Paco Rabanne geuren vakkundig geënsceneerd
Het succes van een goed parfum hangt vooral af van opvallende reclame. Zo probeert elke parfumeur zijn eigen geur toegankelijk te maken voor het grote publiek. Een hoogwaardige reclamecampagne kan uw eigen label zeer goed naar voren brengen. Veel Paco Rabanne parfums zijn dan ook al gepresenteerd in uitgebreide tv-commercials. Het gaat onder meer om reclamecampagnes voor Lady Million, 1 Million, Invictus en Olympéa. Het is interessant dat Paco Rabanne Paco nog niet zo uitgebreid is geadverteerd.
Kortom, deze klassieker hoeft niet eens een dergelijke reclame. Dankzij de speciale samenstelling van fruitige, frisse nuances, is deze eau de toilette spray even bekend bij mannen als bij vrouwen. Word komt rond, dat is goed. Toch is deze geur met zijn opvallende fles afgebeeld op vele billboards en in tijdschriften. De parfums van Paco Rabanne zijn immers, net als de Eau de Toilette Paco zelf, ambassadeurs van luxe en elegantie. Meestal worden parfums gepresenteerd door hippe modellen en acteurs in grote tv-spotjes. Alleen al op deze manier bereiken de meeste Paco Rabanne parfums een breed scala aan reclame en een hoge mate van bewustzijn. Mysterieuze landschappen, dreigende muziek en extravagant geklede modellen belichamen op deze manier het effect van een geur, die de kijker helaas niet kan voelen op zijn televisie. Een goede reclamecampagne probeert de geur van een parfum visueel zichtbaar te maken. Dergelijke tv-spotjes zijn niet bekend van Paco Rabanne Paco. Desondanks vallen veel kenners terug op deze adembenemende geur. Als je van deze unisex geur houdt, hoef je niet naar een plek of andere reclamecampagne te kijken.