Verlanglijstje Telefoon 025 / 886971
Meer informatie:

Het concept

Sinds de jaren dertig van de vorige eeuw is Lancôme een belangrijke speler op de markt van cosmetica en huidverzorgingsproducten. Vooral klanten die beduidend hogere eisen stelden aan hun producten waren enthousiast. In de eerste jaren specialiseerde het bedrijf zich echter in parfums en parfumproducten. Pas toen de vraag naar verzorgings- en cosmeticaproducten gestaag toenam, verraste Lancôme de markt met crèmes, lotions en tenslotte ook met make-up. Aanvankelijk richtte Lancôme zich echter op exclusieve ingrediënten die een aangename geur uitstraalden. De oorspronkelijke lijnen van het merk waren dan ook vooral gericht op mensen met een normale en ongevoelige huid. Later introduceerde Lancôme echter steeds meer producten en lijnen die specifiek gericht waren op mensen met een gevoelige of droge huid.
In 1964 werd het kleine en exclusieve productiebedrijf uiteindelijk overgenomen door de L'Oréal Groep, die Lancôme in haar lijn van luxemerken opneemt. Lancôme zelf profileert zich vandaag als 's werelds leidende merk op het gebied van hoogwaardige en luxueuze verzorging en cosmetica. Maar dit wordt ook bevestigd door de bekende gezichten die Lancôme al jaren promoten - waaronder Hollywoodsterren als Kate Winslet en Julia Roberts, met wie het bedrijf al lange tijd volwassen klanten benaderde. Met het nieuwe gezicht van het merk - Emma Watson - wil Lancôme een jong publiek bereiken. Daarnaast wil men het vorige beeld vormgeven door de invloeden van Watson op jeugd en moderniteit. Vandaag de dag gebruikt Lancôme verschillende lijnen en lijnen, waarvan de meeste gewijd zijn aan een specifiek huidtype. Slechts een paar serieverzorging voor alle huidtypen in gelijke mate.
Het merk richt zich nu eerder op het altijd geven van alles wat nodig is om gezond, stralend, fris, mooi en ook jong te zijn: of het nu gaat om een volwassen huid, een jonge huid, een gevoelige huid, een droge huid, een normale huid of een gemengde huid die verwend en verzorgd moet worden. De Lancôme 3-Rose Harmony serie ziet er een beetje anders uit. Lancôme heeft dit speciaal ontworpen om de huid zacht en glad aan te raken. Dit wordt gegarandeerd door de waardevolle extracten van drie verschillende soorten rozen, die altijd een unieke geur spuiten bij het aanbrengen van de producten. Hierdoor zijn de producten van de Lancôme 3-Rose Harmony lijn het meest geschikt voor een normale huid die niet fris, fluweelzacht en rond is.

Het design

Het geheim van de Lancôme 3-Rose Harmony lijn is de verzorgende en verwennende kracht van drie verschillende roze extracten, die de crèmes, lotions en gel verrijken. Daarom is het natuurlijk de roos die voor elk product in de lijn de toon zet. De roos is in delicaat roze te vinden op elke pot, op elke buis en op elke fles en straalt florale flair uit. Het basiskleurenschema van Lancôme 3-Rose Harmony is daarentegen glanzend en licht glanzend parelwit. De sluiting en een deel van de belettering zijn ook discreet geïntegreerd in het bloemmotief dankzij hun roze kleur. Zwarte letters en het zwarte Lancôme-logo zorgen voor een subtiel contrast.

Het assortiment

Het Lancôme 3-Rose Harmony-assortiment is verrijkt met waardevolle extracten van drie verschillende roosvariëteiten, die de huid niet alleen een aangename geur geven, maar ook fris, fluweelzacht en rond. Omdat de extracten de huid verzorgen zoals ze verwennen en ontspannen. Het Lancôme 3-Rose Harmony-assortiment omvat het bloemrijke deodorantmiddel Pureté Roll-On Douceur Deo, de rijke Lait Corps Fraîcheur bodylotion en de verfrissende en verkwikkende Douceur-douchegel van Lancôme.