armand Petitjean het bedrijf omdat hij zijn eigen parfummerk wil beginnen. Voor de traditiebewuste Petitjean had Coty zich de laatste jaren te veel ontwikkeld tot een mainstream merk, dat goedkope geuren voor de massamarkt produceerde. Zijn eigen label zal heel anders zijn. Traditionele parfumerie en klassieke elegantie staan centraal bij Petitjean. Lancôme wordt verondersteld luxe te zijn die exclusiviteit en glamour uitstraalt. De oprichter ontleent de naam Lacôme aan het Château de Lancosme, een historisch landgoed in de buurt van de Franse hoofdstad.

Met de presentatie van zijn eerste parfumcollectie op de Wereldtentoonstelling van 1935 boekte Petitjean een echt verrassingssucces. Hij ontving prompt verschillende prijzen voor zijn buitengewone creaties en verblijdde klanten over de hele wereld. Slechts een jaar later werd het eerste huidverzorgingsproduct van Lancôme cosmetics gelanceerd, en in 1938 waren alle ogen opnieuw op hem gericht toen Lancôme de legendarische voedende, intens gekleurde lippenstift introduceerde, die ook een delicate rozengeur had.

Door de woelige tijden van de Tweede Wereldoorlog heen leidt Petitjean zijn bedrijf met een duidelijke lijn en een groot gevoel voor trends. In 1951, op 67-jarige leeftijd, gaf hij de teugels over aan zijn zoon Armand Marcel, die na financiële moeilijkheden het bedrijf uiteindelijk verkocht aan L'Oréal.

Met zorg, make-up en de bijpassende geur naar de prachtige Franse Chic

Hoewel Armand Petitjean een begenadigd parfumeur is, werd het hem al snel duidelijk dat Lancôme meer moest bieden dan enkel parfums. Doeltreffende huidverzorging is voor Lancôme net zo belangrijk als cosmetica, die overtuigen door hun kwaliteit en innovatieve formuleringen. Na de presentatie van de eerste lippenstiftcollectie stonden de enthousiaste klanten al te trappelen om de producten, en iedereen wilde Lancôme cosmetica kopen. Lancôme staat voor vrouwelijkheid, voor de klassieke elegantie en tijdloze schoonheid van de Franse vrouw. De typische Franse charme, het ongedwongen en sensuele tegelijk wordt vertegenwoordigd door Lancôme cosmetics. Alleen de interactie van alle drie de bedrijfsonderdelen geeft klanten de onmiskenbare Franse chic - de moeiteloze elegantie en verleidelijke glamour die Franse vrouwen zo onweerstaanbaar maakt.

De eerste stap naar een stralend uiterlijk is altijd de juiste huidverzorging. De rijke huidverzorgingsproducten van Lancôme voeden de huid, optimaliseren de teint en laten het gezicht stralen. Dankzij intensief onderzoekswerk en buitengewone ideeën is de onderneming erin geslaagd talrijke innovaties door te voeren waarmee Lancôme haar cosmetica voortdurend verder ontwikkelt.

Het allereerste huidverzorgingsproduct van het merk veroorzaakte een sensatie in 1936. Nutrix is een voedende crème die gebruik maakt van de intensieve verzorgende eigenschappen van proteïnen en vitaminen, en Petitjean zag in deze ontwikkeling een grote kans voor de Lancôme cosmetica. Met de hulp van dierenarts Dr. Medynski en chemicus Pierre Vélon, ontwikkelt Lancôme de crème binnen een jaar. De rijke crème wordt al snel een wondermiddel. Niet alleen helpt het tegen een droge huid en onzuiverheden, maar het cosmeticum Lancôme zou ook een heilzame werking hebben bij zonnebrand, insectenbeten, verkoudheid en zelfs bij scheerbrand. In de jaren 1950 schreef het Britse Ministerie van Defensie er zelfs genezende eigenschappen aan toe in geval van een nucleaire aanval. Zelfs als u vandaag op Lancôme in de online winkel zoekt, zult u "La Nutrix" nog steeds in bijna ongewijzigde vorm aantreffen. Het is een van de absolute bestsellers sinds zijn oprichting.

Make-up speelt ook een grote rol bij de perfecte French chic look. Geïnspireerd door de looks van de grote Franse filmdiva's richt Lancôme haar cosmetica op intense lippen en een betoverende oogopslag. De populaire L'Absolu lipsticks zijn verrijkt met voedende bestanddelen zoals rozenwater, hyaluronzuur, jojobaolie of Pro-Xylane, die de lippen voeden en ze bijzonder soepel maken. Ondertussen biedt Lancôme deze cosmetica voor de lippen in talrijke varianten aan. Glanzende of matte finish, natuurlijke nude tinten of intense, felle kleuren, gloss of crème lippenstift - bij L'Absolu vindt werkelijk iedereen de juiste lippenstift.

Ook de oogmake-up producten, vooral Hypnôse Mascara, zorgen voor een dramatische verschijning. De voedende formule en diepzwarte pigmentatie geven de wimpers in enkele seconden volume en lengte.

Om de verleidelijke verschijning af te ronden, mag een opwindend parfum niet ontbreken. De populairste geuren van Lancôme zijn het warme, delicate, subtiele Trésor, het vrouwelijke, vrolijk frisse La Vie Est Belle en het oriëntaalse, intens hypnotiserende Hypnôse, evenals het mannelijke, kruidige mannenparfum Hypnôse Homme.

Sterke vrouwen houden van Lancôme cosmetics - de merkambassadrices

Armand Petitjean was altijd een tegenstander van de klassieke reclame. Het vroege succes van zijn onderneming lijkt ook zijn houding in het begin te bevestigen. Zelfs zonder reclamemaatregelen bereikte Lancôme cosmetica in zeer korte tijd een enorm bereik. Vrouwen over de hele wereld bezoeken warenhuizen en boetieks om Lancôme cosmetica tegen lage prijzen te kopen en om de Franse chic en sensuele elegantie van het merk zelf uit te proberen. Maar met het verstrijken van de tijd, en vooral met de ontwikkeling van de nieuwe media, is een herbezinning nodig op het traditionele bedrijf. In de moderne wereld heeft het luxemerk zonder enige reclame het steeds moeilijker om zich staande te houden tegenover de toenemende concurrentie. Zo is het idee van de merkambassadeurs geboren.

