Schoonheid en geur
De Givenchy Dahlia Divin geurlijn werd gelanceerd in 2014. Verdere variaties volgden, zoals de versies Nude en een Eau de Toilette in 2015. In 2016 breidde Givenchy de Givenchy Dahlia Divin lijn uit met de variant Le Nectar de Parfum. Sindsdien heeft het topmodel Candice Swanepoel de bekende popzangeres Alicia Keys vervangen als het wereldwijde reclame gezicht van de campagne. De eerste is echter nog steeds te zien, al was het maar af en toe, en als het slechts een kwestie is van het promoten van de oorspronkelijke geur van het lanceerjaar.
In tegenstelling tot Keys, die in een edele gouden avondjurk poseerde, toont Swanepoel zich in een openhartige, blauwe kamerjas die - losjes gesloten bij de heupen - meer laat zien dan dat het zich verbergt. Of een ander zeer openhartig, goudkleurig kleed van ontwerpster Riccardo Tisci, dat V-vormig om haar nek loopt maar een groot deel van haar schouders en bovenarmen onthult. In het laatste kledingstuk zien we de prachtige blonde pose in het midden van de woestijn. Het haar is wild gestyled, Swanepoels gezicht siert ondertussen een zeer verleidelijke uitdrukking. Meestal wordt deze foto als hoofdmotief gebruikt. Achter de camera stond de bekende modefotograaf Peter Lindbergh.
In de ongeveer 30 seconden lange reclameclip voor Givenchy Dahlia Divin uit 2016 zien we Swanepoel in de genoemde woestijn, waar ze soms in kleur en soms in sfeervolle zwart-witte tinten doorloopt. In het begin stapt ze een grote stenen trap naar beneden. Ze loopt door het zand, dat als goud aan haar blote voeten kleeft, en kijkt verlangend en verleidelijk de lucht en de camera in. Zoals blijkt aan het einde van de clip, behoort de trap vanaf het begin tot een structuur die een reusachtige G voorstelt. De trap is een trap die een trap is van het begin tot het einde van de clip.