Armani Emporio hij Lui Il Il Él - magische aantrekkingskracht tussen man en vrouw

Giorgio Armani Emporio He Lui Il Él belichaamt de tegenhanger van de vrouwengeur Emporio Armani She en fungeert als een schakel tussen man en vrouw. De twee geuren zijn zoals Ying en Yang, zoals Mars en Venus - een magische attractie trekt een onzichtbare band. Edel en masculien, de kruidige aromatische geur komt tot zijn recht en betovert de zintuigen.
Giorgio Armani Emporio Hij Lui Il Él is een universele parfum voor iedere man die zich graag onderscheidt van de menigte en zijn eigen weg gaat. De naam van het parfum neemt de internationale flair over door de woorden "Er" in het Engels, Italiaans, Frans, Spaans en Frans te koppelen. Zo verdeelt Emporio Armani de landsgrenzen door de taal van geuren.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
Het ensemble wordt geopend met frisse akkoorden van Bergamot en Citrus. Op deze manier trekt de geur meteen de aandacht en heeft een ongelooflijk groot living en krachtig effect. In het hart van Giorgio Armani Emporio zijn hij Lui Il Él dieper, intensief vetiver, verse wijze en verkwikkende yuzu, een Japanse citrusvrucht. Dit maakt de topnoot compleet en voegt een sterke mannelijke noot toe. De basis wordt gevormd door houtachtige akkoorden van ceder-, tonkaboon en muskus. De sterke noten accentueren de mannelijkheid en vergiftigen de zintuigen. Mosquito en tonkaboon hebben zelfs een afrodisiacum effect.
alle klanten beoordelen positieve
Giorgio Armani Emporio He Lui Il Él
4 of 5 sterren

5 uit 5 sterren — op basis van 1 klant adviezen

Commentaar van
EASYCOSMETIC GEWELDIGE NIEUWE SITE!
Waarom verder zoeken? Ik kan hier alles vinden wat ik nodig heb tegen superprijzen! Koop al mijn verjaardags- en kerstcadeautjes hier!

Ster parfumeur Sophie Labbe gemaakt Giorgio Armani Emporio He Lui Il Él

De geur Giorgio Armani Emporio He Lui Il Él is gemaakt door de sterparfumeur Sophie Labbe. Ze creëert beroemde geuren als Jil Sander- Sport Jil Sander voor de Vrouw, Nina Ricci- Premier Jour, Yves Saint-Laurent - Parisienne, Calvin Klein- Beauty, Bvlgari- Mon Jasmin Noir. Ze heeft ook geuren ontwikkeld voor beroemde ontwerpers als Givenchy, Joop!, Escada en Blumarine.
Sophie Labbe leerde het beroep van parfumeur bij het beroemde "Institut Supérieur International du Parfüm". Na haar opleiding werkte ze enkele jaren bij het gerenommeerde Zwitserse bedrijf Givaudan. Sinds 1992 werkt ze bij International Flavours & Fragrances. Sophie staat bekend om zijn vrij frisse, bloemige geuren in de creaties voor de dames. Haar mannengeuren zijn daarentegen kruidig en mannelijk.
Haar prestaties omvatten geuren zoals Bvlgari Jasmin Noir, Cacharel's Amour pour Homme voor mannen, de nieuwe Calvin Klein vrouwengeur Beauty, vrouwengeuren zoals Hugo Boss Woman, Jil Sander Sport voor Vrouw en Emporio Armani Lei, en de twee Joop! geuren Joop Jump! en Freigeist van Wolfgang Joop. Voor Givenchy creëerde Sophie Labbe de geurvariant Givenchy Organza First Light en de twee vrouwengeuren Givenchy Very Irresistible and Very Irresistible Soleil d'Eté. Met Labbe heeft de meester een geur gecreëerd die al lang geen klassieker meer is. Een succesverhaal waarvan het einde nog niet in zicht is.

Giorgio Armani Emporio Hij Lui Il Il Él fles schijnt met puristisch design.

Presented is Giorgio Armani Emporio He Lui Il Él in een zwarte metalen fles in langwerpige vorm met een zachte rubberen kop die als trigger voor de spuitkop dient. De rest van de fles blijft eenvoudig en puristisch en wordt alleen versierd door de Emporio Armani die op de bodem schrijft.
Zo subtiel als het glazen vat is, is de geur net zo spannend als de geur. Met Giorgio Armani Emporio He Lui Il Él heeft sterparfumeur Sophie Labbe een Herrenduft ontwikkeld, die al lang geleden tot de gelederen van de meest succesvolle creaties is uitgegroeid. Met de mix van spicy elementen en woody notes heeft de creatie van de Française iets onmiskenbaars.

Een ontmoeting tussen ying en yang

De commercial voor Giorgio Armani Emporio He Lui Il Él's campagne is onlosmakelijk verbonden met Emporio Armani She, aangezien beide geuren in dezelfde film worden gepresenteerd als twee delen die bij elkaar horen.
Op de futuristische plek zitten een vrouw en een man tegenover elkaar in een donkere, koel ogende hal op computers en communiceren met elkaar via chat. De brunette aantrekkelijke vrouw types "krijgen", de man antwoordt met "samen". Dit is het motto van de twee parfums: de parfums creëren zo'n sterke aantrekkingskracht tussen man en vrouw dat ze onvermijdelijk samenkomen. Erotische en zinvolle blikken worden over de schermen heen uitgewisseld.
De Emporio Armani "She" draagt een zwart, eenvoudig topje; de Emporio Armani "He" een zwart overhemd met lange mouwen. Het hele landschap lijkt bijna schaars en straalt klinische netheid uit. Plotseling treedt er echter een erotische hitte op: voordat de twee opstaan en elkaar naderen, verschijnt het woord "liefde" op het scherm. De twee hebben elkaar gevonden en hartstochtelijk gezoend. "Hey" en "She" zijn samengevoegd tot een nieuwe eenheid.
Aan het eind van de film worden de twee bijbehorende flessen, zwart voor de man en goud voor de vrouw, vervaagd en herhaalt een vrouwenstem de boodschap "samenkomen". Het Giorgio Armani Emporio He Lui Il Él Spot wordt begeleid door mystieke muziek met sensuele vrouwelijke zang, die het landschap perfect begeleidt.
Naast de sensuele ontmoeting van de campagne gezichten, de plek ook het thema van erotische aantrekkingskracht in de huidige internet dating wereld: Waar het om gaat is je persoonlijke indruk en of je je tegenhanger kunt 'ruiken', in de ware zin van het woord. Geur, uiterlijk en aanraking zeggen meer dan duizend geschreven e-mails en vormen nog steeds de fascinatie van een persoon. De geuren "Hij" en "Zij" weerspiegelen precies deze pure, originele aantrekkingskracht.