Het bedrijf werkt al vele jaren samen met bekende actrices, modellen, zangers, ontwerpers en visagisten. Daarbij kiest Lancôme altijd voor sterke vrouwelijke types die zelfvertrouwen, charme en een zekere zorgeloze elegantie uitstralen. Tot de bekendste gezichten van Lancôme cosmetics behoren Isabella Rossellini, Uma Thurman, Drew Barrymore, Kate Winslet, Anne Hathaway, Julia Roberts en Penelope Cruz. Jongere merkambassadeurs zoals Emma Watson, Lupita Nyong'o, Lily Collins en Zendaya helpen Lancôme Kosmetik ook om online aan populariteit te winnen en vooral jongere klanten aan te trekken.

Een unieke mix van kwaliteit, innovatie en traditioneel vakmanschap

Lancôme Cosmetics staat voor elegantie, lichtheid en sensuele verleiding. Het traditionele bedrijf viert vrouwelijkheid en natuurlijke schoonheid met een vleugje glamour met zijn producten. Hoogwaardige, innovatieve formuleringen en hoogwaardige ingrediënten zijn de kenmerken van Lancôme cosmetics. De eigen wetenschappers en parfumeurs werken voortdurend aan nieuwe producten die de Franse chic perfectioneren en de klanten inspireren. En dat gaat er goed in. Niet voor niets is Lancôme een van de populairste en succesvolste merken in het luxesegment. Iedereen die waarde hecht aan kwaliteit en traditioneel vakmanschap weet te waarderen, vindt op Lancôme zeker wat hij zoekt. En wie geen verkooppunt in de buurt heeft, kan de Lancôme cosmetica ook online kopen - handig en gemakkelijk.

Beoordeling +

Aandeel positieve beoordelingen voor Lancôme met vier sterren of meer
5 uit 5 sterren — op basis van 30 klant adviezen
Commentaar van Polornet1978
Mijn nachtcreme

Een nachtcrime die heerlijk diep in je huid dringt. De huid voelt meteen soepeler aan. Topproduct voor een toprijs. Dankje!

Commentaar van Whol1985
Oogcreme

De beste - en ook de duurste - oogcrime die ik ooit heb geprobeerd. Resultaat mag er zeker wezen. Mag ook mezelf wel eens verwennen toch?

Commentaar van Agrecirt
Lancôme Teint Idole Ultra 24H

Prachtige teint van Lancome. Ik vind dat deze mij een natuurlijke kleur geeft. Het lijkt net alsof ik niets draag. Zeer natuurlijk.

Parfum +

Het motto van Lancôme stichter Armand Petitjean is: "Parfum is het prestige, de bloem in het knoopsgat". Als groot liefhebber van rozen maakte hij van zijn lievelingsplant zijn symbool en tot op de dag van vandaag is de roos het logo van het merk. Lancôme Parfums - sensuele geuren die ons doen dromen.

Lancôme Parfum - elegante sensualiteit die je kunt ruiken

Intense, sensuele geuren, spannende ingrediënten en de hoogste kwaliteit - dat is wat een Lancôme parfum maakt. In een opwindend samenspel combineert het merk vakkundig traditionele Franse parfumerie met moderne, innovatieve processen. Het resultaat zijn unieke parfums die hun draagsters delicaat strelen en hun vrouwelijkheid onderstrepen. Franse charme en een vleugje glamour kenmerken een typisch Lancôme parfum voor vrouwen. Maar mannen krijgen ook waar voor hun geld. Met Lancôme Hypnôse Homme biedt het bedrijf ook een kruidig-mannelijk mannenparfum aan.

Voor de buitengewone geurcreaties vertrouwt Lancôme Parfum op kwaliteit op alle vlakken. Enkele van de meest getalenteerde parfumeurs zijn verantwoordelijk voor de ontwikkeling van nieuwe geuren - de oprichter van het bedrijf heeft zelf een opleiding gevolgd bij de legendarische François Coty - en alleen de beste ingrediënten worden gebruikt. De unieke flacons zijn met liefde ontworpen om de geuren visueel te weerspiegelen en stralen dezelfde luxe en elegantie uit als de kostbare vloeistoffen binnenin.

Armand Petitjean - zakenman, parfumeur en traditionalist

De naam Lancôme is onlosmakelijk verbonden met de vader van het bedrijf, Armand Petitjean. Toen het bedrijf werd opgericht, was hij al een doorgewinterde zakenman van vijftig jaar. Hij heeft reeds verschillende carrières achter de rug, reisde naar talrijke landen en legde vele belangrijke contacten. Hij kwam in de wereld van de fijne parfums terecht via de legendarische parfumeur François Coty, die beschouwd wordt als de grondlegger van de moderne parfumerie. Petitjean ontmoette Coty in Zuid-Amerika en deze was zo gecharmeerd van de succesvolle zakenman dat hij hem de leiding gaf over zijn Braziliaanse zaken en hem later zelfs benoemde tot hoofd van de onderneming. In die tijd leerde Petitjean de geheimen van de parfumkunst kennen en ontwikkelde al snel een uitstekend gevoel voor interessante en verrukkelijke composities. Vooral parfum voor vrouwen past bij de ondernemer.

Maar hij was het niet altijd eens met Coty. Vanuit het standpunt van de traditionalist Petitjean past Coty zich te veel aan de mainstream aan en produceert het bijna uitsluitend parfums die een breed publiek aanspreken. Dat was te saai voor Petitjean. Hij wilde luxe, exclusiviteit en uitzonderlijke geuren. Daarom trok hij zich na de dood van Coty snel terug uit het bedrijf en richtte zijn eigen luxelabel Lancôme op, eveneens voor de productie van parfum. Zijn eerste collectie parfums, die hij in 1935 op de Wereldtentoonstelling in Brussel lanceerde, won verschillende prijzen. De exotische geurnuances en de hoogwaardige composities overtuigden critici en klanten wereldwijd. Als bijna niemand anders weet Petitjean de klassieke schoonheid van de Franse vrouw, haar gratie en zorgeloze nonchalance te concentreren in een veelgelaagde, harmonieuze geur. En zelfs vandaag, tientallen jaren na de dood van Petitjean, dragen de moderne parfums van Lancôme Parfum nog steeds zijn onmiskenbare handtekening.

Een trendsetter sinds het prille begin

De eerste parfumcollectie van Lancôme, gepresenteerd in 1935, omvatte vijf geuren. Tropiques, Conquete, Kypre, Tendres Nuits en Bocages waren vrij atypische geuren voor die tijd. Intens, rijk, opwindend en sensueel vrouwelijk, Lancôme damesparfum presenteerde zich in die tijd - in een tijdperk van minimalisme en gedistingeerde terughoudendheid. Zelfs de uitvoerig ontworpen flacons pasten niet in het esthetisch inzicht van die tijd. Petitjean negeerde bewust de rechtlijnige, geometrische vormen van de Art Deco, die in de jaren 1930 grote populariteit genoot. In plaats daarvan kiest hij voor fijn versierde, gedetailleerde, weelderige flacons die de weelde en sereniteit van de rococoperiode oproepen.

