Als we maar wisten wie het was
De parfumeur van Mercedes-Benz Club Blue is niet bekend. Dit geldt voor een aantal geuren van Mercedes-Benz. In de zomer van 2019 zijn er 29 geuren van het premium merk, maar slechts zeven parfumeurs en twee parfumfabrikanten zijn bekend. Naast Robertet en Firmenich hebben Olivier Cresp, Alberto Morillas, Dominique Ropion, Michel Almairac en Harry Frémont en ook Honorine Blanc en Annie Buzantian hun expertise voor het merk bewezen. Ze behoren allemaal tot de beste en meest succesvolle geurkunstenaars ter wereld en zijn bekend bij iedereen die ook maar een beetje geïnteresseerd is in parfum. Het is echter onmogelijk om te zeggen of een van hen of iemand anders Mercedes-Benz Club Blue heeft gecreëerd. Het parfum wordt op de markt gebracht door de INCC Group, die zelf geen parfumeurs in dienst heeft.
In ieder geval heeft de onbekende neus het doel perfect getroffen voor een Mercedes-Benz Club Blue geur. De geuren zijn gericht op mensen die de voorkeur geven aan absolute perfectie en volmaakte elegantie. Daarom zijn de geuren, zoals Mercedes-Benz Club Blue, ook perfecte kunstwerken die deze zeer specifieke levensstijl benadrukken. De frisse aanwezigheid van Mercedes-Benz Club Blue betovert met lichtheid, die op indrukwekkende wijze getuigt van het meesterschap van de neus.
De onbekende parfumeur heeft niet alleen het merk en de tot nu toe gelanceerde geuren verkend. Mercedes-Benz, de naam roept emoties op, staat voor premium voertuigen, voor heel andere gevoelens, voor luxe die niet wordt uitgedrukt in uiterlijkheden maar in innerlijke waarden en voor premium kwaliteit. Het spreekt voor zich dat deze kwaliteit en verfijning ook wordt weerspiegeld in de elegante en stijlvolle Mercedes-Benz Club Blue. De eau de toilette biedt de eenvoudige maar indrukwekkende luxe die zo belangrijk is voor een goed verzorgde man in de zomer.