Vers, citroen, oosters: Chanel Allure Homme +édition Blanche

Oriental fresh presenteert de exclusieve mannengeur Chanel Allure Homme +dition Blanche. De twee uitersten van warmte en frisheid gaan in een perfecte symbiose met dit parfum, dat een bijna magische uitstraling geeft. Het in 2008 gelanceerde parfum heeft een top noot van zwarte en roze peper, waaraan de Chanel Allure Homme +dition Blanche parfum zijn kruidige facetten te danken heeft.
De basis wordt gevormd door de aroma's van gember, amber, vanille, witte muskus, witte muskus, vetiver, tonkaboon en houtachtig cederhout, met sandelhout, witte muskus en tonkaboon die speciaal verantwoordelijk zijn voor de exotische toets. Het hart is samengesteld uit rustiek leder, citroen, sandelhout en bergamot. Laatstgenoemde aroma's geven het product de noodzakelijke versheid.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
Thanks aan de uitstekende combinatie van op het eerste gezicht totaal verschillende ingrediënten tot een harmonische melodie, slaagt de creatie erin om met het zekere iets te overtuigen dat het honderd procent onmiskenbaar is.
alle klanten beoordelen positieve
Chanel Allure Homme Édition Blanche
4 of 5 sterren

4,5 uit 5 sterren — op basis van 2 klant adviezen

Commentaar van
Mannen....
... dit is hem! Volgens de uitspraak van mijn vrouw althans ;-) Deze geur is echt heerlijk. Helaas is de deo een beetje klein en de prijs redelijk hoog.
Commentaar van
Heel verleidelijk
Ik heb onlangs een aantal populaire geuren voor mijn verjaardag gekregen. Daaronder deze geur. Ik vind hem zelf erg lekker en heb nadat het cadeau op was, meteen de grote verpakking gekocht.

Sterparfumeur Jacques Polge creëerde Chanel Allure Homme Édition Blanche

Hij is een van de groten in de industrie en slechts de derde belangrijkste parfumeur het modehuis Chanel heeft ooit gebruikt. Jacques Polge, ook bekend als "The Nose", is een instelling in de wereld van geuren en een echte pionier, en met Chanel Allure Homme Édition Blanche heeft hij nu een ander werk gepresenteerd.
Van 1978 tot 2015 werkte hij voor Chanel, waar hij de meest succesvolle parfums ontwikkelde, eerst als assistent en later als parfumeur. Tot zijn eigen creaties behoort Chanel Allure Homme Édition Blanche. Jacques Polge groeide op in de buurt van de parfumhoofdstad Grasse in Zuid-Frankrijk. Daar volgde hij een klassieke parfumopleiding bij Jean Carles. In Zuid-Frankrijk, omringd door lavendel en jasmijn, ontwikkelde hij al vroeg een voorkeur voor natuurlijke geuren.
"De perfecte geuren zijn niet in flacons. De zee, een roos, geen parfumeur kan deze geuren imiteren," zei hij in een interview met de Süddeutsche Zeitung: "Zijn geuren combineren het onverwachte, zijn complex en altijd geschikt voor dagelijks gebruik. Zijn creaties tijdens zijn carrière bij Chanel zijn onder meer Coco Mademoiselle, Coco, Antaeus, Allure, Allure Homme, Allure Homme Sport en Bleu de Chanel. En de klassieke Chanel Allure Homme Édition Blanche.

Flacon uit Chanel Allure Homme +dition Blanche glanst metallisch

An Perfume fles moet het karakter van een geur vastleggen. Letterlijk en figuratief. De designer Jacques Helleur is er in geslaagd om de spannende combinatie van tegenstellingen te combineren tot een harmonieus totaalbeeld. De fles van hoge kwaliteit voor Chanel Allure Homme +dition Blanche is iets wat mannen graag in hun badkamer of slaapkamer hebben.
He is nobel en door de koele witte van de cap te combineren met de warme brons toon van het gelakte glas, een blikvanger. Maar zonder opdringerig, kleurrijk of profaan te worden. In het midden van de witte pet is een zilveren ring met de kenmerkende "Chanel" -letters verwerkt.
Hoe ooit combineert het bedekte parfum citrusige frisheid met geaarde en kruidige noten, Chanel Allure Homme +dition Blanche harmoniseert schijnbaar contrasterende kleuren en materialen. Dit contrast van warm en koud, glanzend en mat maakt deze fles een spannende blikvanger. Het is eenvoudig, hoge kwaliteit en edel. Net als de geur die hij bevat. De Chanel Allure Homme +dition Blanche fles Chanel Allure is zorgvuldig ontworpen en gemaakt, de brede vorm is gemakkelijk te begrijpen, zodat het voelt comfortabel met een bepaald gewicht in uw hand.

Campagne voor Chanel Allure Homme Édition Blanche promoot tijdloze beelden

Tijdloos stijlbewustzijn en combinaties die onverwacht zijn, maar schijnbaar harmonieus gecombineerd met speelse lichtheid, dat is een handelsmerk van Chanel. Sinds de eerste dagen toen "de eeuwige mademoiselle" Coco Chanel de modewereld veranderde, is het Chanel modehuis trouw gebleven aan deze richtlijnen. Ook in de ontwikkeling van hun geuren, de flacons, evenals de bijbehorende marketingcampagnes.
Deze zijn het visuele handelsmerk van het parfum en transporteren de kern van het parfum in media waar het niet voor zichzelf kan spreken. Commercial en campagne voor Chanel Allure Homme Édition Blanche zijn in fijn zwart-wit. De combinatie die Coco Chanel zelf al als optimaal heeft gekozen. De postercampagne is even eenvoudig als gedenkwaardig. De fles staat voor een zwarte achtergrond op een wit vel.
De hoek van het blad, die direct onder de fles, strekt zich uit naar boven. Als de nieuwe pagina van een boek wordt geopend, opent Chanel Allure Homme Édition Blanche ook een nieuw hoofdstuk met de "Èdition Blanche". Het spel met de tegenpolen is weer spannend. Hoewel de "Edition Blanche" de "White Edition" is, is de dominante kleur in deze campagne zwart. Hier voel je weer de spanning tussen tegengestelden. Hoewel de zwarte achtergrond de witte en bronzen fles natuurlijk accentueert, domineert deze nog steeds het uiterlijk van het display.
Op een glanzende achtergrond, als een omslag van een tijdschrift, krijgt deze campagne voor Chanel Allure Homme Édition Blanche een zijdeachtige glans van zwart in tegenstelling tot de matte fles in zijn licht bronzen toon. Deze reeks van advertenties onderstreept de elegantie en de hoge kwaliteit van de Chanel Allure Homme Edition Blanche met zijn aanzienlijk gereduceerde klassieke esthetiek.