Vanaf deze eerste verschijning is het duidelijk: Lancôme volgt geen trends, maar zet ze. Het bedrijf is deze lijn tot op de dag van vandaag trouw gebleven. Met een goed gevoel voor de behoeften van de klanten en vernieuwende ideeën, slaagt Lancôme er altijd in om geuren te creëren die absoluut verrassend en buitengewoon zijn, maar die precies de polsslag van de tijd raken. Sommige van deze parfums zijn echte klassiekers geworden.

Een van deze klassiekers is het damesparfum Lancôme Trésor uit 1952. Deze oriëntaals-bloemige geurcompositie inspireert met de intense nuances van sterk geurende bloemen, die worden ondersteund door zoete, fruitige noten. Warme en kruidige noten ronden het parfum af en geven het zijn unieke diepte en sensuele verleiding. Vandaag de dag kun je dit Lancôme parfum nog steeds kopen, maar dan in een nieuwe editie die in 1990 is uitgebracht. Deze licht gemoderniseerde versie neemt de zoete en bloemige noten van het origineel en brengt ze vakkundig in de moderne tijd. De nieuwe Trésor is iets zachter en milder geformuleerd. De geur is stijlvol en een beetje diva-achtig, maar toch geschikt om dagelijks te dragen en niet te overheersend. Intussen zijn er ook verschillende flankers van dit parfum Lancôme, dat wil zeggen begeleidende geuren - waaronder La Nuit Trésor met de intense geur van rozenessence en wilde braam, het delicate La Nuit Trésor Nude met zachte rozen- en vanillenoten en Trésor in Love, dat overtuigt met pittige fruitnoten, warm cederhout en sensuele bloemen.

Lancôme Hypnôse is ook een van de meest gezochte Lancôme geuren. De zoet-bloemige compositie van passiebloem, gardenia en jasmijn wordt vakkundig afgerond door vanille en vetiver, waardoor het een warm, gourmand karakter krijgt.

La Vie Est Belle is een lofzang op het leven en de vreugde van het leven. De zoet-bloemige geur doet denken aan een warme zomerdag, wanneer de zware bloemen hun intense aroma's afgeven onder de hete zon. De sterke noot van zwarte bes geeft de geur zijn lichtheid en frisheid, terwijl de gesuikerde noten van praline warmte en diepte geven.

Hypnôse Homme is de grote ster voor mannen. Zoete en bloemige aroma's vormen ook het basiskader van deze Lancôme mannengeur. Kruidige kardemom, frisse mandarijn en koele munt geven Hypnôse Homme een intens mannelijk aura.

Georges Delhomme - de creatieveling achter de flacons

Het is niet alleen een Lancôme parfum zelf dat trends zet, maar ook de flacons. Voor Petitjean is het altijd duidelijk dat betoverende geurcreaties in even mooie flacons thuishoren. Daarom doet Lancôme ook een beroep op absolute experts als het gaat om verpakkingsontwerp. Het bedrijf werkt vooral graag samen met de Franse kunstenaar Georges Delhomme. Hij was het die de buitengewone flacons ontwierp voor Lancôme 's eerste parfumcollectie. Deze flessen, die indertijd nieuwe normen stelden, zijn nu begeerde verzamelobjecten. Wie online naar Lancôme parfum zoekt, kan soms de (lege) flacons van deze collectie vinden - tegen overeenkomstige prijzen.

De Trésor fles, die de vorm heeft van een geslepen diamant, is ook afkomstig van Delhomme's pen. Hetzelfde geldt voor de filigraanfles van Magie, die in 1950 verscheen. Het ontwerp van de fles is technisch zo ingewikkeld dat er meer dan 200 pogingen nodig waren om het te perfectioneren. Voor La Vie Est Belle gebruikt Lancôme ook een ontwerp van de ontwerpster. Delhomme ontwierp de delicate fles met zijn zachte rondingen en zacht gebogen binnenbodem al in het midden van de 20e eeuw. Het zit al tientallen jaren in de archieven van het traditionele bedrijf, wachtend op de juiste geur.

De Hypnôse-flacon is een eerbetoon aan Georges Delhomme en zijn fantastisch mooie toverflacon. De bekende verpakkingsontwerper Charles Boussiquet gaf de delicate fles een moderne make-over. De hoekige, gedraaide vorm is iets hoekiger, iets opvallender, maar nog net zo mooi als zijn rolmodel. En ook uiterst geschikt voor het Lancôme mannenparfum Hypnôse Homme.

Aan alle flacons van het huis Lancôme kan je de zorg en liefde zien die in hun ontwerp zijn gestoken. Het is dan ook niet verwonderlijk dat - als klein decoratief object - een Lancôme parfum een gunstige invloed heeft op de badkamer thuis.

Franse levensstijl in een flacon

Op Lancôme is parfumerie een kunst. Waardevolle ingrediënten worden door ervaren neuzen volgens oude ambachtelijke traditie gecombineerd tot buitengewone geurcomposities. Elegant, charmant en sensueel is de typische geur van een Lancôme parfum dat op deze manier is gecreëerd. Het streelt de draagster zacht, onderstreept haar vrouwelijkheid en geeft haar tegelijkertijd een levensbevestigend, verleidelijk aura. Als je van de Franse manier van leven houdt, kun je daar goedkoop een stukje van kopen met een Lancôme parfum. Het luxelabel heeft verkooppunten in meer dan 140 landen of is vertegenwoordigd in grote warenhuizen of parfumerieën. En natuurlijk kunt u uw favoriete Lancôme parfum online kopen.

Verzorging +

Sinds de oprichting van het merk werken wetenschappers samen met kunstenaars om de grenzen van wetenschap, technologie en creativiteit te verleggen voor de verzorgingsproducten van Lancôme. Want Lancôme ziet schoonheid als een wetenschap die steeds opnieuw moet worden uitgevonden.

