Nieuwe wegen: Met twee akkoorden in de hemel parfum.

Een muze inspireert, moedigt je aan iets nieuws te proberen en het gebaande pad te verlaten. Estée Lauder Modern Muse Nuit wil zich niet alleen onderscheiden als iconische geur b>b>b>b, maar volgt ook de filosofie van het nieuwe op een zeer praktische manier. Een geurpiramide vindt u hier niet. In plaats daarvan breken we nieuwe wegen: Twee-akkoorden schrijf het parfum. Ze drukken de dualiteit van vrouwen en hun karakter uit in een spannend contrast.
In het bloemakkoord, dat geacht wordt de vrouwelijke en florale zijde van de vrouw uit te drukken , vinden we blauwe kamille, Chinese jasmijn en zonnige heliotroop. Dit wordt aangevuld met fijne mandarijnextracten en het extract uit de knoppen van zwarte bessen. Met de mix van bloemenextracten en zachte fruitige noten drukt Estée Lauder Modern Muse Nuit de speelsheid en zachtheid van de moderne muze tot uitdrukking. De karakter-sterke en verleidelijke kant van de vrouw wordt vertegenwoordigd door de sensoriële houten akkoorden . Licht sandelhout en donkere muskus noten harmoniëren perfect met de warmte noot van tonkabonen en vanille uit Madagaskar. Amber geeft hem diepte en zinnelijke vrouwelijkheid.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
Samen is het resultaat een expressieve en vooral sensuele geur die de drager's nachts laat gloeien. Individueel is het net als elke vrouw bedoeld om er spannend uit te zien en nieuwe horizonnen te inspireren. Estée Lauder Modern Muse Nuit is de perfecte geur voor elke vrouw die niet bang is om aandacht te schenken.

Estée Lauder - van een familiebedrijf tot een internationale onderneming

"Onderschat nooit het verlangen van een vrouw naar schoonheid. "Dit citaat van oprichter Estée Lauder staat nog steeds voor de bedrijfsfilosofie van de cosmeticafabrikant, die in 1946 onder de naam gever werd opgericht.
Estée Lauder staat niet alleen bekend als producent van parfums van topmerken, maar ook om de samenwerking met grote merknamen en cosmeticafabrikanten. Estée Lauder verdeelt parfum- en cosmeticamerken zoals Bobbi Brown, Clinique, Donna Karan, Darphin, Jo Malone, La Mer, MAC, Michael Kors, Tom Ford en Tommy Hilfiger. Ook de eigen lijnen behoren tot het luxesegment van de parfumerie.
Het begin van het bedrijf was des te bescheidener: Estée Lauder was de dochter van Hongaarse immigranten en bracht haar jeugd door in Queens, New York. Als tiener hielp ze mee in de bouwmarkt voor gezinnen. Later assisteerde ze haar oom in het labo. Als chemicus produceerde hij zijn eigen lijn crèmes en lotions. Een van deze crèmes zou later de wereld rondgaan: Estée Lauder, Super Rich All-Purpose Cream, verkocht de mix aan vrienden en kennissen.
Het succes was niet lang op zich laten wachten en in 1948, slechts twee jaar na de oprichting van haar eigen merk, kon ze haar crème presenteren aan het grote publiek in New York toen het edele warenhuis Saks haar eigen stand aanbood. Al snel vestigde ze haar eigen parfumassortiment. Beginnend met Aramis ontwikkelde ze een spreekwoordelijke neus voor wat vrouwen en mannen leuk vinden in de tijdgeest.
Tot op de dag van vandaag wordt de groep nog steeds geleid door een Lauder: Haar kleinzoon William P. Lauder is CEO. Het merk richt zich nog steeds op vrouwen en hun wensen, zoals de oprichter wilde. Estée Lauder Modern Muse Nuit zou het zeker met Estée Lauder eens zijn geweest: Ook zij werd ooit beschouwd als een moderne muze die nieuwe wegen insloeg en zich een weg baant.

Mysterieus als de Nacht: Moderne Muse Nuit

De fles Estée Lauder Lauder Modern Muse Nuit is geïnspireerd op de originele geur van Modern Muse - maar vangt de geest en de diepgang van de nacht. Het parfum wordt gehouden in een heimelijk blauw van duiven en scheert verleidelijk door de classieke glazen fles. Dankzij gouden accentenbolden boven en onder met een elegante uitstraling wordt het ronde glas een mooie hand die de aanraking aangenaam maakt. Het goud gaat verder in de dop: de gestileerde strik dient zowel als dop als als spuitkop, waardoor de fles in elke badkamer een blikvanger is.
Edel und modern, nieuw met de glamour van de oude glamour: net als de geur verenigt de fles de tegenovergestelde kanten van de vrouw en haar ondoorgrondelijke natuur. De Art Deco elementen geven het een modern symbool weer van een parfum, dat ook een nieuw fundament in compositie breekt. De blauwe vloeistof van Estée Lauder Modern Muse Nuit heeft een diep mysterieus effect, maar transformeert onmiddellijk in een heldere vloeistof op de huid.

De moderne muze van vandaag: Kendall Jenner

De reclamecampagne voor Estée Lauder Modern Muse Nuit wordt gedomineerd door een van de populairste It girls van de afgelopen jaren: Kendall Jenner, zusje van reality TV-ster Kim Kardashian, is het gezicht van Modern Muse Nuit, een parfum dat lijkt te zijn gemaakt voor de jonge vrouw die ook naam heeft gemaakt als topmodel op de catwalks van Parijs en New York.
De commercial heeft niet veel woorden nodig: Een gezicht, een fles en het inbrengen van de naam volstaan om een indruk achter te laten. De donkere, verleidelijke nacht wordt vertegenwoordigd door zwarte veren. Ze omringen het sensueel geschilderde gezicht van de 21-jarige en laten al het andere achteroverleunen. De naam van het parfum is een statement voor zichzelf en het jonge model: Kendall Jenner heeft al een indrukwekkende carrière als moderne muze.
Ze adverteert niet alleen Estée Lauder Modern Muse Nuit, maar ook andere luxe merken zoals Chanel, Marc Jacobs of Dolce & Gabbana. De effectiviteit van de reclame lijkt vruchten af te werpen: Slechts enkele uren na de aankondiging van hun deelname kon Estée Lauder een stijging van het aantal volgelingen op de sociale platforms vaststellen. Dat maakt een moderne muze voor de parfumontwerpers: het inspireert en toont nieuwe, andere wegen. Ze kan zich losmaken van oude structuren en gelooft in zichzelf en haar dromen. Met Kendall Jenner als gezicht voor Modern Muse Nuit willen we dit precies tot uitdrukking brengen. Ze weet opnieuw indruk te maken als de stem van een generatie. Naast het jonge model richt de reclamecampagne van Estée Lauder Modern Muse Nuit zich ook op de eenvoudige boodschap van het parfum: nieuw, verleidelijk en een uiting van pure vrouwelijkheid.