Yves Saint-Laurent La Nuit De L. Homme, de zoete en kruidige mannengeur.

De mannengeur van Yves Saint Laurent La Nuit De L'Homme betovert de mannenwereld met zijn houtachtige, kruidige geuraroma. Met zijn mix van specerijen, fruit, bloemen en hout onderstreept het parfum de sensualiteit en persoonlijkheid van de drager. De geur, die iets donkerder en krachtiger is dan zijn voorganger L'Homme, is bijzonder mannelijk en opwindend. Het eau de toilette is verdeeld in verschillende geurennuances. De geurreis wordt geopend met een kaartje van kardemom. De hartnoot van het parfum wordt gevormd door een appelaroma, een lichte bries van lavendel en kruidig cederhout. De verschillende nuances van de geuren worden afgerond door de geuren komijn en vetiver. Deze aroma's vormen de basisnoot van het eau de toilette.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
Ze geven de geur ook een taart mannelijke noot. De mannengeur Yves Saint Laurent La Nuit De L'Homme is bijzonder geschikt voor de avond en de koude wintermaanden dankzij zijn houtachtige, krachtige geur. Bij evenementen en avondgebeurtenissen wordt de outfit perfect aangevuld met de geur en krijgt een extra portie elegantie. Eenmaal aangebracht en in combinatie met de natuurlijke lichaamsgeur straalt het eau de toilette een betoverend sensuele geur uit.
alle klanten beoordelen positieve
Yves Saint Laurent La Nuit De L'Homme
4 of 5 sterren

5 uit 5 sterren — op basis van 4 klant adviezen

Commentaar van
Beschermt intensief
Goede bescherming, goede verzorging, heerlijke geur. Precies wat ik van een deo verwacht: heerlijk verfrissend, lang houdend en geen sporen achterlatend.
Commentaar van
Klasse after shave
De geur van deze after shave is een houtachtige en wordt ook door de mannen in mijn omgeving als zeer aangenaam en mannelijk bestempeld.
Commentaar van
aan te bevelen!
Een zeer goede geur. Ik heb La Nuit de l'Homme op aanraden van iemand anders gekocht en ben zeker niet teleurgesteld! Ik vind de geur echt heel aansprekend!

Drie sterren parfumeurs gemaakt Yves Saint Laurent La Nuit De L'Homme

Bij de ontwikkeling van La Nuit De L'Homme koos het Yves Saint Laurent label voor drie topparfumeurs. Dominique Rapion, Pierre Wagner en Anne Flippo creëerden de opwindende mannengeur in 2009. Deze drie parfumeurs zetten met dit parfum hun succesverhaal voort en waren eerder betrokken bij de ontwikkeling van Yves Saint Laurent La Nuit De L'Homme. Maar deze parfumeurs worden niet alleen gewaardeerd door Yves Saint Laurent, ook andere labels vertrouwen op hun neus voor bijzonder fijne geuren.
Anne Flipo ontwerpt al sinds de jaren negentig parfums voor de populairste merken. Zo ontwierp ze de parfumvrouw voor Donna Karan, Bad for Diesel en Love Story voor Chloé.
Dominique Ropion inspireert verschillende labels met haar parfumcreaties. Zo ontwierp ze Amor Amor voor Cacharel, Happy Spirit voor Chopard en Kenzo Homme Night voor Kenzo. Het won ook de internationale geurprijs in 2000.
De twee bovengenoemde parfumeurs zijn ook een zeer populair en bekend duo in de wereld van parfums. In de afgelopen jaren hebben ze samen een aantal spannende geuren gecreëerd. Zij ontwierpen bijvoorbeeld Acqua di Gioia voor Giorgio Armani, Olympéa voor Paco Rabanne en La vie est belle L'Eau de Parfum Intense voor Lancôme.
De parfumeur Pierre Wargnye heeft altijd alleen gewerkt en zijn eigen geuren gemaakt. Voor Cacharel ontwierp hij Amor pour Homme, voor Givenchy Very Irweersistible for Men en voor Hugo Boss de klassieke Boss Number One. Toen deze drie parfumeurs samenwerkten, moest de geur van Yves Saint Laurent La Nuit De L'Homme iets heel bijzonders en uniek worden.

Fles van Yves Saint Laurent La Nuit De L. Homme glanst in zwart zwart

De fles van Yves Saint Laurent La Nuit De L'Homme is visueel geïnspireerd op de originele mannengeur L'Homme. De statische cilindrische fles van het parfum doet zonder franjes en ziet er dus mannelijk en elegant uit. Een bijzondere blikvanger is de diepzwarte grond, die het onderwerp nacht aansnijdt. De rest van de fles is in verschillende grijstinten en alleen de hals van het eau de toilette is volledig transparant. Het kleurontwerp onderstreept ook de veelzijdigheid van de geur, van houtachtig tot bloemig tot kruidig. De fles wordt afgesloten met een zeskantige dop, die iets boven de zijkanten van de fles uitsteekt.
De dop is zwart, net als de onderkant van de fles. De fles heeft het opschrift Yves Saint Laurent La Nuit De L'Homme. De kap is versierd met de wereldberoemde Yves Saint Laurent afkorting YSL. De geur is verpakt in een rechthoekige zwarte kartonnen doos om het nacht thema te passen. Yves Saint Laurent La Nuit de L´Homme wordt in witte letters op de verpakking geschreven. Een laatste hoogtepunt is de zeshoekige applicatie waarop YSL in witte letters is geschreven.

Franse filmster is reclame gezicht voor Yves Saint Laurent La Nuit De L'Homme

De reclame van Yves Saint Laurent La Nuit de L'Homme is bedacht en vastgelegd door de fotografen Marcus Piggott en Mert Alas. De plek is gestructureerd als een filmscene en straalt dezelfde aantrekkingskracht en mannelijk charisma uit als de geur zou moeten uitstralen. De aantrekkelijke en zeer mannelijke Franse acteur Vincent Cassel speelt de hoofdrol in de commercial voor Yves Saint Laurent La Nuit De L'Homme. Hij vertegenwoordigt een onafhankelijke, charmante vrijgezel met veel sex appeal, op wie de vrouwen liegen en verliefd worden door de dozijn.
Doordat de commercial volledig in zwart-wit is en met lichtreflecties werkt, komt zowel het thema nacht als het mysterieuze weer in het middelpunt van de belangstelling te staan. De gekozen locaties ter plekke, zoals een tunnel, een metroschacht, een brug, een oude fabriek en een kamer hoog boven de daken van de stad, zetten ook de onafhankelijkheid, de vrijheid en het mysterieuze charisma van de man op de voorgrond. Hoewel dicht genoeg om aan te raken, is het niet gemakkelijk om vast te leggen. De man wordt het voorwerp van verlangen, en het parfum maakt zijn drager nog wenselijker.
Het lied Asturias van Isaac Albéniz is dynamisch en mysterieus en onderstreept perfect de boodschap van de plek. De muziek geeft de commercial een extra dynamiek die een opwindend effect heeft. Precies deze twee attributen moeten worden geassocieerd met de drager van het parfum. De geur is dynamisch en elektrificeert de omgeving. Al met al worden de attributen van Yves Saint Laurent La Nuit De L'Homme in de reclamefilm perfect weergegeven door de acteur, de locatie en de kleurkeuze: Vrijheid, sexappeal, mannelijkheid en onafhankelijkheid.