Verlanglijstje Telefoon 025 / 886971

Miracle - Lancômes sappig-zoete geurmengsel voor romantische dames

Miracle van Lancôme is gelanceerd in het jaar 2000 en heeft zich al lang ontwikkeld tot klassieke geur onder vrouwengeuren. Met zijn veelzijdigheid, frisse, stralend frisse geur brengt alle facetten van de persoonlijkheid van een vrouw in de schijnwerpers.
Dat is hoe safety-safetyzoet smaken voldoen aan specerijen en vormen een mix die bijna magisch is. In de topnoot komen sappige lychee en freesia samen tot een intensief duo dat in het hart is gecombineerd met magnolia, kruidige peper, en exotische gember.
In de basisnoot geven jasmijn, muskus en amber geven Miracle Lancôme de verleidelijke component. Het resultaat is een parfummix die vooral gevoelige vrouwen goed kunnen dragen, die zich bewust zijn van hun vrouwelijkheid en romantische momenten waarderen.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
Soms duurt het soms jaren voordat de perfecte geurstofmengsel is gevonden. Alberto Morillas en Harry Frémont stelden samen Miracle op. De creativiteit en vindingrijkheid van Morilla in combinatie met Frémont's kennis van de natuur zorgden voor een vrouwelijke, elegante en natuurlijke, luchtige geur. Twee master parfumeurs voor een meesterwerk van parfums.
alle klanten beoordelen positieve
Lancôme Miracle
4 of 5 sterren

5 uit 5 sterren — op basis van 2 klant adviezen

Commentaar van
Zeer fijn!
Ik voel me als een klein prinsesje met deze douchegel. Zo heerlijk op de huid. En dan de geur na het douchen. Mijn dag is perfect!
Commentaar van
Lekker Lancome
Ik hou van afwisseling en variatie, ook in mijn kleding. Wil niet in een hokje passen en probeer daarom vaak iets nieuws uit. Zo ook met deze geur. En ik moet zeggen dat ik er heel blij mee ben.

Alberto Morillas en Harry Frémont creëerden Wonder voor Lancôme

Lancôme tekende twee meester parfumeurs voor zijn wonderbaarlijke geur. Alberto Morillas en Harry Frémont creëerden dit geweldige parfum. Alberto Morillas is een van de meest succesvolle parfumontwerpers ter wereld. Hij componeerde meer dan honderd glorieuze creaties.
Zijn carrièrekeuze werd geïnspireerd door een artikel over Jean-Paul Guerlain in Vogue. De legendarische parfumeur vertelde in een interview hoe hij zijn geur Vetiver ontwierp. Dat was als een openbaring aan Alberto Morillas. Hij was toen 20 jaar en besloot ook parfumeur te worden.
Hij solliciteerde met succes bij de Zwitserse smaak- en geurfabrikant Firmenich en begon zijn carrière. De tweede geurmaker in de groep is Harry Frémont, een collega van Morillas, want beiden werken voor Firmenich. Harry Frémont groeide op in Zuid-Frankrijk in een prachtig, zonovergoten landschap.
Zijn moeder liet hem kennismaken met de schatten van de natuur, die een grote invloed op hem hadden. Frémont zegt dat zijn ouders hem natuurlijke kennis en een zekere vasthoudendheid hebben nagelaten, die van onschatbare waarde is voor zijn beroep. Op de typische werkplek van een parfumeur staan planken met veel kleine flesjes van verschillende essences.

Lancômes Miracle flacon charmes met vrouwelijke glans

Lancômes Miracle overtuigt met zijn feminine stralingsvermogen. Dankzij de delicate, zachte noten zoals lychee en freesia, kan de geur elk facet van de vrouwelijke persoonlijkheid perfect accentueren. Ginger en peper accenten zorgen ook voor de juiste kruiding.
Lancôme presenteert Miracle in een rechthoekig en transparant glas flacon, die smaller wordt naar de zijkanten toe en daardoor een licht afgeronde vorm krijgt. De glazen fles is gedecoreerd met de rosé gekleurde geur binnenin met een transparante dop.
Het lichtroze van het parfum weerspiegelt de delicate aard van de geur magische.

Duitse Hollywoodster promoot Lancôme Miracle

Lancôme huurde de in Duitsland geboren actrice Diane Kruger in voor de lopende reclamecampagne voor zijn geurcreatie Miracle. Ze is een gevierde Hollywoodster en bekend van films als "Troje". In Quentin Tarantino's "Inglourious Basterds" speelde ze samen met Brad Pitt the Bridget of Hammersmark, die verstrikt is geraakt door de SS-Standartenführer, gespeeld door Christoph Waltz.
Lancôme houdt van zijn natuurlijke charisma en sierlijke elegantie. Het kenmerkt precies de attributen die deel uitmaken van Miracle. Het gaat om vrouwelijkheid, elegantie, natuurlijkheid en schoonheid. Haar voorganger was Uma Thurman, de Amerikaanse actrice die beroemd werd door Tarantino's "Kill Bill" en "Pulp Fiction".
Nadat ze was gestopt met het presenteren van de geur met haar hemelsblauwe ogen en haar engelengezicht, zocht Lancôme een waardige opvolger en vond haar in Diane Kruger. Miracle's reclameslogan is You make it happen. Voor vrouwen die, net als de twee "gezichten" van Miracle, deze betoverende geur dragen, is alles mogelijk.
Als men de reclamebelofte kan geloven, kunnen zij ware wonderen teweegbrengen met slechts één handbeweging. De huidige reclamevideo van Miracle begint met Diane Kruger, verpakt in een jurk van witte zijde. Als een godin loopt ze rond in een daktuin, onder haar de grote stad in de schemering.
Ze kijkt er subliem op neer. De lucht ziet er dramatisch uit. Grijze wolken bewegen zich door de slaperige stad. Er lijkt een storm aan te komen. Dat bevalt het goddelijke helemaal niet, daarom duwt ze de wolken zonder meer weg. De glazen fles wordt van dichtbij getoond met zijn roze wondergeur die het ongelooflijke mogelijk maakte.