Calvin Klein CK Eén schok voor hem, de oosterse mannengeur.

Calvin Klein CK Een schok voor hem is nieuwe en moderne herinterpretatie van de Unisex klassieker CK One uit 1994. De oosterse mannengeur met zijn kruidige geur karakter biedt een onafhankelijke en provocerende mannelijke geur, evenals het klassieke karakter van de klassieke CK One.
Calvin Klein heeft sinds 1994 herhaaldelijk geurenvarianten van de populaire klassieker uitgebracht, maar Calvin Klein besloot in 2011 voor het eerst om een mannen- en vrouwengeurvariant van hun uniseks klassieker te lanceren. CK One Shock for Him onthult vooral een intense patchouligeur die weerspiegeld wordt in de basisnoot, evenals de verkwikkende frisheid van de Italiaanse basilicum, die ook een belangrijke rol speelt in het onderscheidend vermogen van de mannengeur.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
In aanvulling op deze twee aromatische geurelementen bevat de Eau de Toilette Spray ook aroma's van lavendel, komkommer, zoete osmanthus, musk, diverse houtsoorten en tabak, waarbij de aquatische geur van komkommer en de fijne zoetheid van osmanthus eerder gereserveerd wordt gebruikt.
alle klanten beoordelen positieve
Calvin Klein CK One Shock for him
4 of 5 sterren

5 uit 5 sterren — op basis van 2 klant adviezen

Commentaar van
CK ONE SHOCK!
Heerlijke variant op de bekende CK One. Ik heb hem mijn vriend cadeau gedaan en hij was er heel blij mee. Prachtige verpakking om cadeau te doen!
Commentaar van
ck shock
Super dat deze geur in 200 ml fles te koop is. Perfect geschikt voor dagelijks gebruik. CK Shocjk voor hem is erg lekker, maar ook heel zoet.

Sterparfumeur Ann Gottlieb creëerde Calvin Klein CK One Shock voor hem

De parfumserie Calvin Klein CK One Shock voor hem is gemaakt door een parfumeur die al een hele reeks parfums voor het label heeft gemaakt. In feite zijn er verschillende speciale variaties van de bestseller CK One te herleiden. Last but not least heeft ze ook de vrouwenversie van CK One Shock gemaakt. Maar bovenal kan ze bogen op topverkopers als Obsession of Eternity. Ook buiten Calvin Klein had de vrouw een goede hand - of beter: de rechter neus. Het kan verwijzen naar een bijna eindeloze lijst van topproducten in bijna alle marktsegmenten van de parfumindustrie.
Ann Gottlieb weet natuurlijk wat belangrijk is voor een geslaagd parfum. Geen wonder dat ze ooit de gerenommeerde Wall Street Journal de "kenneus van de schoonheidsindustrie" noemde. Deze eretitel was natuurlijk ook een verwijzing naar het feit dat Gottlieb bij al haar parfumcreaties altijd marketing en dus bruikbaarheid in de handel in gedachten heeft. Het gaat niet alleen om creativiteit, maar ook om de schijn ervan. Ze begon haar carrière bij Revlon. In haar meer dan zes jaar met Estee Lauder is ze echter doortastend beïnvloed. Daar leerde ze niet alleen het vak van een parfumeur, maar kreeg ze ook diepgaand inzicht in de manier waarop de parfummarkt werkt.
Bovenal nam ze Estee Lauder persoonlijk onder haar hoede en moedigde haar aan. Gottlieb spreekt daarom van Lauder als haar mentor. Het is dan ook niet verwonderlijk dat zij in 1983 een eigen zaak oprichtte en al snel slaagde bij adviesbureau Ann Gottlieb Associates. Inmiddels heeft haar werk vele prijzen gewonnen. Onder andere de prestigieuze Living Legend Award van de Fragrance Industry Association in 2004 en toelating tot de Kampioenschappenkring in 2006.

Calvin Klein CK CK Eén schok voor hem in zwarte fles

Het ontwerp van de CK One Shock for Him fles bleef trouw aan Calvin Klein zijn lijn. In tegenstelling tot de originele fles, die werd ontworpen in transparant melkglas, wordt CK One Shock for Him gepresenteerd in een ondoorzichtige zwarte glazen fles. Glanzend en met zijn gladde oppervlak gaat de fles direct in de dop, die ook zwart geschilderd is.
Naast het klassieke witte CK One-logo kreeg de fles het opschrift "Shock" als een kleine vleugje kleur, dat in felgroene letters over de fles loopt. De rechthoekige kartonnen verpakking van de Calvin Klein geur is ook ontworpen in zwart om aan te sluiten bij het ontwerp van de fles.

Campagne voor Calvin Klein CK Een schok voor hem is schel en provocerend

De reclamecampagnes voor producten van Calvin Klein zijn vaak schel en uitdagend. De campagne voor de parfumserie Calvin Klein CK One Shock voor hem is geen uitzondering. Toen het parfum in 2011 op de markt kwam, lag de focus op een tv- en bioscoopspot waar het leven tot op zekere hoogte werd gevierd. Snelle snitten, felle kleuren en veel elektrobeats kenmerken zijn esthetiek. Maar het is niet alleen een esthetiek van schoonheid die wordt gepresenteerd aan de kijker, ook al is het natuurlijk jonge en goed uitziende mensen die daar handelen.
CK One Shock voor hem is neon, street art, clubbing, prullenbak, vreugde en pure provocatie. Deze luidruchtige campagne is onbetwist, net als de geur, gericht op een jong publiek, 2011.
Calvin Klein vertrouwt eerder op rooiing. Het geheel heeft ook een drastisch en soms zelfs enigszins agressief effect. Je ziet jonge mensen dansen en vieren in constante afwisseling met erotisch geladen scènes waarin een man en een vrouw fysiek heel dichtbij komen. Passie en sensualiteit worden hier getoond in een bijna compromisloze directheid. Het lijkt te gaan om een moderne, stedelijke levensstijl die er helemaal niets rustig aan heeft, maar wel vol hebzucht voor het leven.
Het is altijd een beetje zorgwekkend, het wordt duidelijk wat de bijnaam Shock zou kunnen betekenen in de productnaam. Maar het is ook duidelijk wie de doelgroep van de parfumserie Calvin Klein CK One Shock voor hem is - namelijk jonge mannen van begin twintig die in het leven willen duiken maar ook geen illusies hebben. De advertenties die parallel aan de spot werden geplaatst, vervolgen hun aanpak. Het zijn altijd collages van scènes van de plek zelf, die in hun geheel minstens even direct en provocerend overkomen als de bewegende beelden.