Verlanglijstje Telefoon 025 / 886971

Estée Lauders klassiekers klassiekers betoveren met de geur van bloesems.

De Estée Lauder geurserie Klassiker heeft aangename bloemige accenten. In de openingsnoten zorgen kostbare essences zoals de kostbare roos of de delicate lelietjes van de vallei voor onvergetelijke, langdurige momenten. Sappige abrikoos en andere citroennoten vormen ook de sfeer. Elegante roos, bijvoet en kruidige nootmuskaat zijn verantwoordelijk voor het feit dat de hartnoten bijzonder aromatisch zijn en ook uitstekend harmoniëren met de topnoten.
In de langdurige en sensuele basisnoot, zoete en romige vanille, kostbaar sandelhout, edele vetiver en intense amber verleiden. Alle ingrediënten en aroma's die gebruikt worden om de geurserie te maken zijn perfect op elkaar afgestemd en vullen elkaar aan. Natuurlijk worden alleen hoogwaardige essences geselecteerd, want uit deze luxueuze aroma's leeft een kostbaar parfum.
De combinatie van fijn afgestemde ingrediënten maakt deze geurserie tot wat het al enige tijd is - een populair en veel gebruikt parfum dat perfect is voor zelfverzekerde vrouwen die precies weten wat ze willen en onafhankelijk zijn.

De beroemdste parfumeurs werken voor Estée Lauder

De verfijning en inspiratie van de parfums, zoals bij Estée Lauder klassiekers, zijn altijd overgenomen door Estée Lauder. Het vakmanschap kwam echter van Bernard Chant en Betty Busse. De parfumeurs hebben lang met Estée Lauder samengewerkt. Naast de klassiekers van Estée Lauder heeft Betty Busse onder andere het parfum Chloé samengesteld, wat bijdraagt aan een extra mijlpaal in de parfumwereld. Bernard Chant was ook betrokken bij andere Lauder geuren, zoals Aliage, Cinnabar en Azurée. Chant werkte ook voor Clinique, waar hij de Aromatics Elixir creëerde. Voor Aramis maakte hij talloze mannengeuren.
In 1964 werd het bedrijf Lauder opgericht, dat toen vooral verzorgingsproducten en parfums voor mannen aanbood. Destijds verspreidde Lauder gratis monsters van haar producten onder klanten om hun verkoop te stimuleren en bedacht ze een succesvol marketingidee. Voorheen werd ze door veel reclamebureaus verdreven vanwege een naar verluidt te klein budget. Lauders idee maakte haar een belangrijke pionier in de wereld van parfums en cosmetica en maakte haar de koningin van de cosmetica.
De latere Estée Lauder klassieker verwierf door haar charmante maar volhardende manier van werken de status van maker die exclusieve klanten al snel tot haar vriendenkring behoorden, waaronder prinses Gracia Patrizia van Monaco of de hertogin van Windsor. Staatsgasten ook gestopt door hun bedrijf op Fifth Avenue keer op keer. Estée Lauder was zeer ondernemend en ging pas in 1996 met pensioen. Tijdens haar werk heeft ze veel tijd besteed aan het ondersteunen van cosmetische consultants of het persoonlijk adviseren van klanten. Op dit moment leiden de kinderen en kleinkinderen van Lauder het bedrijf. Met Estée Lauder Klassiker hebben ze nog een evergreen in hun assortiment.

Klassiekers van Estée Lauders sluimeren in tijdloze flessen

The Estée Lauder klassieke serie biedt in een nobele look. De Aliage flacon is een eenvoudige en eenvoudige schoonheid. De rechthoekige fles met zijn afgeronde kanten is een geschikte bak voor de kostbare groene vloeistof binnenin. De sluiting in zilver heeft een cylindrische vorm en sluit goed aan bij de verhouding van de fles waarop de naam in witte letters staat geschreven.
The Estée Lauder klassieke Spellbound Fles is rond en heeft gouden details aan de bovenkant, die ook terug te vinden zijn in de originele zwarte dop. Anders laat het zich zien als de glazen fles Aliage in sympathieke eenvoud. De naam van het parfum is in zwarte letters gedrukt.
De kostbare inhoud van de creatie genaamd Estée Lauder Classic Super bevindt zich in een bolvormig vat dat uiteindelijk smal en met een zilveren dopje uitkomt. De zeer lange cilindrische kap toont ook in zilver. In het midden van het flesje staat de naam van de geur in wit. De flacon van de geur Azurée is halfrond en verdeeld in vijf delen. Het wordt bekroond door een gouden, cilindrische kap.

Estée Lauder klassieke fles speelt de hoofdrol in reclame

"Parfum is als liefde. Een beetje is nooit genoeg. Een citaat van Estée Lauder beschrijft de parfumserie Estée Lauder klassiekers op een passende manier. Er is geen betere manier om het te presenteren in een uitgebreide commercial. Deze geur serie is tijdloos en gaat nooit uit de mode. De fijn afgestelde verscheidenheid aan geuren betekent dat je er nooit genoeg van kunt krijgen. Op een affiche ziet u de verschillende klassiekers van Estée Lauder voor een soort ruit van golfmelk. Ze staan dicht bij elkaar, maar offset.
U ziet de uniforme flacons, maar de verschillende belettering op de flacons en de respectievelijke kleuren van de geurvloeistoffen laten de verschillen zien. Ze lijken dus divers en toch verwant. Op de achtergrond, alsof het achter het matglazen ruitje ligt, is een soort plantendril te zien. Het ziet er naar uit dat de flacons op deze wijnstok groeien. Een duidelijke verwijzing naar de richting van de geur van deze overwegend bloemige parfumserie. Naast de bloei combineren de individuele geuren uit de Classic-serie één ding: het zijn echte klassiekers.
Geuren voor moderne en zelfbewuste vrouwen die weten welke geur ze leuk vinden en welke hen vleien - de Estée Lauder klassieke serie staat voor dit alles. Ze hebben allemaal een lange traditie en zijn allemaal opnieuw uitgegeven. Daarom is de vraag van een uitgebreide reclamecampagne ook hier niet aan de orde.
Dit is zeker niet het geval met de Estée Lauder Classic parfumserie. De individuele geuren: Aliage, Azuré, Estée en Spellbound hebben in de loop van de tijd niets van hun charme en unieke persoonlijkheid verloren. Integendeel, ze zijn nog steeds zo aantrekkelijk dat u er meer van wilt hebben. Het is als liefde.