Niet alleen voor heel belangrijke mensen: de reclamecampagne voor Mercedes-Benz VIP Club - Pure Woody
De reclame voor Mercedes-Benz VIP Club - Pure Woody begint met een man in pak die 's nachts langs verschillende gebouwen loopt, waaronder een gebouw dat erg lijkt op het flesje van het parfum. Hij loopt er langzaam naartoe. Dan staat hij voor het gebouw en past kort zijn stropdas aan, dan is ook zijn gezicht te zien; het is dat van een aantrekkelijke man met een korte baard. Hij glimlacht kort en draait zich weer om. Dan ziet hij een fles, maar die bevat een karmijnrode kleur. Hij loopt weer verder en staat plotseling voor de fles met de diepblauwe kleur. In het volgende shot zijn de andere twee flessen weer te zien. Eén met een grijzige inhoud, de andere met een paarse vloeistof. Hij kijkt ertussen rond en dan volgt al snel het volgende shot, waarin een extra fles in de kleur groen wordt toegevoegd.
Dit zijn natuurlijk de andere geuren uit de VIP Club serie, die nu anders in beeld staan. De flesjes blijven een paar seconden in beeld zodat de kijker ze goed kan bekijken. Aan het einde van de commercial worden het merk Mercedes-Benz en de legendarische ster nogmaals getoond in wit op een zwarte achtergrond.
Pure Woody maakt deel uit van de vijfdelige VIP Club-collectie, die Mercedes-Benz heeft laten ontwikkelen door vijf verschillende meesterparfumeurs. Naast Harry Frémont waren de Spaanse parfumeur Alberto Morillas, Honorine Blanc, Annie Buzantian en Olivier Cresp verantwoordelijk voor de composities in de VIP Club-lijn. Allemaal gerenommeerde en succesvolle parfumeurs die hun talenten ten dienste stelden van de Duitse autofabrikant.