Het geheim van schoonheid ligt in de wetenschap voor Lancôme verzorging

Op Lancôme is zorg een wetenschap. Onderzoekers in de laboratoria van het bedrijf werken voortdurend aan de ontwikkeling van nieuwe, nog doeltreffender verzorgingsproducten. Nieuw ontdekte, zeer doeltreffende ingrediënten, innovatieve methoden en wetenschappelijk verantwoorde formuleringen hebben het bedrijf al enkele revolutionaire producten opgeleverd. Voor Lancôme is een goede huidverzorging de basis van schoonheid. Alleen een goed gehydrateerde en gevoede huid heeft een gezonde, frisse gloed en een jeugdige teint. De juiste producten laten de teint stralen, perfectioneren het huidbeeld en voorkomen huidveroudering. In principe is een gezonde huid een mooie huid. Daarom is het belangrijk de huid zo goed mogelijk te voorzien van werkzame bestanddelen en haar een goede bescherming te bieden tegen schadelijke milieu-invloeden.

Lancôme Care bereikt dit door een unieke combinatie van traditionele cosmetische kennis en de nieuwste onderzoeksresultaten. Het Franse luxelabel bereidt bekende ingrediënten in innovatieve processen om de actieve bestanddelen nog beter bruikbaar te maken. Maar er worden ook nieuwe ingrediënten gebruikt. Op die manier slaagt de onderneming er steeds in baanbrekende producten op de markt te brengen.

Lancôme Nutrix - de crème die een revolutie teweegbrengt in de cosmetica-industrie

Lancôme, opgericht in 1935 door ondernemer en parfumeur Armand Petitjean, is vandaag een van de meest populaire en succesvolle cosmeticamerken in het luxesegment. Petitjean heeft vanaf de eerste dag hoge verwachtingen gesteld voor zijn jonge onderneming. Hij wil een luxemerk creëren dat zich met Franse traditie, hoge kwaliteit en uitzonderlijke produkten kan meten met de voornamelijk Amerikaanse concurrentie. Ook al is het bedrijf begonnen met een parfumcollectie, Petitjean ziet het nooit als een pure parfumerie. Zijn recept voor succes is gebaseerd op drie pijlers: Geuren, decoratieve cosmetica en huidverzorging. Alleen het samenspel van de drie aspecten brengt de ware schoonheid van zijn klanten naar voren.

Slechts één jaar na de parfums brengt Lancôme daarom ook zijn eerste huidverzorgingsproduct op de markt. En maakt een statement naar de concurrentie. Het vernieuwende product van Lancôme, een crème met rijke proteïnen en vitaminen, wordt een absolute bestseller. Lancôme Nutrix werd destijds op een nieuwe manier geformuleerd op basis van de bevindingen van dierenarts Medyski en met behulp van procédés die waren ontwikkeld door de chemicus Vélon, en was een eerste succes voor de verzorging van Lancôme. De crème wordt al snel een wondermiddel voor allerlei problemen. Insectenbeten, allergische huidreacties, zonnebrand, winterhanden en scheerbrand kunnen naar verluidt allemaal worden gekalmeerd met het nieuwe wonderproduct. Ook vandaag nog kunt u "La Nutrix" kopen bij Lancôme care - grotendeels ongewijzigd.

Lancôme biedt de optimale verzorging voor elk huidtype

Als we het hebben over Lancôme huidverzorging, staat Nutrix meestal bovenaan de lijst. Lancôme heeft met deze crème immers een revolutie ontketend in de cosmetica-industrie. De nieuw ontwikkelde processen hiervoor openen geheel nieuwe mogelijkheden voor de onderneming. Hoe vooruitstrevend en baanbrekend deze ontwikkeling was, blijkt ook uit het feit dat de crème vandaag de dag nog steeds in vrijwel ongewijzigde vorm wordt verkocht. Bijna honderd jaar geleden ontwikkeld, voldoet het vandaag de dag nog steeds aan de hoogste eisen. Een complex van verschillende vitaminen en proteïnen voedt en beschermt de huid. De lipide crème is perfect voor de droge en zeer droge huid en voorziet haar 24 uur per dag van vocht. Het strijkt kleine rimpels glad en voorkomt een gespannen gevoel.

Maar ook de andere productlijnen van Lancôme care overtuigen:

- Lancôme Rénergie is het geheime wapen tegen de verouderende, verslapte huid. Lijnzaadextract maakt de huid strakker en doet rimpels verdwijnen, terwijl vitamine C en E de huid intensief voeden. Sheaboter hydrateert de rijpere huid en herstelt haar soepelheid.

-Voor een intensieve anti-verouderingsbehandeling is Lancôme Génifique de optimale keuze. De crèmes en serums, gebaseerd op de nieuwste onderzoeken, herstellen de zichtbare tekenen van veroudering en verjongen het gezicht. De unieke formuleringen maken gebruik van hyaluronzuur, pre- en probiotische extracten, vitaminen en proteïnen om in zeer korte tijd aanzienlijke verbeteringen te bereiken.

-Excellence, technologie, passie en precisie - dat is waar Lancôme Absolue voor staat. Deze Lancôme verzorging biedt de ultieme luxe-ervaring. Kostbare ingrediënten, hoogwaardige oliën en een subtiel geparfumeerd rozenextract voeden de huid, revitaliseren haar en versnellen de vernieuwing van de huidcellen. Dat deze verzorging Lancôme een heilzame werking heeft, is onmiddellijk duidelijk: al na enkele dagen krijgt het gezicht een jeugdige uitstraling en is de huid steviger en elastischer.

Natuurlijk biedt Lancôme naast crèmes en serums ook reinigingsproducten aan. Reinigingsgels, schuimreinigers, micellair water, toner, peeling, make-up remover of reinigingsmelk - Lancôme care biedt voor elke situatie en elk huidtype het juiste product. En ook het lichaam kan deelnemen aan de wellness-ervaring - met een Lancôme douchegel. Door het grote aanbod van verschillende verzorgingsproducten kan het op het eerste gezicht moeilijk lijken om het juiste product voor u te vinden. In dit geval is het raadzaam om online te zoeken naar bijvoorbeeld Lancôme care. Zo kunt u in één oogopslag zien welke producten het merk voor welke toepassing beschikbaar heeft. En natuurlijk kunt u dan ook de geselecteerde Lancôme verzorging online kopen.

Doeltreffende huidverzorging met een vleugje luxe

Wetenschappelijk onderbouwd, met hoogwaardige ingrediënten en innovatieve formuleringen - de Lancôme huidverzorging overtuigt over de hele linie. Of het nu gaat om rijke crèmes en serums, doeltreffende reinigers of zachte peelings, er is een geschikt Lancôme verzorgingsproduct voor elk doel en elk huidtype. Het bedrijf biedt ook Lancôme douchegel, intensief hydraterende maskers en zonverzorging. En mannen komen ook aan hun trekken. Sommige producten zijn speciaal samengesteld voor de stevigere mannenhuid.

