Hommage aan liefde - Het gebergte van Giorgio Armani, omdat het jou is?

Szoet, fruitig en sprankelend, dat is de geur van Giorgio Armani omdat het je is. Het nieuwe vrouwenparfum is onderdeel van een duo dat hulde brengt aan de moderne liefde en de zogenaamde Power Couples. Van gevoelens van geluk tot sensualiteit, de mengeling roept veel stemmingen en gevoelens op. De topnotities openen zeer verfrissend met framboos en neroli. In het hart is er dan heel klassiek het romantische en bloemige aroma van Rose Absolue dan ook heel klassiek. De sokkel is romig en vol karakter met vanille en muskus. Het is een nieuwe interpretatie van traditionele geuren, zeer moderne en jonge. De geur voor vrouwen behoudt haar lichtheid en de geur van bessen maakt ze bijna zomers. Desondanks heeft het genoeg stof en zoetheid om sensueel en verleidelijk te zijn. Het is de tegenhanger van Girogio Armani Stronger With You, die ook voor het eerst in juni 2017 werd onthuld. De mannengeur bevat ook vanille en wordt aangevuld met kruidige en groene noten van wierook en kastanje. Beide geuren kunnen zowel's avonds als in het leven van alledag gedragen worden. Ze handhaven de balans tussen frisheid en levensduur en beide varianten moeten elkaar juist ondersteunen en versterken om harmonie te bereiken.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:

Van de hand van een meester - De parfumeur van Giorgio Armani Omdat het je

Niemand minder dan Anne Flipo heeft de nieuwe geur Giorgio Armani ontwikkeld Omdat het jou is. Ze behoort tot de absolute elite van de parfumindustrie en staat ook bekend als een meester parfumeur. International Flavors and Fragrances reikt deze titel uit aan de meest getalenteerde en ervaren parfumeurs. Flipo maakt zelfs sinds 2004 deel uit van het IFF-team. De lijst van hun successen en cult geuren is lang. Een kleine selectie omvat Burberry Brit Rhythm, Chloé Love Story, Paco Rabanne Lady Million, haar samenwerking met Giorgio Armani Acqua di Gioia en Lancôme La Vie Est Belle, evenals talrijke creaties voor L'Artisan en Yves Saint Laurent. Voor dit laatste label ontwikkelde ze verschillende herengeuren en Manifesto met Loc Dong. Anne Flipo studeerde onder andere aan de parfumschool in Versailles. Niet alleen geuren, maar ook smaken en cosmetica komen aan bod. Dit spel met ingrediënten en grondstoffen zette Flipo aan tot creativiteit en passie. Experimenteren werd een spel en leidde uiteindelijk tot de compilatie van vele iconische geuren. Neroli, die ook kan worden gevonden in Giorgio Armani Omdat het jou, is een van haar persoonlijke favorieten. Voor haar bevat het verschillende jeugdherinneringen en is zo uitgegroeid tot een terugkerend motief in haar parfums. Ze beheert verschillende projecten tegelijk voor haar werkwijze. De geuren zijn in verschillende stadia van ontwikkeling, zodat het werk kan worden uitgevoerd in parallel, maar zonder al te veel tijdsdruk. De variëteit voedt de rijkdom aan ideeën en helpt bij het creëren van betere en interessantere eindproducten. Elke geur is minimaal negen maanden in uitvoering voordat een resultaat kan worden gepresenteerd. Flipo ontwikkelde overigens niet de mannelijke tegenhanger van Because it's You, maar haar collega Cécile Matton.

De perfecte combinatie - de fles van Giorgio Armani, want het is u?

Also gezien van de buitenkant, Giorgio Armani Omdat het? s Je moet gezien worden in interactie met de mannelijke tegenhanger Sterker met je gezien worden door Giorgio Armani. Beiden worden niet alleen in de parfumcompositie, maar ook in het ontwerp als een paar geconcipieerd. De flessen zijn dus gelijkaardig en hebben een gemeenschappelijke aansluiting. De fles als zodanig is eerder eenvoudig en gemaakt uit hoogwaardig, dikwandig glas. De rechthoekige vorm heeft afgeronde hoeken, waardoor het meer dynamiek heeft. De sluitingen worden afgesloten door een ronde bal. Maar de twee dubbele ringen zijn wel een bijzonder detail. Ze worden verondersteld om twee met elkaar verweven lichamen te symboliseren. Tegelijkertijd staan ze natuurlijk ook voor het huwelijk of de partnerbundel. Het is een symbool voor de sterke liefde en het samenkomen van twee explosieve persoonlijkheden en personages. Iedereen behoudt zijn Individualiteit en toch helpen beide elkaar om elkaar nog meer evenwicht en kracht te geven. De geur voor vrouwen heeft een zacht gele goudkleurige kleur. De belettering van Giorgio Armani omdat het? s U wordt gestileerd op een zodanige wijze dat, zoals bij Sterker met U, de YOU wordt gemarkeerd in hoofdletters.

De nieuwe Power Couple - De reclamecampagne van Giorgio Armani Omdat het je

Samen kunnen we vliegen - samen kunnen we vliegen, is de slogan van Giorgio Armani Want het is jou. De reclamecampagne is uiteraard bedoeld voor zowel mannen- als vrouwengeuren. Beiden fungeren als duo, zowel in de geurcompositie, design en campagne. Ze worden verondersteld de olfactorische belichaming van de moderne macht paren van de 21e eeuw. Daarom werden uiteraard twee speciale modellen geselecteerd. De Italiaanse actrice Matilda Lutz speelt samen met James Jagger, zoon van Rolling Stones, legende Mick Jagger en Gary Hall. Beiden glijden in de rol van Laura en Paul, een fictief echtpaar. De metropool New York City met zijn bruisende leven en zijn steeds nieuwe dingen om te ontdekken dient als achtergrond. Ontdek ook elke dag opnieuw hun liefde. Er zijn drie verschillende scènes te zien, waarin spannende en avontuurlijke scenario's te zien zijn. Ze zijn onder andere te zien op het dak van een van de beroemde gele taxi's van New York. Fabien Constant regisseerde de clip, die er bijna uitziet als een korte film. Popsterren Major Lazor en Ellie Goulding hebben bijgedragen aan de juiste soundtrack met het nummer Powerful. De reclame werd bemand met topklasse beroemdheden tot in het kleinste detail. De hoofdrolspelers zijn positief en altijd in goed humeur. Ze wordt probleemloos geconfronteerd met de uitdagingen van het leven en gaat samen met haar partner steeds weer tot het uiterste. Paul daarentegen is iets stiller en schijnbaar rationeler. Maar hij heeft ook een gepassioneerde en dromerige romantische kant. Samen vullen het paar en het parfumduo elkaar perfect aan.
Ter plekke ontmoet Emporio Armani Because It's You de mannelijke tegenhanger van het parfumduo.