Blijvende principes
Het Spaanse familiebedrijf Puig, dat Paco Rabanne Calandre ontwikkelde en op de markt bracht, volgt al sinds de oprichting een vast motto, dat ze in elk product verwerken. Enerzijds worden alleen meesters van hun vak ingehuurd. Anderzijds kijkt Puig naar de toekomst en waardeert innovatieve denkende mensen die soms buiten de gebaande paden treden bij het ontwikkelen van nieuwe producten. Dit gebeurt met zo'n passie dat de grote mode-ontwerper Paco Rabanne Puig al jaren vertrouwt voor zijn geuren, een label dat niet alleen in Spanje een uitstekende reputatie heeft.
De creativiteit, het realiseren van visies en de hoge kwaliteit van de parfums, die ook voor Paco Rabanne gemaakt worden, bracht de parfumeurs ertoe om Olympea, Pure XS, Invictus en de bijbehorende uitgebreide reclamecampagnes te creëren.
Maar als je met Puig in luttele seconden op snelle beslissingen aandringt, moet je iemand anders zoeken. Het familiebedrijf neemt de tijd omdat het weet dat het soms gewoon wat langer duurt om een echt succes te lanceren. Daarom is alles wat uit het Puighuis komt uitstekend. De hoge kwaliteit van de verschillende producten en campagnes overtuigden ook andere merken. Andere luxelabels waar Puig voor heeft gewerkt zijn onder andere Valentino, Jean Paul Gaultier, Penhaligon's, Nina Ricci, Comme des Garçons, Valentino, Prada of sterren als Shakira en Antonio Banderas. Ze zijn allemaal overtuigd van Puig, dus Paco Rabanne Calandre is een uitstekend voorbeeld van het uitstekende werk van het Spaanse bedrijf. Paco Rabanne Calandre is een fijne geur ontworpen met liefde en passie en heeft daarom ook na 50 jaar nog steeds vrienden, net zoals de nieuwe Paco Rabanne Calandre steeds meer fans krijgt.