Verlanglijstje Telefoon 025 / 886971

Bvlgari giet Homme Soir, de frisse bosrijke mannengeur

Bvlgari's charismatische geur Bvlgari pour Homme Soir werd gelanceerd in 2006 en is gericht op veeleisende mannen die weten wat ze willen en nog steeds de moed hebben om af en toe verbaasd te zijn. Desondanks spreekt Bvlgaris Homme Soir over een sterke persoonlijkheid, die onderstreept en benadrukt moet worden.
Het parfum combineert dynamische en elegante noten en combineert deze tot een haast onvergelijkbare compositie. Bvlgari gieten Homme Soir bestaat uit onconventionele en spannende noten van amber, bergamot, darjeeling zwarte thee en papyrus. Dit resulteerde in een geurbelevenis die er sportief uitziet, energisch en fris na het aanbrengen en vervolgens geleidelijk aan zijn nobele en elegante achtergrond ontvouwt.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
Bvlgari gieten Homme Soir heeft een langdurig effect zonder opdringerig en onaangenaam voor de drager of zijn buurman. Dit maakt Bvlgaris de Homme Soir langdurig en productief, maar niet opdringerig en prominent.
alle klanten beoordelen positieve
Bvlgari pour Homme Soir
4 of 5 sterren

5 uit 5 sterren — op basis van 2 klant adviezen

Commentaar van
Heerlijk mannelijk
Dee douchegel ruikt na het douchen alsof je je met de eau de toilette hebt gesproeid. Lekker intensief. Schuimt goed en je hebt het gevoel dat je echt schoon bent!
Commentaar van
Heerlijke bijzondere geur
Naar mijn mening een van de beste geuren voor de zomer. Het ruikt superfris, is licht en houdt toch lekker lang. Top!!! Zeer aan te raden voor mannen tussen 30 en 50!

Parfumer heeft meesterwerk geleverd met Bvlgari pour Homme Soir

Er zijn verhalen en geruchten over de maker van Bvlgari pour Homme Soir. Deze werden echter niet officieel bevestigd, evenmin als ze werden weerlegd. Dit betekent dat de parfumeur van Bvlgari pour Homme Soir niet officieel bekend is. Er wordt echter herhaaldelijk beweerd dat dit niet minder is dan parfumeur Jacques Cavallier, die de succesvolle Bvlgari giet Homme parfum in 1996 gemaakt.
Maar dat is nog niet alles: Cavallier ontwikkelde in de jaren daarna ook veel opvolgers en uitlopers van de Bvlgari pour Homme serie. Voorbeelden hiervan zijn de nieuwe editie van het parfum in 2005 en de geuren Bvlgari pour Homme Toniq, Bvlgari pour Homme Marine en Bvlgari pour Homme Marine Toniq.
Misschien heeft Cavallier ook wel de succesvolle geur Bvlgari gieten Homme Soir met accenten die veel lijken op zijn andere creaties. Het talent werd in principe geboren uit de ster parfumeur, omdat zijn familie was een integraal onderdeel van de geur business. Zowel zijn vader als zijn vader, de grootvader van Jacques Cavallier, oefende het beroep van parfumeur uit en creëerde talrijke parfums. Wie het parfum creëerde, kon met zijn creatie een meitserwerk leveren dat al lang niet meer tot de klassiekers behoort.

Bvlgari giet Homme Soir flesje in opvallende look

Optisch gezien past Bvlgari's bijna excentrieke gietvorm Homme Soir bijna naadloos in het ontwerp van de bekende en populaire Bvlgari pour Homme-serie, die in 1996 met de geur Bvlgari pour Homme gelanceerd werd. Op dat moment was het flacon ontwerp al gemaakt, wat vandaag de dag nog steeds de voorkeur geniet. Dit wordt gekenmerkt door
Dit wordt gekenmerkt door simplicity en elegance, die zich in hun geheel tonen. Bvlgaris giet Homme Soir daarom in een mannelijke en traditionele vorm, die niet zo eenvoudig is om verloren te gaan in de mannenparfumsmassa. Een ronde hals met een zilverkleurige closure is hier ook een echte blikvanger.
Dit flesje is net zo gemakkelijk en handig in gebruik als de fles is comfortabel en veilig in gebruik. De embossing flaconform loopt overigens ook doorheen de hele lijn van deze geur, die onder andere een parfum, een eau de toilette, een aftershave en een aftershave balsem omvat.

Verminderde campagne ontworpen voor Bvlgari pour Homme Soir

Zoals altijd hield Bvlgari zich terughoudend op de reclamecampagne voor de klassiek ogende pour Homme Soir. Zowel de korte en gedenkwaardige reclamefragmenten, die in 2006 en 2007 op de televisie te zien waren, als de affiches en advertenties werden uitsluitend in zwart-wit bewaard en vertoonden overwegend onbekende gezichten, die vaak helemaal niet duidelijk zichtbaar waren.
Want vooral de mannelijke modellen keren het publiek, dat altijd in een hoogwaardig zwart pak zit, de rug toe. De campagneslogan was ook heel eenvoudig: Bvlgari pour Homme Soir, de nieuwe geur voor mannen (in het Engels: Bvlgari pour Homme Soir, de nieuwe geur voor mannen).
Niet meer, niet minder. Geen beloftes, geen lof en geen hints om te verkopen. Het eenvoudig ogende, maar doordachte concept bleef echter effect sorteren. Voor het parfum is de campagne een perfecte voortzetting. Ook de combinatie van de verleidelijke geurmix is over de hele linie overtuigend.
Hier ontmoeten energieke frisheid en elegantie elkaar - een duo dat de essentie dat zekere extra geeft en het onmiskenbaar maakt. Dit lijkt het recept voor succes van deze creatie, die al lang miljoenen mannenharten veroverd heeft en op weg is om een internationale klassieker te worden.