Lancôme maakt altijd zijn eigen claims waar, zelfs in huidverzorging. Klanten die een Lancôme verzorging goedkoop kopen, kunnen zich al binnen enkele dagen verheugen op de eerste verbeteringen in het uiterlijk van de huid.

Make-up +

De make-up producten van Lancôme zijn het toppunt van Parijse elegantie. Dankzij zijn unieke expertise ontwikkelt Lancôme producten van hoge kwaliteit die prestaties, bescherming en plezier combineren. Het resultaat is een verleidelijke make-up die de bondgenoot van de vrouw wordt.

Lancôme Make-up - French Chic van een meesterhand

De perfecte teint, rode lippen en een verleidelijke oogopslag - French Chic is de perfecte mix tussen natuurlijkheid en sensualiteit. En wat is een betere manier om zo'n look te bereiken dan met Lancôme make-up? Het luxelabel ziet zichzelf als het toonbeeld van traditionele Franse cosmetica. Als bijna geen ander merk weet Lancôme de kwintessens van de Franse manier van leven in zijn producten te weerspiegelen. Zo kunnen vrouwen over de hele wereld ook voor zichzelf de onvergelijkbare savoir-vivre ontdekken.

Franse vrouwen bekoren door hun zorgeloze nonchalance, die altijd een zweem van glamour heeft. Dit blijkt ook uit Lancôme make-up. Foundation, blush en highlighter zijn vrij subtiel en perfect voor een natuurlijke look. Ook de oogmake-up wordt gedomineerd door sobere kleuren en nude tinten. Diepzwarte, intensief gepigmenteerde mascara's geven de wimpers volheid en krul. De lipsticks daarentegen zijn echt kleurrijk. Het gamma strekt zich uit van warme bruintinten tot helderrood, donkerpaars en felroze tot stralende koraaltinten.

Liefde voor thuis en gevoel voor traditie

De Franse identiteit is een belangrijke hoeksteen van de merkfilosofie van Lancôme. Opgericht in 1935 door Armand Petitjean, wilde de onderneming de overwegend Amerikaanse concurrentie het hoofd bieden met een Europees merk. Als bolwerk van de moderne parfumerie en decoratieve cosmetica kon Frankrijk reeds terugblikken op oude tradities en jarenlange ervaring. Als trotse Fransman wil Petitjean deze tradities voortzetten en vrouwen over de hele wereld een stukje van de Franse manier van leven aanbieden. Hij wil niet inspelen op snelle trends en cosmetica voor de massasmaak produceren, maar zijn klanten luxe en tijdloze elegantie bieden. De oprichter van het bedrijf vertrouwt bewust op hoogwaardige materialen en aantrekkelijke ontwerpen om Lancôme make-up te onderscheiden van de concurrentie.

Om ervoor te zorgen dat zijn merk op de internationale markt direct wordt herkend als een traditioneel Frans huis, zoekt Petitjean lange tijd naar een geschikte naam. Uiteindelijk vindt hij zijn inspiratie in het historische Château de Lancosme ten zuiden van Parijs. Het betoverende kasteeltje met zijn indrukwekkende rozentuin vertegenwoordigt alles wat Petitjean voor zijn label wil: een zekere elegantie die niet arrogant overkomt, een gevoel voor traditie en natuurlijke schoonheid.

Om de uitspraak van de naam voor de internationale klanten te vereenvoudigen, heeft Petitjean eenvoudigweg de S in Lancosme vervangen door een accent circonflexe. Deze verandering had het welkome neveneffect dat de merknaam onmiddellijk herkenbaar werd als Frans.

De perfecte teint met Lancôme make-up

Natuurlijkheid is troef op Lancôme. Make-up heeft tot doel de teint te optimaliseren en de natuurlijke kenmerken van het gezicht op een positieve manier te benadrukken. Van getinte dagcrème tot volledige dekking, Lancôme biedt dus een verscheidenheid aan verschillende foundations. De lijnen Skin Feels Good en Teint Idole Ultra Wear Nude zijn bijzonder licht en hebben een lage dekking:

-De hydraterende Lancôme foundation Skin Feels Good is verrijkt met hyaluronzuur en glycerine, die de huid hydrateren en beschermen tegen schadelijke milieu-invloeden. De natuurlijke lichtgevende finish geeft het gezicht een extra gloed.

-Teint Idole Ultra Wear Nude is de perfecte keuze voor een make-uploze look. De lichte textuur versmelt zacht met de huid om een matte finish te creëren en biedt de hele dag lang de beste hold.

Voor een volledige dekking zijn Teint Idole Ultra Cushion, Teint Idole Ultra Foundation Stick en Teint Idole Ultra Wear verkrijgbaar. Alle drie de varianten overtuigen door hun lange levensduur, matte afwerking en uitstekende kleuraanpassing.

-Teint Miracle is een Lancôme foundation met medium dekking. Het hydrateert en revitaliseert de huid en geeft haar een gezonde gloed.

Om de huid er absoluut onberispelijk uit te laten zien, biedt Lancôme concealers die onzuiverheden en huidirritaties op betrouwbare wijze bedekken. Lancôme Teint Idole Ultra Wear Camouflage heeft een bijzonder goede dekking, terwijl Lancôme Effacernes Longue Tenue bijzonder lang houdt.

De poeders Lancôme Belle de Teint en Teint Idole Ultra Compact egaliseren de teint verder voor een wakkere, gezonde blik en een stralende teint.

Als u online op zoek gaat naar Lancôme make-up, vindt u foundation, concealer en poeder elk in verschillende tinten, want vooral bij de bijzonder dekkende producten is het belangrijk dat de kleur perfect bij uw eigen teint past. Door de bijzonder goede kleurovereenstemming van de producten kan men meestal een make-up van Lancôme kopen zonder deze eerst in de handen te hebben gehad. Het voordeel hiervan is dat u de geselecteerde Lancôme make-up ook online kunt kopen, vanuit uw luie stoel thuis.

Voor een beetje frisheid en kleur in het gezicht zorgt de Lancôme blush. Kies uit Lacôme Blush Subtil, Cushion Blush Subtil en L'Absolue Blush Subtil. De subtiele kleuren en de delicate poederige consistentie dragen bij tot een bijzonder natuurlijke look. Een kleine hoeveelheid blush is al voldoende om een gezonde kleur op de wangen te toveren.

Tenslotte ronden highlighters en bronzers van Lancôme de make-up af. Ook hier zijn vooral vrij neutrale tinten verkrijgbaar, die perfect passen in een natuurlijke make-up look. Lichte contouren met de producten perfectioneren de gezichtsstructuur en zorgen voor een onberispelijk uiterlijk. Als alternatief voor highlighter en bronzer is er ook een mat contourpalette trio verkrijgbaar, waarmee contouren heel gemakkelijk wordt.

