Gaudy pop-art ontmoet frisse jeugdigheid
Dynamisch, modern en elegant, dat is precies wat de nieuwe geur Mercedes-Benz Pop Edition belichaamt. Het parfum voelt jeugdig en helder aan en de geur is een geslaagde combinatie van zachte tonen en energieke motivatie. De flacon is ontworpen in samenwerking met een communicatie- en designschool. Het doel was om de jongere generatie een stem te geven. Het ontwerp is kleurrijk, trendy en straalt ongelooflijke vreugde uit. Dit gevoel is ook snel duidelijk in de advertentie.
De jackpot voor geuren: Mercedes-Benz Pop Edition.
Er is een kleurrijke achtergrond te zien, een kleurverloop van felblauw naar feloranje. Een felblauw neonbord met START opent de video. De montage gaat snel, van het ene kleurrijke beeld naar het andere. Explosies van gekleurd poeder, zoals op een Holi-festival, gaan over in frisse beelden van sappig fruit. Op de achtergrond klinkt dynamische muziek die doet denken aan een modern popliedje.
Jonge vrouwen zijn kort te zien, vrolijk springend in de lucht, ontspannend in een zwembad op een luchtbed of in sensueel rood neonlicht. Tussendoor worden de letters P, O, P vervaagd als neonletters. Het flesje maakt ook zijn opwachting, van alle kanten verlicht en draaiend om zijn eigen as.
De bestanddelen van de geur worden ook kort uitgelegd met de woorden ENERGY, SOFTNESS en ADDICTION. Verse kiwi's, rijpe perziken en bloeiende bergamotbloemen worden op de achtergrond getoond. Bij het woord ADDICTION is de achtergrond roze en wordt verse slagroom gespoten en geportioneerd. Het beeld verandert in een casino slot met PLAY POP. De fles wordt drie keer weergegeven in de gokkasten en een roze knipperend neonbord met "JACKPOP"" licht op.
Mercedes-Benz " verschijnt in alle kleuren op de nu witte achtergrond en de fles wordt in positie gedraaid. De Mercedes-Benz Pop Edition is een leuke geur.