Verlanglijstje Telefoon 025 / 886971

Chanel pour Monsieur - een geur van mannelijke elegantie.

Chanel pour Monsieur is meer dan een geur. Chanel Het pour Monsieur is een prijs. Sinds het midden van de 20e eeuw onderscheidt deze geur zich van de mens van de mens, elegantie van opschepperij en tijdloze stijl van een veranderende tijdgeest. Het is een frisse chypre geur.
Chypre geuren duiden op een familie van parfums bestaande uit een hesperidische, d.w.z. citrusachtige, topnoot. De topnoot van Pour Monsieur verfrist met lavendel, mandarijn en petitgrain, een essentiële olie van bittere sinaasappel. De mannelijke elegantie pour Monsieur wordt geaccentueerd door de hartnoten van kardemom en nootmuskaat en aangevuld met het duurzame effect van de basisnoten van eikenmos, opoponax, vanille en vetiver.Chanel Deze compositie slaagt erin zonder franje en experimenten en laat andere mensen met een diepe indruk van kosmopolitisme en ernst achter, terwijl het de drager het gevoel van verwarmende zekerheid geeft.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
Chanel pour Monsieur is ideaal voor zaken, deals en vergaderingen. Maar ook voor de avond, voor theaterbezoek, Candlelight Dinner of voor familiefeesten is deze geur zeer geschikt. Omdat het de subtiele nuances van de frisse topnoot en het brede hart zijn die vertrouwen inboezemen en de nadruk leggen op een alerte geest. Chanel Het pour Monsieur is mannelijk onderscheid.
alle klanten beoordelen positieve
Chanel pour Monsieur
4 of 5 sterren

5 uit 5 sterren — op basis van 1 klant adviezen

Commentaar van
Chanel pour Monsieur
Dit is mijn laatste toevoeging aan mijn assortiment Chanel geuren. Ben er erg blij mee. Dezelfde klasse als de andere producten van Chanel maar weer net even anders.

Een heer van geuren - Jaques Polge

Jacques Polge werkt al meer dan 25 jaar uitsluitend voor Chanel. Als opvolger van Henri Robert en Ernest Beaux bracht hij de parfumcreaties van de Groep naar het nieuwe millennium. Hij is de schepper van alle jongere parfums. In elke productiefase is hij er verantwoordelijk voor dat de zuiverheid van het recept niets aantast. Of het nu gaat om oudere, ongewijzigde creaties of nieuwe geurcomposities, het maakt niet uit of het nu gaat om oudere, ongewijzigde creaties of om nieuwe geurcomposities.
Hij had niets te verwijten over de door zijn voorganger Henri Robert ontwikkelde Chanel pour Monsieur. Jaques Polge, geboren in 1943 in Lagnes Vacluse, is vandaag verantwoordelijk voor de kwaliteit en het parfum van Chanel pour Monsieur. Henri Robert was van jongs af aan een van de meest creatieve parfumeurs ter wereld. Zijn creativiteit wordt weerspiegeld in vele exquise geuren.
Naast Monsieur is de bloemige en kruidige geur van Chanel Cristalle Eau de Parfum en Chanel No. 19, speciaal gemaakt voor Coco Chanel, nog steeds ongeëvenaard, maar Henri Robert creëerde zijn eerste geuren voor Chiris in Grasse. Daarna verhuisde hij naar d'Orsay en Coty voor hij bij Chanel kwam werken, waar hij de tweede parfumeur in huis was die zijn eerste onvergelijkbare geur voor het huis creëerde, Chanel pour Monsieur, een geur voor mannen die nieuwe maatstaven zette in elegantie en gedistingeerde opwinding.
Henri Robert werd geboren in Grasse in 1899. Een plaats die wordt beschouwd als de wereld hoofdstad van parfum. Parfumerieën zijn er al eeuwen gevestigd. Geen wonder op een plek waar lavendel en sinaasappelbloesems concurreren met hun geuren. In 1987 stierf Henri Robert op 88-jarige leeftijd. Twee van zijn nakomelingen volgden ook zijn voorbeeld en zijn nu wereldberoemde parfumeurs. Dit zijn zijn neef Guy Robert en zijn groot neef François Robert.

Elegante discretie - de fles Chanel gieten Monsieur

Hierdoor de geur, dus de fles dus. Het is eenvoudig, elegant en discreet. Elke vorm van opschepperij is hem voorbij. En dat is precies wat het zo meeslepend mooi maakt. Als een getuigenis van de gouden snede benadrukt deze fles de juistheid van klassieke ontwerpen op elk sanitairplankje en elke kaptafel.
Het flesje past goed in de hand van de man en draagt ook een hoge graad van stevigheid over. De clear, massief glas geeft een duidelijk beeld van de frisse, heldere kleur van de kostbare inhoud. De eenvoudige, maar elegante kap in een lichte en elegante grijstint past perfect. Niets schijnt fragiel of speels in deze fles. De enige decoratie is de chroom glanzende brede ring tussen glas en deksel . De fles is opgedeeld in hoofd, hart en voet. Lichte topnoten, elegante hartnoten en een grondnoot als eikenmos.
Chanel pour Monsieur is dus een creatie waarin alle elementen op elkaar afgestemd worden. De Chanel belettering geeft de fles nog meer elegantie. Een naam die is uitgegroeid tot een symbool.

Hoeveel reclame moet tijdloze elegantie?

Chanel is een van de merken die een diepe indruk heeft gemaakt op het bewustzijn van de wereld. Al meer dan 100 jaar voorziet het huis mensen van kleding en geuren, die zijn uitgegroeid tot een van de grote iconen van een verfijnde manier van leven. Je zou kunnen denken dat een huis met zo'n hoge mate van bewustzijn en zo'n goed imago zich geen zorgen hoeft te maken over reclame. Toch bedroeg het reclamebudget van Chanel in 2013 75 miljoen euro.
In de parfumssector adverteert Chanel echter vooral voor vrouwengeuren, bekende persoonlijkheden zoals Diane Kruger, Keira Knightley, Gisele Bündchen of Nicole Kidman worden hier vaak versmald. De Groep maakte zijn eerste televisiecommercials in 2012, maar dan voor een van de sterkste vrouwengeuren: Voor Chanel N05, toen Brad Pitt voor de camera stond. Sinds 2014 is Chanel ook vertegenwoordigd op YouTube met een eigen kanaal. De plek met Brad Pitt werd meer dan 7,6 miljoen keer bekeken op YouTube.
Chanel is voornamelijk vertegenwoordigd met paginagrote advertenties in tijdschriften. Keer op keer vestigt Chanel de aandacht op zichzelf door samenwerking met tijdschriften. Bijvoorbeeld in 2016 met de "Glamour Beauty School", een samenwerking waarbij Chanel nog steeds schoonheidsworkshops houdt met Glamour magazine.
Productreclame voor Chanel pour Monsieur is zeldzaam. Vaak alleen als verkoopbevorderende actie op het verkooppunt of bij speciale gelegenheden, zoals in 1998 met de printadvertentie "What a guy", die niets minder betekende dan Kerstman zelf. Chanel blijft het belangrijkste aanbod, maar ook het visitekaartje van alle parfumerieën en winkelketens die heerlijke geuren te bieden.