Om ervoor te zorgen dat de make-up van Lancôme bijzonder lang blijft zitten, is het raadzaam om vóór de foundation een primer aan te brengen. Dit verfijnt de huidtextuur, vermindert zichtbaar poriën en rimpels en zorgt voor een bijzonder goede fixatie.

De symbolische kracht van de roos

Naast de merknaam is er nog een ander element dat zich heeft gevestigd als handelsmerk voor Lancôme make-up: de roos. Dit embleem is ook geïnspireerd op het kasteel van Lancosme, of meer bepaald op zijn opmerkelijke rozentuin. Toen Petitjean het kasteel voor het eerst bezocht, was het nazomer en de statige rozen waren al wat van hun bladeren aan het verliezen. De zee van bladeren in delicaat roze die de weiden en paden bedekte, baadde het hele terrein in een vrolijke gloed, waardoor het in die tijd een geheel eigen charme kreeg. Ook de betoverende geur van rozenbloesems laat Petitjean niet los. Daarom zijn rozennoten te vinden in veel van de parfums van het merk, en zijn tal van huidverzorgingsproducten verrijkt met rozenwater. Rozenessence wordt zelfs gebruikt in decoratieve cosmetica.

Bij Lancôme Make-up heeft de roos echter meer een decoratief doel. Het gestileerde logo is te vinden op de flacons van de Lancôme foundation, concealer en primer. Ook de poedervormige cosmetica draagt het embleem. Zowel Lancôme Powder als Lancôme Rouge zijn gestempeld met de roos in reliëf.

Verzorging en een goed uiterlijk gaan hand in hand

Wie houdt van natuurlijkheid en waarde hecht aan kwaliteit, vindt zeker wat hij zoekt op Lancôme. De make-up producten perfectioneren de teint zonder deze te verzwaren of er kunstmatig uit te zien. Kleine oneffenheden verdwijnen en het gezicht ziet er frisser, wakkerder en ontspannen uit. Dankzij de voedende formules heeft Lancôme make-up zelfs een positief effect op de kwaliteit van de huid. Belangrijke voedingsstoffen en vocht voeden de huid en versterken en beschermen haar van binnenuit. Dus als u er niet alleen goed uit wilt zien, maar ook iets goeds voor uw huid wilt doen, kunt u Lancôme make-up kopen voor een goede prijs.

Ogen +

Lancôme doet vrouwenharten sneller slaan en ogen fonkelen! Mascara, eyeliner of zelfs oogschaduw: dankzij wetenschappelijk onderzoek biedt Lancôme compatibiliteit in combinatie met Franse elegantie. Zo wordt elke oogopslag een sensueel genot.

Van Lancôme mascara tot oogschaduw: Alles voor de perfecte oogopslag

Bijna niets is zo onweerstaanbaar als een verleidelijke oogopslag met volle, volumineuze wimpers. Natuurlijk weet ook het traditionele Franse bedrijf Lancôme dit, en zijn oogmake-up overtuigt met intensieve pigmentatie, ultra-lange fixatie en prachtige kleuren. Alles wat je nodig hebt voor een spannende look vind je op Lancôme: mascara, oogschaduw, eyeliner, wenkbrauwpotloden en natuurlijk make-up remover.

Lancôme gebruikt vooral graag oogmake-up voor subtiele looks die de natuurlijke schoonheid van haar klanten onderstrepen maar het gezicht niet overbelasten. Daarom zijn veel producten overwegend verkrijgbaar in sobere, subtiele tinten.

Het ongewone succesverhaal van Armand Petitjean

Lancôme is een van de grootste en bekendste merken in de luxecosmeticasector. Dit is vooral te danken aan de stichter van het bedrijf, Armand Petitjean. Hij had een ongewone carrière achter de rug toen hij in 1935 de basis legde voor de buitengewone carrière van zijn bedrijf.

De dorst naar avontuur van de Fransman dreef hem al op jonge leeftijd de wijde wereld in. In Zuid-Amerika leidde hij aanvankelijk een succesvol importbedrijf, verbleef vervolgens enkele jaren in diplomatieke kringen en nam tenslotte de leiding over van het Braziliaanse bedrijf van de legendarische parfumeur François Coty. Petitjean leerde het vak van hem en ontwikkelde zelf al snel een passie en een goed gevoel voor geuren. Na de dood van Coty verlaat Petitjean het bedrijf en besluit hij samen met enkele voormalige collega's zijn eigen luxemerk op te richten. Lancôme legt de nadruk op Franse traditie en vakmanschap, en onderscheidt zich zo bewust van zijn snel evoluerende Amerikaanse concurrenten. Het concept is overtuigend en binnen een paar jaar is niet alleen Lancôme Mascara een van de meest succesvolle producten in de cosmeticasector. Na financiële moeilijkheden in de jaren zestig werd het bedrijf uiteindelijk verkocht aan L'Oréal, dat het label weer op de rails zette en het hielp zijn prestige en reputatie te herwinnen.

Een verleidelijke look in enkele seconden

Er is niet veel nodig voor de perfecte ooglook. Lange, lange wimpers zijn meestal genoeg om harten sneller te doen slaan. Maar je moet ze eerst hebben. Als je van nature niet gezegend bent met filmsterrenwimpers, kun je ze een handje helpen met een mascara op Lancôme. De intensieve pigmentatie en de speciaal gevormde kwastjes helpen iedere vrouw om een onweerstaanbare look te krijgen. Voor elke gelegenheid en elke wimperlengte en -vorm is er een mascara te koop op Lancôme. Als u online zoekt naar Lancôme mascara, zult u ontdekken: Hypnôse Mascara en Grandiôse Mascara zijn bijzonder populair.

Hypnôse Mascara bouwt laagje voor laagje het volume van de wimpers op en is verrijkt met een voedend werkstoffencomplex dat de wimpers versterkt en ze soepel houdt. Daardoor breken de wimpers minder vaak en ziet de oogmake-up er beduidend intenser uit.

Grandiôse Mascara is perfect voor een grootse entree. Het separeert de wimpers moeiteloos en geeft ze lengte en volume.

Voor wie mascara alleen niet genoeg is, biedt Lancôme ook eyeliners voor dramatische katogen of een gebogen ooglidlijn die de elegantie van vroeger doet herleven. Vloeibare eyeliners maken net zo goed deel uit van het Lancôme assortiment als eyeliners in potloodvorm.

