Verlanglijstje Telefoon 025 / 886971

Een bloeiende ode aan de vrouw: Giorgio Armani Sky di Gioia

De geur Giorgio Armani Sky di Gioia is sinds 2017 een combinatie van frisse geuren die de krachten van natuur, zon, water en lucht combineert. Hij is modern en lijkt haast bovennatuurlijk. De geur overweldigt de zintuigen en wordt geïnspireerd door de natuurlijke schoonheid van deze wereld. Het maakt u gelukkig en ziet er tegelijkertijd heel boeiend uit. Het is een parfum voor alle vrouwen die licht en levendig willen zijn.
In de prelude overtuigt de fruitige topnoot, die bestaat uit zoetgroene peer en verse lychee, overtuigend. Het hart kenmerkt zich door de smaak van de delicate peony en de doorschijnende zone. De basisnoot van Giorgio Armani Sky di Gioia heeft een intense muskus, zachte bramenbladeren en zwarte besknobbel die heel sensueel en zacht is. Het geeft deze geur zijn onvergetelijke en langdurige karakter, dat overal kan worden gevoeld en opgepikt.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
Giorgio Armani Sky di Gioia is een ode aan de vrouw die weet hoe ze zichzelf met charme en respect kan bevestigen. Het omhult haar drager in een bloemen- en fruitig kledingstuk, dat haar als een onzichtbare aura omringt. Ze voelt zich prettig en weet dat hij haar vaste metgezel blijft. De sympathieke frisheid past perfect bij een stralend mooie dag in de zomer of om warme zomeravonden door te brengen.

Marie Salamagne: De neus achter Giorgio Armani Sky di Gioia

Het parfum is gemaakt in samenwerking tussen Marie Salamagne en Firmenich. Marie Salamagne is geboren in 1977 in Parijs. Zelf zegt ze dat ze altijd gefascineerd is geweest door geuren als aarde, zolders, brood, plamuur en dergelijke. Als kind danste ze graag. Na een semester scheikunde gestudeerd te hebben, ging ze naar de ISIPCA parfumschool in Versailles voor ze naar Firmenich verhuisde.
Als ze het over haar carrière heeft, trekt ze parallellen met de kunst. Als tiener kreeg ze kunstlessen door te leren schilderen. Ze herinnert zich dat ze acrylverf verkiest boven aquarel. Tegenwoordig vergelijkt ze kleuren vaak met geuren en geniet ze van materialen met een sterk karakter. Bijvoorbeeld werken met een grondstof die al zijn geschiedenis heeft. Zoals patchoeli om het op te zetten of te verbeteren.
De parfumeur gebruikt deels mannelijke tonen in haar geuren, bijvoorbeeld houtachtige tonen of amber. Onder de geuren die ze al heeft gemaakt zijn Giorgio Armani Sky di Gioia, Saffron Keulen Intense, Nina Ricci Nina L'Eau samen met Olivier Cresp, La Perla Just Precious of Jo Malone London Osmanthus Blossom. Ze maakte ook deel uit van het kwartet dat werkte aan Yves Saint Laurent's nieuwe Black Opium.
Het bedrijf Firmenich, waarvoor Marie Salamagne werkt, is een in Genève gevestigde internationale SA. Daar worden smaken en geuren geproduceerd. Firmenich is wereldwijd de tweede toonaangevende onderneming in haar industrie en levert wereldwijd parfums en smaken aan cosmetica- en voedingsmiddelenfabrikanten. Het bedrijf telt meer dan 6.000 medewerkers in 64 landen. Het genereert een omzet van miljarden Zwitserse franken. Het bedrijf is volledig in familiebezit.

Genadig terughoudendheid: de fles van Giorgio Armani Sky di Gioia

De vierkante fles van Giorgio Armani Sky di Gioia heeft zachtjes afgeronde randen, die het een zeer sierlijk en harmonieus uiterlijk geven. Het wordt gehouden in zacht roze. De kostbare vloeistof glinstert door het transparante glas.
In het midden van de fles wordt de tint versterkt binnen een sectie in dezelfde vorm en met afgeronde hoeken. Hier zijn de naam en het merk van de geur geschreven in mooie, zeer eenvoudige letters. De sluiting in de kleur roze past heel goed in het totaalbeeld. Het is rond en schitterend op de fles, als een kroon.
Alles bij elkaar genomen maakt de fles een zeer discrete en ingetogen indruk, wat het oog van de toeschouwer onmiddellijk aanspreekt. De verpakking is ook erg eenvoudig en discreet. Het is ook roze en wordt lichter en helderder naar de bodem toe. Hier vindt u in het middengebied ook de naam en het merk van de geur in zwarte letters.

Een ontspannende dag aan zee: Giorgio Armani Sky di Gioia - de campagne

Aan het begin van de commercial is er een discreet beeld in zwart-wit met een rots in de zee. De naam Giorgio Armani staat in witte letters. Aan de horizon ziet u de zon, die nog erg laag staat.
Vier de vreugde: Giorgio Armani Sky di Gioia.
Dan verschijnt ook het gezicht van een mooie jonge vrouw met donker haar in zwart-wit. Ze heeft een hand tegen haar kin en in het volgende schot ziet ze er zeer attent uit. In het volgende schot sluit ze haar ogen weer en opent ze ze weer. Haar ogen wijder worden weer als ze de opkomende zon ziet.
Het gezicht van de vrouw is weer te zien, maar de achtergrond is nu helderder en suggereert dat de zon al is opgekomen. Opnieuw sluit ze haar ogen dromerig en houdt ze gesloten in deze setting, terwijl ze in de volgende setting kan worden gezien op zoek open en glimlachend. Op de achtergrond is een sympathieke vrouwenstem te horen, die de naam van het parfum en die van het merk vermeldt. Bovendien wordt de fles Giorgio Armani Sky di Gioiain van de laatste instelling weergegeven. Dit wordt echter in kleur weergegeven. De commercial verbeeldt de sfeer van een nieuwe begindag: Vol eindeloze mogelijkheden, een nieuw begin dat we elke dag onder ogen moeten zien en toch vol optimisme.
Deze commercial lijkt sterk op de andere drie parfums. Alle spots werden met dezelfde hoofdpersoon neergeschoten. Dit is het model Barbara Palvin uit Hongarije.