Principes blijven van kracht
Het Spaanse familiebedrijf Puig, dat Paco Rabanne Calandre heeft ontwikkeld en op de markt brengt, volgt sinds de oprichting een vast motto dat ze in elk product verwerken. Enerzijds werken er alleen meesters in hun vak. Anderzijds kijkt Puig naar de toekomst en waardeert innovatieve mensen die soms buiten de gebaande paden treden bij het ontwikkelen van nieuwe producten. Dit gebeurt met zoveel passie dat de grote modeontwerper Paco Rabanne zich al jaren tot Puig wendt voor zijn geuren, een label dat niet alleen in Spanje een uitstekende reputatie heeft.
De creativiteit, de verwezenlijking van visies en de hoge kwaliteit van de geuren, die ook voor Paco Rabanne worden gecreëerd, leidden ertoe dat de parfumeurs mochten werken aan de creatie van Olympea, Pure XS, Invictus en de bijbehorende uitgebreide reclamecampagnes.
Maar als je wilt dat Puig in een paar seconden snelle beslissingen neemt, moet je iemand anders zoeken. Het familiebedrijf neemt de tijd omdat het weet dat het soms gewoon wat langer duurt om een echt succes te lanceren. Daarom is alles wat van Puig komt uitmuntend. De hoge kwaliteit van de verschillende producten en campagnes heeft ook andere merken overtuigd. Andere luxelabels waar Puig voor heeft gewerkt zijn Valentino, Jean Paul Gaultier, Penhaligon's, Nina Ricci, Comme des Garçons, Valentino, Prada en sterren als Shakira en Antonio Banderas. Ze zijn allemaal overtuigd door Puig, waardoor Paco Rabanne Calandre een uitstekend voorbeeld is van het uitmuntende werk van het Spaanse bedrijf. Paco Rabanne Calandre is een fijne geur die met liefde en passie is gecreëerd en daarom zelfs na 50 jaar nog steeds vrienden heeft, net zoals de nieuwe Paco Rabanne Calandre steeds meer fans krijgt.