Heel typisch voor Lancôme zijn de oogschaduws meestal in natuurlijke, gedempte kleuren. Deze zijn perfect voor de geen-make-up look waar het bedrijf zo dol op is. Maar zelfs een traditioneel huis kan niet elke trend weerstaan, en dus biedt Lancôme ook enkele oogschaduws in felle kleuren aan.

Om de oogmake-up af te ronden ontbreekt dan alleen nog een wenkbrauwpotlood Lancôme. Ook hier is er een ruime keuze op Lancôme: wenkbrauwpotlood, borsteltje, poeder of gel. Afhankelijk van persoonlijke voorkeur vindt iedere vrouw het juiste product voor haar wenkbrauwen.

Sterke wimpers voor sterke vrouwen

De Hypnôse Mascara is een van de absolute bestsellers van Lancôme. Geen wonder, want hij kan gemakkelijk worden opgebouwd en de intensiteit kan individueel worden aangepast. In 2019 wijdt Lancôme ook een eigen commercial aan zijn iconische mascara met de bekendste merkambassadeurs. Onder anderen Lily Collins, Penelope Cruz, Chiara Ferragni en Lupita Nyong'o zijn in de video te zien en presenteren Hypnôse in al haar schoonheid. Nu eens subtiel, dan weer dramatisch, deze mascara van Lancôme laat in de spot zien hoe veelzijdig hij is.

Het geheim achter de perfecte oogopslag

De perfecte oogopslag heeft een geheim: een goede mascara. De mascara Lancôme biedt lange, gebogen wimpers met veel volume. U kunt de mascara goedkoop kopen, vooral op het internet. En het is ook handig om de Lancôme mascara online te kopen. Vooral met Hypnôse Mascara kun je iets goeds doen voor je wimpers. Dankzij de innoverende verzorgingsformule heeft de mascara Lancôme een weldadig effect op de wimpers door ze te versterken en soepel te houden.

Lippen +

Een kus is duizend woorden waard. Om ervoor te zorgen dat deze kus ook van goed verzorgde lippen komt, ontwikkelde Lancôme in 1938 als eerste cosmeticabedrijf een kusbestendige lippenstift die de lippen verzorgt zonder ze uit te drogen en bovendien verleidelijk naar rozen ruikt.

Lancôme Lippenstift en de onweerstaanbare aantrekkingskracht van een rode zoenende mond

Sensuele rode lippen zijn voor veel mannen en vrouwen het toppunt van vrouwelijkheid. Mooi opgemaakt en fluweelzacht, nodigen ze uit om te kussen. Maar om ervoor te zorgen dat de lipstick er ook na een paar uur nog verleidelijk uitziet, zijn hoogwaardige lipsticks met een lange houdbaarheid een absolute must. Aan deze criteria wordt gemakkelijk voldaan door Lancôme lippenstift. Het Franse luxemerk vertrouwt voor zijn cosmetica op de beste ingrediënten, innovatieve formuleringen en een hoog draagcomfort.

Wereldsucces dankzij lippenstift

Het succes van het luxemerk Lancôme is verrassend nauw verbonden met lippenstift. Het bedrijf werd opgericht in 1935 en lanceerde eerst parfums en korte tijd later ook een eerste verzorgingsproduct. Beide lijnen veroorzaakten een sensatie in de cosmetica-industrie met hun innovatieve ideeën. In 1938 volgde dan eindelijk de decoratieve cosmetica. En ook deze marktintroductie was iets om te zien. Met Rose de France lanceerde Lancôme een lippenstift die een revolutie teweeg zou brengen op de schoonheidsmarkt. Dit zijn de eerste kiss-proof lipsticks die de lippen niet uitdrogen, maar ze juist verzorgen en soepel houden. Als bijzonder highlight hebben de Lancôme lipsticks ook een delicate rozengeur.

Intense kleuren en rijke verzorging

Natuurlijke make-up looks met intens gekleurde lippen behoren tot de absolute favoriete looks van Lancôme. Lippenstiften hebben dan ook een bijzonder hoge prioriteit in de onderneming. Terwijl andere cosmetische producten eerder discreet en terughoudend zijn ontworpen, schitteren de lipsticks in alle mogelijke kleuren.

In principe kun je op Lancôme lippenstift kopen, maar je kunt er ook lipgloss, lipliner en huidverzorgingspotloden kopen:

Onder de lippenstiften zijn L'Absolu Rouge Lipstick en L'Absolu Rouge Cream favoriet bij de klanten. Beide hydrateren en verzorgen de lippen en overtuigen door hun dekking en houdbaarheid. Degenen die de voorkeur geven aan een matte finish moeten gaan voor L'Absolu Rouge Matte of L'Absolu Drama Matte.

-Voor intense glans en een glanzende finish zorgt een lipgloss van Lancôme. Transparante, glinsterende kleur biedt L'Absolu Gloss Sheer, stralende glans en intense pigmentatie L'Absolu Gloss Cream. L'Absolu Gloss Matte biedt een fluweelzachte matte finish en een extreem dekkende kleur. Natuurlijk droogt een lipgloss van Lancôme de lippen ook niet uit.

-Voor bijzonder precieze lijntjes wordt een lipliner Lancôme aanbevolen. Het romig-zachte potlood is veeg- en waterbestendig en verrijkt met een voedend complex dat de lippen verzorgt en beschermt. Bovendien heeft de lipliner Lancôme een geïntegreerd precisieborsteltje.

Lancôme lippenstift is verkrijgbaar in een grote verscheidenheid aan kleuren. Wie niet zeker weet welke Lancôme lippenstift gunstig is voor zijn eigen teint, kan elke lippenstift online bekijken op Lancôme en er zelfs vele virtueel uitproberen.

De vraag van de juiste mouw

De lipstick Lancôme Rose de France legt de basis voor het wereldwijde succes van Lancôme, maar het zijn ook de lipsticks die het bedrijf in financiële moeilijkheden brengen, wat uiteindelijk leidt tot de verkoop aan L'Oréal. Het probleem in die tijd was echter niet de lippenstift zelf, maar de huls. Armand Petitjean verkoopt zijn lippenstiften in hervulbare tubes van hoge kwaliteit die rijkelijk versierd zijn. Voor hem is het belangrijk dat een kwaliteitsproduct ook in een passende verpakking wordt aangeboden. Nu, in het midden van de 20e eeuw, worden wegwerpbuisjes van dunne kunststof echter steeds populairder. Petitjean is niet blij met deze ontwikkeling en weigert te geloven dat zijn klanten een lippenstift zouden kopen die op een dergelijke manier wordt gepresenteerd. Daarom houdt hij vast aan zijn hoogwaardige, decoratieve, maar ook aanzienlijk duurdere buizen. Dit blijkt een fatale vergissing te zijn, aangezien de verkoop daalt en het bedrijf in toenemende financiële moeilijkheden komt. Op Lancôme is het dus de lippenstift die het merk aan zijn snelle opgang helpt - maar ook verantwoordelijk is voor zijn diepe val.

