Een geur voor de moderne man

Een exclusieve code van sensuele verleiding is ArmaniCode Homme Absolu . Deze nieuwe editie van de Armani Code serie uit 2019 is gemaakt voor de man van nu, voor wie geen enkele levenscode te veel is om te ontrafelen. Met betoverende mannelijkheid verovert hij zijn ruimte.
Rum en nootmuskaat, onderstreept door zachte suède nuances, geven de fruitige mannelijke Giorgio Armani Code Homme Absolu kracht en sensualiteit. Giorgio Armani Code Homme Absolu brengt je naar prachtige nachten vol ervaringen en ontdekkingen. Kruidig-fruitig, opent Giorgio Armani Code Homme Absolu met akkoorden van kardemom, groene mandarijn en groene appel. Het delicate hart van rum, wortelpitten, sinaasappelbloesem en nootmuskaat opent de verwachting van de basis van deze mannelijke geur: een bedje van aromatische vanille, mirre en tonkaboon.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
Passend bij zijn poederig-zoete partnergeur, de Armani Code Absolu van 2019, verscheen Code Homme in hetzelfde jaar onder de leiding van L'Oréal. Sensueeler en verleidelijker dan de kruidig-zoete Profumo van 2015, een Oosterse mannengeur met een lichte suède-toon: zo Giorgio Armani Code Homme Absolu omschrijven zijn fans het. Ontwerpers Giorgio Armani bewijzen Code Homme Absolu eens te meer dat het een subtiele claim heeft om subtiel te zijn en contouren te creëren die persoonlijkheden accentueren en zelfvertrouwen creëren.

emoties opwekken

Antoine Maisondieu, bedenker van de Giorgio Armani Code Homme Absolu , heeft al prominente geuren gecreëerd zoals Acqua di Parma Magnolia Mobile (2009), Bottega Veneta pour Homme (2013) en Biotherm Eau Fraiche (2014). Maison is ook samengesteld voor Burberry, Diesel, Gucci, Joop, Versace en vele andere prominente geurlabels. De Code Armani van 2004 en de Code Ultimate (2012) van Armani dragen zijn handtekening, evenals de Code Colonia van Armani (2017).
De in Grasse geboren parfumeur Givaudan, een directe kleinzoon van de schrijver Albert Camus, koos oorspronkelijk voor een andere loopbaan. Hij studeerde eerst rechten en legde zich toe op fotografie en film. In de parfumerie heeft hij zijn liefde voor de bioscoop behouden. Visconti en Kubrik films zijn een bron van inspiratie voor hem, en hij zegt: "Ik werk en voel tot mijn product een emotie genereert".
De Giorgio Armani Code Homme Absolu gecomponeerde Antoine Maisondieu 2019 als een intensere, warmere variant van zijn Armani Code Homme. Terwijl deze fris en citroenachtig begint en een zacht hart van olijfbloesem en steranijs onthult, maken de fruitige groene hartnoten van mandarijn en wortelzaad, afgerond met nootmuskaat en oranjebloesem, het meer Giorgio Armani Code Homme Absolu sensueel. In plaats van hout en tabak komen naast de aroma's van tonkaboon ook zachte vanille- en suèdearoma's in het spel. Ze geven de Code Homme Absolu verleidelijke elegantie.
Parallel aan het stijlvolle modeontwerp waren de Milanezen Giorgio Armani al op jonge leeftijd enthousiast over edele geuren. In 1982 ging hij een samenwerking aan met L'Oréal en zijn eerste geur was de vrouwengeur Armani, een van de meest succesvolle geuren van de jaren tachtig. Naast Maisondieu werkt Armani, die zijn bedrijf vandaag de dag nog steeds persoonlijk leidt, samen met bekende "neuzen" als Alberto Morillas, Anne Flipo, Dominique Ropion, Annick Ménardo, Aurelien Guichard en vele anderen.

Tuxedo in goud

In de edele, goudkleurige smokingsfles met zwart lijfje, de fles van de Giorgio Armani Code Homme Absolu goede figuur. Armani zei ter gelegenheid van de lancering van Code Homme, waarvan het ontwerp Giorgio Armani Code Homme Absolu vergelijkbaar is met dat van de Armani, dat het werd geïnspireerd door de satijnen revers van een rokende Armani. Giorgio Armani Met zijn parfumflacons van de Code-geurenserie bewijst Armani eens te meer dat hij een meester in stijl en klassieke elegantie is. De holle flacons, van de cilindrisch-elegante Armani-code tot de prachtig zwartgouden Armani-codeCode Homme Absolu , spreken hun eigen taal.
Verantwoordelijk voor het ontwerp van de luxe Armani codeflessen is niemand minder dan het bekroonde New Yorkse agentschap Baron & Baron. Fabien Baron, art director met Franse wortels, creëerde veel van Armani's design objecten, zoals zijn iconische crèmepotten. Ook werkt hij al jaren samen met Calvin Klein, Burberry en Balenciaga. "Beelden moeten het idee zo eenvoudig en zelfverklarend mogelijk vertellen", legt hij uit. Armani ziet het op dezelfde manier: campagneacteur Ryan Reynolds draagt een Armani-jasje voor Code Homme Absolu zijn debuutoptreden.

Mannen en vrouwen werken hand in hand

Armani Code uit 2004 wilde de verleidelijke kunst van de moderne man vastleggen. Giorgio Armani Code Homme Absolu Vanaf 2019 komt er nog meer: de mannelijke man wordt vergezeld door een gelijkwaardige vrouw. James-Bond-achtige drijft haar hoofdpersoon, de Canadese acteur Ryan Reynolds, in een luxe coupé naar een denkbeeldige kade. Hier ontmoet hij zijn partner, belichaamd door Elodie Yung, en geeft haar de code in de vorm van een filmrol, die beiden proberen te ontcijferen. In het roodlichtlaboratorium ontwikkelen de twee de oplossing van de code: Man en vrouw lopen hand in hand voor de skyline van Manhattan. Net als ze sensueel naderen, verstoren twee maffia's hun tête-à-tête. Ze vluchten naar het dak, strekken hun handen uit en bereiden zich voor om er samen af te springen.... "Armani Code Absolu is de geur van superhelden", aldus Vogue in januari 2019.
Hollywoodster Ryan Reynolds is het gezicht van Giorgio Armani Code Absolu pour Homme.
Filmheld en rokkenjager Ryan Reynolds als het nieuwe gezicht van de Armani-codecampagne raakte blijkbaar de zenuwen van zowel vrouwen als mannen. Emmy Award winnaar Reed Morano regisseerde de film, terwijl de foto's werden genomen door Matthew Brookes. The Dead Weather was verantwoordelijk voor het titelsong van de commercial "I Can't Hear You". Tegelijkertijd lanceerde Armani een Facebook- en Instagram-campagne.
"Omdat de heer Armani zo betrokken is bij de filmindustrie, leek het me gepast om een soort minifilm te filmen in plaats van alleen een commercial", verklaarde Reed Morano, die haar Emmy ontving voor de serieproductie van "The Handmaid's Tale", de campagnefilm. In overeenstemming met Armani's klassieke claim koos ze als achtergrond een filmset uit de jaren '60, de Amerikaanse New Wave. Daarentegen zijn beide filmpartners actief - een uitdrukking van het partnerschap tussen man en vrouw.