Giorgio Armani Armani Armani Armani Armani Mania Femme, de bloemrijke poederachtige vrouwengeur.

Giorgio Armani Armani Armani Mania Femme is een zeer bloemrijke vrouwengeur, die een speciale aantrekkingskracht ontwikkelt door de wood en kruidige noten. De geur wordt gecompleteerd door een lichte muskusnoot die Armani Mania nog intenser en verleidelijker maakt. Dames die deze geur dragen hebben het gevoel dat ze deel uitmaken van een Haute Couture actsment, zo tijdloos elegant is de creatie.
Oranje, laurier en rode bes zorgen voor een fruitige, frisse start van de top noot. In het hart vormen abrikoosschil, pioenroos, perzik en rozen essentie een bloemig kwartet . Giorgio Armani Armani Mania Femme wordt afgerond met muskus, cederhout en vanille. Armani's creatie straalt de uitstraling uit van pure vrouwelijkheid - met de nodige elegantie en verleiding.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
Accurately dit mengsel is wat de essentie geeft dat bepaalde iets geeft. Op het eerste gezicht werden totaal verschillende ingrediënten gecomponeerd tot een harmonieuze melodie, waardoor er een onmiskenbare aura ontstond die niemand kan ontsnappen. Inmiddels heeft de creatie al miljoenen vrouwenharten over de hele wereld veroverd.
alle klanten beoordelen positieve
Giorgio Armani Mania Femme
4 of 5 sterren

5 uit 5 sterren — op basis van 1 klant adviezen

Commentaar van
verleidelijk
Armani Mania van Emporio Ermani is een zeer vrouwelijke en verleidelijke geur. De muskusgeur is heerlijk en wie van oriëntaalse geuren houdt, moet deze parfum zeker een keer proberen.

Ster parfumeur Dominique Ropion gemaakt Giorgio Armani Armani Mania Femme

Giorgio Armani huurde de ster parfumeur Dominique Ropion voor zijn geur Giorgio Armani Armani Mania Femme. De Franse parfumeur heeft al bekende geuren gemaakt voor Lancôme, Thierry Mugler en Givenchy. Hij citeert ook: "Het sterke idee in parfum overleeft. Dominique Ropion beschouwt parfum als een kunstvorm.
Een geur wordt niet door iedereen op dezelfde manier gedragen en ontwikkelt zich iets anders op elke huid. Zoals bijna alle parfumeurs werkt hij voor een van de vijf grote aromabedrijven en zegt hij dat deze creatieve activiteit niet op freelance basis kan worden uitgevoerd omdat er een enorm laboratorium nodig is. Een goede parfumeur onderscheidt soms wel 3000 geuren en moet aan de wensen van zijn klanten kunnen voldoen.
Dominique Ropion zegt over de processen die mensen naar hem toe komen, met een heel specifiek idee. Ze zeggen bijvoorbeeld "maak me een geur die me doet denken aan mijn jeugd in Marokko", of "Ik wens een geur die mijn zintuigen meeneemt naar het Caribisch gebied". Nu is het aan de parfumeur om aan deze wensen te voldoen.
Meestal lukt het hem. Soms is het snel, maar vaak duurt het jaren om de perfecte geurmengeling te vinden. "Ysatis" was zijn eerste geurcreatie, "Amarige" vindt hij zinvol en "Kenzo Jungle" is zijn meest bijzondere werk. Een groot parfum heeft voor hem persoonlijkheid met herkenningswaarde nodig. Nooit een kopie van iets dat er eerder is geweest. Hij vindt het idee van een geur belangrijker dan de geur zelf. Omdat het idee kan uitgroeien tot nieuwe creaties nadat het origineel al lang niet meer wordt geproduceerd.

Flacon van Giorgio Armani Armani Armani Mania Femme betoverd met vrouwelijke uitstraling

Giorgio Armani Armani Armani Armani Armani Mania Femme wordt aangeboden in een langwerpige en licht staartglas flacon van transparant glas, waarin de perzikkleurige vloeistof van de geur binnenin zit. De fles is versierd met de eenvoudige en eenvoudige parelescent dop. De glazen fles is in een stijlvolle soberheid. De heldere, gebogen vorm en zuiverheid van de kleur geven een aangenaam discrete indruk.
Aanvullend heeft de delicate oranje parfumvloeistof die door het transparante glas schijnt een bijzonder vrouwelijk effect, wat de look een extra vrouwelijke noot geeft. De elegante creatie met haar delicate aroma en bijpassende vrouwelijke uitstraling is overtuigend. Misschien is het geheim van het succes van de schepping, die al zoveel vrouwenharten heeft gewonnen.

Hete Braziliaans is het gezicht van Giorgio Armani Armani Mania Femme

Giorgio Armani tekende de fotograaf Leticia Birkheuer voor zijn parfum Giorgio Armani Armani Mania Femme. Het was het gezicht van de kruidige oosterse geur van 2005. Leticia Birkheuer maakte ook naam als filmactrice in Brazilië. Ze verschijnt dagelijks in een soap waar ze het beest speelt. De Braziliaan van Duitse origine, die op het strand werd ontdekt om volleybal te spelen, presenteerde zich heel anders dan Giorgio Armani. De Italiaanse mode-ontwerper huurde het model voor haar onweerstaanbare glimlach.
Ze was een van de best betaalde modellen ter wereld en presenteerde mode van Christian Dior, Helena Rubinstein en Coco Chanel. Armani beschouwde haar als het mooiste model ter wereld en liet haar zijn parfum "Armani Mania Femme" presenteren. De slogan "live with a smile" zegt alles wat Armani met zijn campagne wil uitdrukken. Het gaat erom vrouwengezichten te laten glimlachen en ze blij te maken met deze geur. Zoals de zwart-wit closeup die de glimlach van Leticia Birkheuer veroverde.
Ze kijkt naar de zijkant. Het lijkt bijna een willekeurige momentopname in een onopgemerkt moment. Het zou zo kunnen lijken als de klassieke, elegante poedergekleurde fles en het edele opschrift geen informatie over de reden van de glimlach gaven. De geur van "Armani Mania Femme" maakt haar zo gelukkig en sensueel. De slogan "leef met een glimlach".
Met "Armani Mania Femme" creëerde de vrouwliefhebber en miljardair een speciale geur die discreet en kruidig is, extravagant en onopvallend, zoet en houtachtig tegelijk en dat heeft een sensuele en gepassioneerde vrouwelijke uitstraling. Deze geur is niet alledaags. Hoewel het altijd draagbaar is, is het anders. Het is Armani.