Verlanglijstje Telefoon 025 / 886971

Giorgio Armani Eau d' Arômes, de houtige en kruidige geur voor mannen

Het parfum Giorgio Armani Eau d' Arômes van Giorgio Armani is een zeer mannelijke geur. De geur combineert zowel een vurige kruidigheid als een houtige frisheid. Door deze combinatie is Giorgio Armani Eau d' Arômes een zeer interessante geur. Met deze attributen presenteert hij zich als eerbetoon aan de geest van avontuur.
Giorgio Armani Armani Eau d' Arômes ruikt letterlijk naar buitenavonturen. Ondanks zijn intensiteit blijft het toch een zeer elegante geur. De uitstekende noten zijn chilipaprika gekoppeld met kardemom, bergamot, mandarijn, mandarijn, mandarijn, gember, patchouli, vetiver en hartnoot van salie. Met deze zeer fijne geur heb je meteen het gevoel van een frisse bries, die door de noten heel warm overkomt.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
Alle in totaal, Giorgio Armani Eau D`Arômes is zeer goed afgerond en harmonieus op elkaar afgestemd, ook al verwacht u het niet op het eerste gezicht. Je kunt wel zeggen dat deze geur erg gecultiveerd is. Toch stimuleert Giorgio Armani Eau d' Arômes de zintuigen, simmige maar zeer onderscheidend. Deze mix maakt het een ideale geur voor avontuurlijke mensen , avonturiers en ontdekkingsreizigers.

Giorgio Armani Eau d'Arômes: Het meesterwerk van de ontwerper

Helaas is het op dit moment niet duidelijk wie Giorgio Armani Eau d'Arômes heeft opgericht. Het staat echter buiten kijf dat de parfumeur van Giorgio Armani Eau d'Arômes een van 's werelds beste parfumeurs is. Met deze compositie werd een warme en tegelijkertijd frisse geur gecreëerd die zijn weerga niet kent. En dat spreekt voor de parfumerklas.
Men zou kunnen veronderstellen dat Giorgio Armani Eau d'Arômes uit de handen van Jacques Cavallier of Francis Kurkdjian komt. De eenvoudige elegantie van het parfum en het feit dat deze twee meesters van het genre in het verleden al een of twee zeer succesvolle parfums voor Giorgio Armani hebben gecreëerd, spreken voor zich.
Giorgio Armani wordt gevierd als een van 's werelds grootste modeontwerpers. In 1975 legde de modetsaar de eerste steen voor zijn bedrijf, dat nu meer dan 2000 winkels in meer dan 60 landen exploiteert. In 1980 lanceerde hij zijn eerste vrouwencollectie. Twee jaar later lanceerde Armani zijn eerste vrouwengeur.
Vanaf het jaar 2000 kwam de eerste cosmetische lijn op de markt, wat meteen een sensationeel succes werd. Sindsdien is Armani vertegenwoordigd in alle luxesegmenten en kan het zich verheugen op groeiende verkoopcijfers jaar na jaar. Met Giorgio Armani Eau d'Arômes heeft hij een andere klassieker in zijn bagage.

Flesje van Giorgio Armani Eau d' Arômes heeft de uitstraling van een drinkfles.

Het Flakon van Giorgio Armani Eau d' Arômes is precies wat het parfum maakt: eenvoudige elegantie zonder franje. De fles blijft eenvoudig en zeer rechtuit. Het doet denken aan een drankverpakking in plaats van een geurende fles, als men het durft te vergelijken met de geest van avontuur.
Also Armani's keuze om de fles voor Giorgio Armani Eau d' Arômes te maken uit kleurloos glas onderstreept de eenvoudige elegantie. Vanuit de pagina's of De flacon loopt gelijkmatig vlak naar de nek toe. Een eenvoudige zwarte dop siert de fles hals. De informatie op de fles is ook beperkt tot de essentiële gegevens.
in
In b>zwarte letters de naamgever is gecentreerd, de naam van het eigenlijke product kan gevonden worden in kleine letters in het onderste gebied. Een ware blikvanger!

Campagne voor Giorgio Armani Eau d'Arômes gericht op geurstoffen

De reclamecampagne voor Giorgio Armani Eau d'Arômes is even elegant als eenvoudig. De geur wordt naar voren gebracht. Vulstoffen zijn niet beschikbaar. Het middelpunt van de hele campagne is de geur. Deze ordening en selectie van elementen leidt de blik van de kijker meteen naar de kern, namelijk de geur.
De fles staat tegen een voor Armani typische zwarte achtergrond. De Armani Eau d'Arômes-fles van Giorgio bevindt zich aan de zijkant of het bedrijfslogo in het midden van de fles. Waar je ook kijkt, je weet meteen waar de campagne over gaat. En de geur wordt ook onmiddellijk herkend.
De selectie van de elementen achtergrond, fles, karton en bedrijfslogo biedt ook een zeer goed contrast, zodat er altijd een centraal punt gevormd kan worden. Dit contrast maakt de vrij eenvoudige reclame weer interessant en blijvend.