Verlanglijstje Telefoon 025 / 886971

Overwin de nacht met Eau de Nuit.

Eau de Nuit van Giorgio Armani betovert de nacht met zijn erotische geur en verspreidt pure magie, want's nachts wekt de duistere, verleidelijke zijde van de man wakker. De nieuwe editie van de parfumklassieker Armani pour Homme is speciaal gemaakt als 's avonds geur en is omgeven door een sekte aura.
De geur Giorgio Armani Eau de Nuit wordt geopend door verse en gespoten bergamot evenals kruidige roze peper, die het gevoel van de laatste zonnestralen op de huid vastlegt. Daarna ontwikkelt zich een intensieve dronkenschap van kardemom, nootmuskaatnoot en zoetzure iris. Deze mysterieuze, maar ongelooflijk krachtige hartnoot is een eerbetoon aan het spannende, pulserende nachtleven dat nooit stilstaat.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
In de basisnoot van Giorgio Armani Eau de Nuit komen houtachtige tot bittere en toch sensuele akkoorden van ceder, amber en tonkaboon voor. Deze afrodising compositie betovert iedere vrouw. Je zou willen dat de nacht nooit zou eindigen. Eau de Nuit doet de herinneringen aan de sensuele nachten weer tot bloei komen en geeft het gevoel dat alles die avond mogelijk is. De mysterieuze elegantie in combinatie met de onberispelijke stijl van een gentleman van de jaren twintig nodigt je uit om te dromen en te leven.
alle klanten beoordelen positieve
Giorgio Armani Eau de Nuit
4 of 5 sterren

5 uit 5 sterren — op basis van 1 klant adviezen

Commentaar van
Wat wil je nog meer?
Een zo heerlijke mannelijke geur... ik ben erg enthousiast. Dee geur houdt echt de hele dag. Ik koop graag weer bij jullie.

Een jonge parfumeur ontwikkelde Eau de Nuit

Marie Salamagne werd geboren in 1977 in Parijs en is een van de weinige jonge vrouwen die mannengeuren creëert. Haar weg om parfumeur te worden was allesbehalve eenvoudig, hoewel ze van zichzelf zegt dat ze altijd gefascineerd is geweest door geuren.
Na zijn middelbare schoolopleiding studeerde Marie Salamagne eerst scheikunde. Pas daarna begon ze haar studie aan de ISIPCA parfumschool in Versaille voor ze in dienst trad van Firmenich. Het creatieve hoofd is niet alleen geïnteresseerd in de kunst van het parfumeren, maar heeft ook een brede artistieke basis: Marie Salamagne is een gepassioneerd danseres en ze houdt van schilderen. Daarom vergelijkt ze vaak geuren met kleuren. Ze geeft de voorkeur aan grondstoffen met een sterk karakter; haar favoriete geuren zijn amber en hout. Daarom is het niet verwonderlijk dat ze mannengeuren van alle dingen ontwikkelt. Bovendien weet ze als vrouw precies wat er goed gaat met haar leeftijdsgenoten.
Naast Giorgio Armani Eau de Nuit heeft Marie Salamagne ook vrouwengeuren ontwikkeld zoals La Perla Just Precious, Nina Ricci Nina L'Eau, Kylie Minogue Music Box en Yves Saint Laurent Black Opium, meestal in samenwerking met andere meesters van de parfumerie. Haar grootste inspiratie is haar nieuwsgierigheid, waarmee ze voortdurend spannende geuren en combinaties ontdekt die nieuwe wegen openen. Dit maakt het een perfecte match voor het traditionele Armani bedrijf, dat altijd innovatief is en moderniteit met klassiek combineert.

Mysterieuze elegantie omhult het parfum

De diepzwarte Giorgio Armani Armani Eau de Nuit glazen fles beschermt de kostbare vloeistof van Eau de Nuit tegen de buitenwereld en geeft de geur een duidelijke elegantie. De puristische vorm is gebaseerd op de klassieke tuxedo van Giorgio Armani en doet denken aan de silhouet van een mannelijk bovenlichaam. De hoed is overwegend in zwart, maar heeft een geribde zilveren hals. Ook het lagere deel van de flacon bestaat uit het kleurige zilverkleurige materiaal en geeft daarmee een glinsterend accent. Op de voorkant van de Giorgio Armani Armani Eau de Nuit fles staat de belettering van het label en de "eau de nuit" in zilver.
Due naar de geometrische elementen van de flacon, je voelt het alsof je terug bent in een film van de jaren twintig, waarin de acteurs scoren met een onberispelijke maar natuurlijke elegantie in zwart-wit. De resulterende kleuring sluit perfect aan bij het thema van de geur, want deb>bottle verschijnt transparant, secret en toch ongelooflijk aantrekkelijk en nobel - net als een spannende nacht vol verrassingen.

Italiaanse precisie in een notendop

De reclamecampagne voor Giorgio Armani Eau de Nuit is volledig zwart-wit en past binnen het totaalconcept. Zowel de printcampagne als de commerciële glans in de stijl van de jaren twintig en richten zich op de exacte onberispelijkheid van de Italiaanse mode en geuren. Het gezicht van de campagne voor Giorgio Armani Eau de Nuit is de klassieke violist Charlie Siem, die ook als model werkt. Hij siert de printcampagne met zijn gezicht en draagt een elegante smoking van het Italiaanse modemerk Armani.
De commercial voor het parfum is echter geanonimiseerd, omdat het gezicht van het model niet wordt getoond. De aantrekkelijke violist wordt tot in detail gefotografeerd van zijn bovenlichaam terwijl hij een smoking aanbrengt. Tussendoor worden herhaaldelijk close-ups van de fles weergegeven. Aan het eind zie je de hele fles. De instrumentale muziek bestaat uit piano en viool en is daardoor perfect afgestemd op het model. Klassiek, levendig en sensueel, het stuk straalt een mysterieuze uitstraling uit. Door alleen Charlie Siem's bovenlichaam te laten zien en het gezicht in het donker te houden, wordt het mysterieuze nog meer op de voorgrond geplaatst, want als toeschouwer wil je maar al te graag weten wie zich achter het gespierde lichaam verstopt.
Ook het ontwerp van de Giorgio Armani Eau de Nuit flacon inspireert tot de smokingedo, net als de witte accenten die opvallen door het ondoordringbare nachtzwart. Violiste Charlie Siem werd geboren in 1986 in Londen, waar hij op driejarige leeftijd viool leerde spelen. Hij wordt beschouwd als een van de best geklede mensen in de wereld met zijn klassieke, maar ook moderne stijl. Hij hecht bijzonder veel belang aan een perfecte pasvorm en hoogwaardige stoffen. Daarom is hij het perfecte getuigenis voor Giorgio Armani Eau de Nuit. Italiaanse kunst als inspiratie voor bedwelmende en elegante geuren die doen denken aan een ontroerend klassiek stuk - dit is typisch voor het modehuis Giorgio Armani.