De makkelijke weg naar de nieuwe Lancôme lippenstift

Intensieve dekking, prachtige kleuren, innovatieve verzorgingsformules en extra lange houdbaarheid. De lipsticks van Lancôme hebben alles wat je nodig hebt voor een perfect kusbare mond. In een verscheidenheid van verschillende kleuren en afwerkingen, kunt u de Lancôme lippenstift goedkoop kopen. En het beste is dat u Lancôme lippenstift ook online kunt kopen - gemakkelijk en zonder stress.

Zon zorg +

Een zonovergoten zomerhuid met de perfecte gloed. Om juist deze huid te beschermen, heeft Lancôme zowel een zonnebrandcrème ontwikkeld, die de huid beschermt en verzorgt tegen UV-straling, als een aftersunverzorging, die de huid na het zonnebaden hydrateert en de bruine kleur vasthoudt.

Lancôme Zonnebrandcrème beschermt tegen de gevaren van zonnestralen

Zodra de eerste zonnestralen in de lente verschijnen, gaan de eerste zonaanbidders buiten zitten en genieten van de verwarmende stralen op hun huid. Maar er zijn gevaren aan verbonden. Wie zich niet voldoende tegen de zon beschermt, riskeert niet alleen vroegtijdige huidveroudering, maar in het ergste geval zelfs huidkanker. Daarom is een goede zonnecrème essentieel. In het beste geval moet een crème met een hoge beschermingsfactor deel uitmaken van uw dagelijkse routine. Natuurlijk weet Lancôme ook van deze gevaren. Daarom maakt zonnecrème integraal deel uit van het gamma van het luxemerk. Naast de klassieke zonnebescherming biedt Lancôme ook zelfbruinende lotions voor een gezonde bruine teint.

Gedegen kennis als basis

Onze kennis van hoe de wereld werkt is voortdurend in beweging. Nieuwe onderzoeksresultaten en ontdekkingen verschaffen ons steeds meer relevante informatie over onszelf en onze omgeving. Dit kan ook worden waargenomen bij het onderwerp UV-straling. Nog maar enkele tientallen jaren geleden wist niemand hoe schadelijk de straling van de zon eigenlijk kon zijn. Intussen is dit voor iedereen duidelijk, en niet alleen Lancôme zonnebrandcrème wil onze huid ertegen beschermen.

Wij danken onze huidige stand van kennis aan de wetenschap. Alleen door onderzoek is het mogelijk verbanden bloot te leggen en oplossingen te vinden voor eventuele problemen. Dit is ook de mening van Lancôme. Daarom doen wetenschappers in de eigen laboratoria van het bedrijf voortdurend onderzoek naar nieuwe mogelijkheden voor huidverzorging. Dit was reeds het geval met de eerste producten. Keer op keer is de onderneming erin geslaagd om met behulp van de nieuwste bevindingen en innoverende methoden geheel nieuwe producten te creëren waarmee steeds indrukwekkender resultaten worden bereikt. Momenteel wordt veel onderzoek verricht naar het microbioom van de huid en de invloed daarvan op onze gezondheid en ons uiterlijk.

Gezond kleurtje in plaats van zonnebrand

Met de Lancôme zonverzorging komt iedereen ongeschonden de zomer door. En niemand hoeft het ook zonder een mooi kleurtje te doen. Als u geen knapperig kleurtje wilt missen, maar uw huid ook niet te veel wilt blootstellen aan schadelijke UV-stralen, kunt u goedkoop een zonnecrème van Lancôme kopen en een huidvriendelijk kleurtje krijgen. En het beste is: je hoeft er niet eens het huis voor uit. U kunt de zonnecrème Lancôme ook online verkrijgen.

De crèmes van de Soleil Bronzer-lijn bieden bescherming tegen schadelijke UV-stralen. Met zijn verfrissende textuur zorgt de gezichtscrème voor een intensieve hydratatie en een aangenaam huidgevoel. De UV-A/UV-B filter beschermt de gevoelige gezichtshuid tegen het binnendringen van zonnestralen. Antioxiderende actieve bestanddelen versterken tegelijkertijd de natuurlijke huidbarrière en beschermen tegen schadelijke milieu-invloeden.

De waterbestendige formule van het zonneproduct Lancôme is zacht voor de huid, zonder deze te verzwaren of plakkerig aan te laten voelen. De crème voorkomt zonnebrand en vroegtijdige huidveroudering en zorgt toch voor een langzame, gelijkmatige bruining. Een bruine teint die bijzonder lang houdt dankzij de rijke verzorgingsformule.

Lancôme zonverzorging is verkrijgbaar met SPF 30 en 50. De licht getinte BB crème heeft ook een SPF van 50 en camoufleert kleine huidoneffenheden met zijn zachte tint.

De zelfbruiner Lancôme biedt een streeploze bruining zonder schadelijke UV-straling. De lichte zelfbruinende lotion wordt snel geabsorbeerd en bruint de huid in korte tijd. Vitamine E voedt de huid, zodat ze er niet alleen mooi uitziet, maar ook goed aanvoelt.

De zelfbruinende gel is bedoeld voor gebruik op het gezicht. De delicaat smeltende textuur laat zich optimaal aanbrengen en wordt snel geabsorbeerd. Vitamine E is ook in dit product te vinden, dat de gevoelige gezichtshuid verzorgt en van binnenuit laat stralen.

Het belangrijkste is gezond

Voor een gezonde bruine kleur kunnen klanten gewoon een zonnecrème kopen op Lancôme. De rijke verzorgingsformules van een zonnecrème Lancôme hebben een weldadige werking op de huid en houden haar soepel en gehydrateerd. En omdat u Lancôme zonnecrème online kunt kopen, kunt u zich gemakkelijk voorbereiden op uw volgende vakantie - of gewoon een uitstapje naar het buitenzwembad of uw balkon thuis.

Juridische kennisgevingen:
Alle prijzen incl. BTW & excl. verzendkosten
  ·   Maximale besparingen van een product van de merk Lancôme in vergelijking met de SRP
Filter merkwinkel
Verwijder alle filters

Lijnen +

Productsoort +

prijs +

9 229
toepassen