De geur

Dit parfum is Zuiver verleiden. Estée Lauder Modern Muse Le Rouge presenteert zich met een uniek oriëntaals aroma bloemig, dat uniek is. De essentie wordt gekenmerkt door twee karakteristieke akkoorden: de dual geurstructuur wordt gedomineerd door Bulgaarse roos en Rosa Centifolia. Beide ingrediënten combineren op een sensuele manier met fruitige extracten die de geur een bijzondere noot geven. Zwarte bes wordt met framboos, sprankelende roze peper en saffraan met elkaar verbonden. Wat een explosie van scent!
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
Dit is hoe de levendigheid van de vrouw "Modern Muse Rouge"verleidelijk in scène wordt gezet. Hun betoverende stijl kenmerkt ook Cream akkoorden, die gecombineerd zijn met Madagaskar vanille, patchoeli-essenties, aardachtige vetiver en vrouwelijke accenten van magnoliabloesems. Jasmijn en magnolia bloesems benadrukken ook de bloemige uitstraling van de geur.

De parfumeur

De carrière van Estée Lauder (1906 - 2004), die Estée Lauder Modern Muse Le Rouge op de markt bracht, is een Amerikaanse legende. Het begint met zelfgemaakte verzorgingsproducten, geïnspireerd op de recepten voor het maken van crèmes en zalven van de apotheker, de Hongaarse oom. De jonge moeder gebruikt ontmoetingen met vrienden om haar producten te verspreiden en vertrouwt op mond-tot-mondreclame. Met zelfverzekerde overtuigingskracht krijgt Lauder presentatieruimtes bij schoonheidsspecialisten, kapsalons en hotels.
Estée Lauder werd in 1946 samen met haar man Joseph Lauder opgericht. Met het toenmalige innovatieve concept van kleine proefverpakkingen had Lauder een verbluffend succes en kon ze eindelijk in het beroemde New Yorkse warenhuis Saks Fifth Avenue worden ondergebracht. In 1953 maakten Lauder en haar collega en vriendin Arnold van Ameringen Youth Dew, een badtoevoeging. Estée Lauder produceerde in de jaren daarna parfums voor merken als Tommy Hilfiger, Donna Karan en Michael Kors. Het bedrijf wordt voortdurend uitgebreid en uitgebreid door de aankoop van merken zoals Clinique, M.A.C., La Mer, Bobbi Brown, Aveda, Smashbox Cosmetics en AERIN Beauty, waardoor Estée Lauder een van de grootste cosmeticaconcerns ter wereld is, nu beheerd door Lauders kleinzoon William Lauder.
Met meer dan zeventig parfums sinds 1953 is het productieve bedrijf een van de toonaangevende fabrikanten op het gebied van parfums. Wie Amber Mystique precies heeft ontworpen, is onduidelijk, want Estée Lauder produceert nu in grote laboratoria met veel parfumeurs en chemici, dus teamwork kan worden verondersteld. De professionele productie onderstreept de luxe en elegantie waar Estée Lauder voor staat. Het geheim van Amber Mystique ligt niet alleen in het design, maar ook in de bijzondere uitstraling van de geur.

De fles

Estée Lauder Modern Muse Le Rouge verbergt zich in een decorated bottle. Rechte lijnen overheersen het uiterlijk van de container. Closure van de glazen fles werd gemaakt als een lus - een kleine verwijzing naar de bedrijfsgeschiedenis van het etiket. Reeds in 1953 lanceerde Estée Lauder de eerste geur Youth Dew, die nog steeds te koop is. Hij begon zijn triomfale mars over de hele wereld met precies zo' n lus.
Voor Muse Le Rouge kunt u deze prachtige details opnieuw vinden. Maar in de typische Estée Lauder glanst de dop ditmaal niet in de kleuren blauw en goud. In plaats daarvan schijnt het kapje van Modern Muse Le Rouge in helder rood, wat de nobele ingrediënten van de essentie aangeeft die in 2015 op de markt zijn gebracht. Met Estée Lauder Modern Muse zet het wereldberoemde merk zijn triomfante mars verder.

De reclame

Supermodel Kendall Jenner is het gezicht van de campagne van Estée Lauder Modern Muse Le Rouge. Het New Yorkse label bracht in 2015 een teaservideo achter de schermen uit op Instagram, die zowel parfoliefhebbers als experts inspireerde. Jenner poseert voor de fotograaf - passend bij de geur - in een felrode broekpak. Achter haar, een stedelijk decor waarin de makers hun "Moderne Muze Le Rouge" vrouw zien.
Reality star Kendall Jenner is merkambassadeur voor Estée Lauder Parfums Modern Muse Le Rouge, 2015.
De rest van de instelling is ook gebaseerd op de fles. Het landschap wordt ook gedomineerd door delicaat roze. Kendall Jenner stapt in slow motion door een zomers landschap naar elektronische muziek op hoge hakken. Haar felrode lippenstift past ook bij de fles Modern Muse Le Rouge, die ze op een sensuele manier presenteert in een commercial.