Verlanglijstje Telefoon 025 / 886971

Bvlgari Goldea straalt van binnenuit met bloemen-oriental aantekeningen.

De naam "Goldea" is een combinatie van het Engelse woord "goud" en het Latijnse woord "dea", wat"godin van goud"betekent of "godin van goud". Een fusie die Bvlgari consequent heeft nagestreefd in de ontwikkeling van de geur. De essentie heeft zo veel Brightness dat het voldoende is om één keer te spuiten om de hele dag verfrissend aan te voelen. bergamot, oranjebloesem en framboos verlevendigen in de topnoot bergamot de zintuigen.
An exciting beginvan het glamoureuze geurige water. In de hartnoot wordt het warm en mysterieus met akkoorden van muskus, patchoeli en papyrus tegelijkertijd. Opmerkingen van jasmijn en bloembloesem van de ylang-ylang boom staan voor het oosterse deel van Goldea. De fles voldoet aan de naam van de essentie met zijn nobele verschijning en gouden gloed.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
T simultaan combineert dit de essentie op een heel bijzondere manier met zijn edele container. Waar het parfum zijn glamoureuze uitstraling uitstraalt, is de voortzetting van de edele uitstraling te vinden. Een echte classieker!

Alberto Morillas ontwikkelde Bvlgari Goldea

Sterparfumeur Alberto Morillas zette al zijn creativiteit en ervaring in voor de ontwikkeling van Bvlgaris Goldea. Geboren in Andalusië in 1950, voltooide de Spanjaard voor het eerst zijn kunststudies aan de Beaux Arts School in Genève. Maar al snel begon hij als parfumeur. Zijn eerste stap op de carrièreladder leidde al in een vroeg stadium de meester van de parfums naar de Zwitserse smaak- en geurfabrikant Firmenich.
In samenwerking met het wereldberoemde bedrijf ontwikkelde Morillas de klassieker Giorgio Armani Acqua di Gio. Ook daarna ontwikkelde de Andalusische nog veel bekende geuren voor grote bedrijven. Inmiddels heeft Morillas meer dan 100 creaties gerealiseerd. Tot zijn successen behoren Le Baiser du Dragon voor Cartier, Oxygène voor Lanvin, Tommy voor Tommy Hilfiger en One voor Calvin Klein.
Met Goldea heeft Morillas een echt meesterwerk afgeleverd. Zelden gaat de naam van een parfum hier hand in hand met de geur. Prachtig, moedig en glamoureus zijn slechts drie van de uitstekende kwaliteiten die dit meesterwerk te maken. Goldea staat voor sensualiteit en warmte. De essentie, gelanceerd in 2015, lijkt van binnenuit te schijnen in al haar glorie. De ingrediënten stimuleren de zintuigen. Door de combinatie van heel verschillende akkoorden tot een harmonische melodie op het eerste gezicht krijgt de creatie iets heel bijzonders, waardoor het een klassieker is.

Bvlgari Goldea fles schijnt als een edeldiamant

Each Flakon van een geur van Bvlgari is een klein kunstwerkk, dat met veel aandacht voor detail is ontworpen. Het luxe-etiket is altijd trouw gebleven aan zichzelf en creëert de glazen flessen van zijn nieuwe geuren, in essentie vergelijkbaar met die van de klassieke. Het parfum Bvlgari Goldea schijnt ook in een edel vat. Vooral vanwege zijn golden kleur oogt de fles er zo glamoureus uit.
De essentie lijkt van binnenuit te stralen. De sluiting van de fles is gemodelleerd naar een glanzende diamant. Dit betekent dat Goldea in staat is om indruk te maken met een van de meest uitgekiend vormgegeven flacons. Bovendien zou op deze manier de betoverende geur van de essentie een equivalent optiek kunnen bekomen.

Brazilië's topmodel Isabeli Fontana is het reclamevlak voor Bvlgaris Goldea

Een weelderige geur als Bvlgaris Goldea heeft ook een glamoureus reclameblad nodig. Het luxemerk koos daarom voor de pittige Braziliaanse Isabeli Fontana. In een interview met het modemagazine Elle zei Beauty over zichzelf: "Ik voel me niet zo mooi. Ik ben gewoon zoals ik ben. Deze nuchtere houding wordt niet alleen door het supermodel gespeeld, maar is ook verfrissend authentiek.
Fontana werd geboren in 1983 in Curitiba, Paraná, Brazilië en groeide op met twee broers. Na het afronden van de katholieke school in Portão, nam ze deel aan de 1996 Elite Model Look, een regionale schoonheidswedstrijd. Nadat Isabeli de finale heeft gehaald, verhuist ze van haar thuisland naar Milaan en begint eigenlijk als model.
In 1999 verscheen ze in de catalogus van het ondergoedlabel Victoria's Secret - hoewel het mooie meisje nog maar 16 was en het merk eigenlijk alleen maar meisjes van 21 jaar en ouder bezighield. Voor Isabeli werd het kleine schandaal gevolgd door verdere bestellingen, onder meer voor Versace, Ralph Lauren en Valentino. Privaat heeft het model een relatie met muzikant Rohan Marley, de zoon van reggae-legende Bob Marley, en heeft twee kinderen uit eerdere relaties.
Voor Goldea's reclamecampagne werd het gefotografeerd door Mert Alas en Marcus Piggott. Ze poseerde met een gouden slangenarmband voor een glinsterende gouden achtergrond.