Verlanglijstje Telefoon 025 / 886971

Bvlgari BLV gieten Homme: Onverwachte contrasten ontmoeten harmonieuze melodieën.

Attractive en verleidelijk masculine, de mannengeur Bvlgari BLV giet Homme verrassingen met onverwachte reukcontrasten die perfect samengaan in verbazingwekkende harmonie en een uniek, wonderlijk aangenaam boeket ontwikkelen. BLV pour Homme is een frisse, houtige en kruidige geur, gekenmerkt door de subtiele combinatie van contrasten, die verrassende nuances biedt variërend van ijzige koude tot sensuele en warme.
Een wonderlijk complexe en luxueuze geur voor een zelfbewuste, sterke, sterke, b>bold man, die elegant elke situatie onder controle heeft en nog steeds zit vol sensualiteit, warmte, tederheid en passie binnenin. De Bvlgari BLV pour Homme parfum is een "geurster", die in 2002 door de Fragrance Foundation Germany werd bekroond met de "German Perfume Award" (FiFi Award) voor de beste parfum van haute couturemannen. Vitaliserend, de parfumcompositie opent met de enerverende, warm en kruidige aroma' s van gember en kardemom, die in de topnoot heerlijk combineren met de verfrissende geuren van ginkgobladeren.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
Seidig, de kruidige, frisse en zoetig balsamische noten van jeneverbessen en het rijke aroma van de bloesems van tabaksplanten voegen aan de hartnoot toe en zorgen voor een inspirerende geurbelevenis. In de basis versmelten de houtachtige warme aroma's van teak, teak, sandelhout en cederhout met sensorische musk en sluiten de onweerstaanbare geur charismatisch af.
alle klanten beoordelen positieve
Bvlgari BLV pour Homme
4 of 5 sterren

5 uit 5 sterren — op basis van 2 klant adviezen

Commentaar van
BLV
Heerlijke geur en lekker lang aanhoudend. Brandt niet op de huid maar koelt heerlijk af. Naar mijn ervaring is het de beste op de markt. Ik blijf BLV rouw.
Commentaar van
pure wellness
BLV is een heel aparte geur met vele facetten.De eau de toilette heeft houtige aroma's en een pittig geurkarakter. Een lekker masculiene geur!

Sterparfumeur Alberto Morillas creëerde Bvlgari BLV pour Homme

Maître Parfumeur Alberto Morillas creëerde, net als de vrouwelijke geur Bvlgari BLV, ook de bekroonde mannengeur BLV pour Homme for Bvlgari. Alberto Morillas werd meerdere malen geëerd en bekroond voor zijn optreden als parfumeur. In 2003 won hij de Prix François Coty Award en in 2013 ontving hij de FiFi Award in New York voor zijn levenswerk.
De Spaanse meester parfumeur werd geboren in Sevilla in 1950, studeerde aan de "Ecole des Beaux-Arts" in Genève en sloot zich bij toeval aan bij de internationaal actieve Zwitserse smaak- en geurfabrikant Firmenich in 1970. Alberto Morillas werkte er op de afdeling chemie, waar hij grondstoffen en geurcomposities bestudeerde. Hij trainde vooral zichzelf en begon hartstochtelijk met de ontwikkeling van parfums. In 1975 verhuisde hij naar New York en won in 1981 een project voor Cartier. Zijn geur "Must de Cartier" werd een van de meest gewilde geuren van de jaren 1980 en legde de basis voor zijn succesvolle carrière als parfumeur.
Alberto Morillas creëerde op indrukwekkende wijze vele edele, luxueuze en populaire geuren voor bekende, grote merken. Zijn creaties zijn "Calvin Klein CK One" (1994), "Rochas Byzantine" (1995), "Versace Pour Homme" (2008), "Giorgio Armani Code Ice" (2014), "Issey Miyake L'Eau d'Issey Pour Homme Oceanic Expedition" (2015) en "Penhaligon's The Tragedy of Lord George" (2016). Voor Bvlgari ontwikkelde hij de mannengeuren "Man" (2010), "Man Extreme" (2013) en "Man Black Orient" (2016) evenals vrouwengeuren zoals de parfumcollectie "Omania". Na de parfums "Bvlgari BLV" (2000) en "Bvlgari BLV pour Homme" (2001), was hij het die in 2004 de parfum "Bvlgari BLV Notte" voor mannen en vrouwen creëerde.

Bvlgari zegels BLV gieten Homme fles met zijn edele zegelzegel

In 2002 werd de geur Bvlgari BLV pour Homme bekroond met twee awards door de Fragrance Foundation Duitsland. Net als voor de geur won ook de Bvlgari Bvlgari BLV pour Homme parfum de Duitse FiFi Award (sinds 2006 "Deutscher Parfumpreis") voor zijn flacon ontwerp in de categorie "Beste Haute Couture Man\'s Bottle". Masculine en aantrekkelijk, de fles van de BLV pour Homme eau de toilette glanst in een grote vierkante vorm, gemaakt van stevig massief glas met verstevigde dikke zijwanden in een moderne puristische stijl.
De glazen behuizing presenteert een opvallende frisheid door het opvallende vierkante midden in een blauw transparant blauw, omkaderd door de kristalheldere rand van het glas. Het blauw doet inspirerend denken aan een prachtige blauwe azuurblauwe zee. De gebogen lijnen binnenin het heldere glazen frame zien eruit als golvend water. De artistiek ontworpen flaconhals met de dop als kop van de spuitflacon dompelt in het blauwe ontwerp van de glazen behuizing in een koele zilverachtige metalen glans als een waterlichaam.
De geurnaam BLV Pour Homme siert de blauwe fles ook elegant in zilvermetallic en perfectioneert het design harmonisch in zijn geheel. De brandtypical "V" van Bvlgari komt uit het originele Latijnse alfabet en staat voor "U". De naam "BLV" wordt uitgesproken "BLU", het Italiaanse woord voor "blauw".

Campagne voor Bvlgari BLV pour Homme speelt met contrasten van de natuur

BLV pour Homme werd in 2001 geïntroduceerd door het Italiaanse luxemerk Bvlgari uit Rome. De mannengeur is de mannelijke aanvulling op de vrouwengeur Bvlgari BLV, die in 2000 op de markt werd gebracht. De inspiratie voor de geuren BLV is het vulkanische eiland IJsland met de omliggende ijskoude zee, blauw water, gletsjers, fantastische blauwe ijsgrotten, turkoois glinsterende ijsbergen en ijsschotsen, donkere bergen, warm water bronnen, hete geisers, actieve vulkanen en sterke energieën.
Een eiland van fascinerende contrasten en contrasten die harmonieus samensmelten en een plaats ondergedompeld in een blauw licht en in vele opzichten geassocieerd met de kleur blauw. Zo worden de contrastrijke geuren BLV pour Femme en BLV pour Homme ook in het blauw gepresenteerd, zowel in de fles als in de presentaties van de reclamecampagne. De geur Bvlgari BLV pour Homme werd gepromoot als een printcampagne met diverse foto's.
Afzonderlijk besneeuwde winterlandschappen met bossen en water, modellen met helderblauwe ogen en een vurige of sensuele uitstraling en de Eau de Toilette, die in het licht van het licht krachtig fris glanst, worden altijd in het blauwe licht weergegeven. De geuren "Bvlgari BLV" voor vrouwen en "Bvlgari BLV pour Homme" voor mannen werden gepromoot na 2001 en elegant gepresenteerd door een man en een vrouw samen in wederzijdse aantrekkingskracht.