Verlanglijstje Telefoon 025 / 886971

Bvlgari Man: de oosterse geur met eigentijdse espriticum

Bvlgari Man is de nieuwe woodyoriental herengeur van het luxe merk Bvlgari. De eau de toilette is in 2010 gemaakt door Alberto Morillas en overtuigt door zijn aantrekkelijke mannelijke geur, gecreëerd door kruidige en houtachtige geurende elementen. De verkwikkende topnoot van zoete lotusbloesems, sprankelende limoenen en sappige groene paarse bladeren zorgt voor een krachtige en dynamische voorspel van de Bvlgari Man.

In het hart ontvouwt zich een stevig aroma van verschillende witte houtsoorten en vetiver voordat Bvlgari Man wordt afgerond met een basisnoot van fijnste teakhout, zoete honing, ambergris, tart benzoën hars en een hint van muskus. Het gevarieerde samenspel van zoete, kruidige en houtige geurelementen maken van de Bvlgari Man een unieke moderne en mannelijke mannengeur die de natuurlijke uitstralingvan elke man onderstreept.

Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:

Star parfumeur Alberto Morillas is erin geslaagd om een breed scala aan ingrediënten samen te stellen in een harmonische melodie, wiens aura erin slaagt om de facetten van een man op de voordeligste manier te interpreteren.

alle klanten beoordelen positieve
Bvlgari Man
4 of 5 sterren

5 uit 5 sterren — op basis van 3 klant adviezen

Commentaar van
Super product
Ik wilde eens iets nieuws uitproberen en ben echt heel verrast hoe geweldig deze after shave is. Zacht voor mijn huid en de rode vlekken zijn minimaal.
Commentaar van
Zeer goed
Wat een douchebeleving! VLGARI laat mijn huid weer opleven en geeft mij een heerlijk fris begin van de dag. De geur is echt uniek.
Commentaar van
Zeer lekkere geur
Een zeer aangename geur die me goed bevallen ik had het als verjaardagscadeau gegeven en hij was er zo blij mee dat deze geur een blijvertje is ik raad deze geur aan voor mannen die een keer af willen stappen van de standaard geurtjes.

Ster parfumeur Alberto Morillas gemaakt Bvlgari Man

Bvlgari, Kenzo, Nina Ricci: huizen met grote succesverhalen, mede dankzij hem: Alberto Morillas, een van 's werelds beste parfumeurs en makers van Bvlgari Man. Honderden van zijn creaties zijn gerenommeerde geuren waarmee hij mijlpalen in de geschiedenis van parfum. Hij kan parfums zoals "C.K. One" - een pionier voor vele uniseks geuren - tot zijn prestaties rekenen. Veel van Morilla's creaties kenmerken zich door het feit dat er nog jarenlang, zo niet decennialang, veel vraag naar is ("Bloem" van Marc Jacobs, "M7" van Yves Saint Laurent en "Omnia" van Bvlgari zijn slechts enkele van zijn tijdloze meesterwerken).

Volgens Morillas is er geen "recept voor succes" in de ware zin van het woord. De intuïtieve samenstelling van de ingrediënten heeft geleid tot de creatie van vele wereldberoemde Morillas parfums. Als hij echter de opdracht krijgt om een nieuw parfum te maken met een bepaalde geurgeschiedenis, gebruikt hij vaak natuurlijke en zeldzame materialen. Alberto Morillas bewijst keer op keer dat hij in staat is om alle ingrediënten perfect te combineren - zoals hij bij "Bvlgari Man" deed.

De wereld van de geur liefhebbers is gelukkig dat Alberto Morillas zijn grote passie, de creatie van parfums erkend, en stopte met zijn kunst studies voor haar in het vierde semester. In plaats van een artistieke carrière, volgde men als parfumeur, te beginnen bij de smaak- en geurfabrikant "Firmenich" in Genève. Niet door chemische kennis, zoals de meeste van zijn collega's, maar door experimenten en zelfstudie leerde hij wat hem later hielp om internationaal erkende prijzen te winnen. Hij ontving onder andere een prijs voor de geurkaarsen van zijn eigen bedrijf "Mizensir", evenals de "Fifi Award" in New York voor zijn levenswerk.Born in 1950 in Sevilla, Spanje, nu een man in een pak - net zo levendig, fris en tijdloos als zijn creaties: Alberto Morillas, de meester van de geur.

Bvlgari Man fles schijnt zwart en zilverkleurig

Transparant, zilver, grijs, zwart - de klassieke kleuren van Bvlgari mannengeuren. Ook Bvlgari Man vertrouwt op deze neutrale kleurstelling. Echter, als een van de weinige parfums van het Italiaanse merk is het lichaam van de fles volledig transparant. Transparantie - een teken van moed, openheid, openheid en zelfvertrouwen. Kenmerken van de mannen in Bvlgari Man. Op het eerste gezicht heeft de flacon niets te verbergen, maar op het tweede gezicht lijkt het secretaris: Wat is er achter de glasplaat?

Een geur die laat zien wat je wilt, maar tegelijkertijd genoeg ruimte laat om de man achter het parfum een mysterie te laten dat je wilt verkennen. Perfect geplaatst zijn de Italiaanse merknaam "Bvlgari" en "Bvlgari Man" op de voorkant van het flacon, en in fijn graveren, die rond de ronde metalen sproeikop gewikkeld is. Heldere randen, opvallende geometrische vormen - zelfs de fles laat een zekere statement achter. Alles bij elkaar genomen, de perfecte mix van klassieke eenvoud en opvallende mannelijkheid.

Hollywoodster Clive Owen is het gezicht van Bvlgari Man

Een volledig zwart-wit reclamecampagne verwerpt onnodige afleiding door kleur. De focus van de plek op de Bvlgari Man wordt onderstreept door snel te schakelen tussen eenvoudige, rustige foto's met een duidelijk statement. Zijn boodschap is ook te zien in het spel met lichtreflecties. Zelfs als het parfum niet direct wordt gefilmd, kan het niet over het hoofd worden gezien; de lichtreflecties, het parfum maken grote golven: Bvlgari Man is onvergetelijk en maakt momenten onvergetelijk.

De geur begeleidt en ondersteunt de man die het draagt. Het is een parfum dat niet alleen voor een bepaalde gelegenheid gebruikt kan worden. Het past perfect - en altijd, of het nu in het dagelijks leven, buiten of in contemplatieve momenten. Bvlgrai Man is een geur die een statement maakt en tegelijkertijd ruimte laat voor interpretatie. Het is een parfum gemaakt voor mannen die rusten in zichzelf, die willen genieten en staan bij zichzelf, en de campagne straalt wat Bvlgari Man overbrengt: Een mix van eenvoud, elegantie, zelfvertrouwen en vertrouwen.

Clive Owen is het perfecte model voor de commercial. Hij belichaamt wat een Bvlgari-man is. Met zijn opvallende gelaatstrekken en intense blikken weet hij de commercial extra rust en expressie te geven. Volgens zijn eigen verklaring is hij een fan van het parfum omdat het "gereserveerd, maar zinvol" is. De acteur heeft de Golden Globe Award gewonnen en is al tien jaar gelukkig getrouwd. Hij onderstreept en vervolledigt de plek van contemplatieve en tegelijkertijd levendige cellomuziek met zang - een reclamecampagne voor een parfum dat je dichter bij een leven van sereniteit en positief charisma brengt.