de nieuwe eeuwigheid

Calvin Klein is de onbetwiste schepper van verse, aromatische mannenparfums sinds de oprichting van Eternity for Men in 1990. In feite is het Calvin Klein Eternity for Men Aqua een nieuw en verbeterd recept voor de klassieke Eternity for Men. Net als zijn voorganger weet hij te boeien met een frisse noot, waarnaar ook met de nieuwe naam wordt gezinspeeld. Het heeft een houtachtig effect dat Calvin Klein het een Eternity for Men Aqua bijzonder mannelijke geur geeft. Dit is al te herkennen aan de basisnoot. Daar mengen fluweelzacht sandelhout en tropisch guaiachout zich met sensuele muskus en patchoeli tot een aromatische schat.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
Het cederhout in de hartnoot benadrukt opnieuw de houtachtige ondertoon. Verder worden pruim en lavendel gecombineerd met twee zoete en toch ook aromatische geuren. Samen met de sterke geur van Szechuan peper ontstaat een hartnoot vol aromatische accenten. Het geheime ingrediënt komkommer uit de klassieke Eternity-collectie komt terug in de topnoot. Lotus en groene noten worden toegevoegd, evenals citroenaroma's die het parfum compleet maken als een verfrissende scheut water. Dit Eternity for Men Aqua is Calvin Klein echter niet alleen een eenvoudige toevoeging aan de Eternity-serie. De unieke combinatie van frisse en houtachtige geuren geeft de drager een sportieve en casual uitstraling. Een parfum dat zeker een klassieker voor de eeuwigheid zal zijn.
alle klanten beoordelen positieve
Calvin Klein Eternity for Men Aqua
4 of 5 sterren

5 uit 5 sterren — op basis van 1 klant adviezen

Commentaar van
Top Parfum
Dit parfum is in niets slechter dan zijn voorganger Eternity. Ook deze geur blijft lekker lang aan en is intensief. Deze geur kan echter ook de hele dag worden gedragen. Naar het werk of bij het uitgaan. Voor elk jaargetijde!

Jeans, parfum en grenzeloze roem

Het merk Calvin Klein werd in 1968 opgericht door de Amerikaanse ontwerper Calvin Richard Klein. De zoon van Hongaarse immigranten studeerde design in New York en begon zijn eigen collecties te ontwerpen, die al snel ontdekt werden door de New Yorkse elite. Uiteindelijk brak hij wereldwijd door met zijn eerste jeanscollectie, waar hij vandaag de dag nog steeds bekend om staat. Naast zijn werk als ontwerper is Calvin Klein beroemd geworden door zijn creaties op het gebied van accessoires, horloges en parfumklassiekers zoals Calvin Klein Eternity for Men Aqua. De hoogwaardige producten zijn wereldwijd zeer gewild en worden gewaardeerd door zowel mannen als vrouwen.
Modern en klassiek tegelijk, is het motto van het bedrijf. Een houding die zich tot op de dag van vandaag heeft bewezen. Ook een vleugje luxe en exclusiviteit mag nooit ontbreken. Calvin Klein heeft regelmatig beroemdheden en bekende mensen in dienst om zijn nieuwe collecties een gezicht te geven. Hij heeft samengewerkt met sterren als David Beckham, Justin Bieber en de familie Kardashian en lijkt altijd de juiste toon te treffen. Het ongeëvenaarde succes van het merk doet de vraag rijzen of Calvin Klein de beroemdheden niet liever reclame wil maken. Ook beroemd is de legendarische poster op Times Square in New York City, die al jaren de nieuwste collecties en prestaties van de maker laat zien. Met Calvin Klein Eternity for Men Aqua lanceerde Calvin Klein een nieuw parfum dat zich kort na zijn release als klassieker vestigde. Calvin Klein Eternity for Men Aqua staat met zijn onmiskenbare charme en sterke aantrekkingskracht voor een van de grootste ontwerpers van deze tijd.

Hemelsblauw water in een fraaie verpakking

Naast de aromatische geur is Calvin Klein ook het klassieke ontwerp van de fles overgenomen Eternity for Men Aqua van zijn voorganger. In feite is alleen de lichte kleurschakering van de glazen fles veranderd. De fles glinstert, niet geheel onverwacht, in delicaat blauw, en doet zo zijn naam eer aan. Nadat de vorm van de fles zich gedurende vele jaren heeft bewezen, is ook Calvin Klein de vierkante basisvorm van de fles met afgeronde hoeken aan de bovenkant Eternity for Men Aqua ontwikkeld. Dankzij het innovatieve ontwerp heeft de sproeikop helemaal geen deksel en onderstreept de inspanningen van de maker om een zo ongecompliceerd mogelijke geur te creëren. De zilveren kleur geeft de indruk van glanzende reflecties op dansende golven. De serienaam Eternity is in hoofdletters op de bovenzijde van de fles gegraveerd, gevolgd door de kleine toevoeging voor mannen. De speciale naam van het parfum Aqua werd in het midden van de fles geplaatst en de merknaam Calvin Klein bevindt zich uiteindelijk op de bodem van de fles. Een eenvoudige fles voor een ongecompliceerde, klassieke geur.

Calvin Klein Eternity for Men Aqua - de nieuwe klassieker

Hemelsblauw water zover het oog reikt en een direct vakantie- en ontspanningsgevoel. Dit zijn slechts enkele van de associaties die Calvin Klein Eternity for Men Aqua oproept met zijn geur. Deze zijn ook terug te vinden in de bijbehorende reclamecampagne voor het parfum. Calvin Klein staat bekend om zijn stijlvolle reclamefoto's en campagnes, die ook niet ophouden bij Calvin Klein Eternity for Men Aqua. Het gezicht van de geur is Amerikaans model Ben Hill, waarvan hemelsblauwe ogen concurreren met de parfum. Ben Hill is meestal op de catwalk en samen met Calvin Klein voor het eerst gemodelleerd voor een parfummerk.
Op de foto's draagt hij een los wit shirt en poses, ondersteund op een witte bank, voor een stralend blauwe lucht. De foto's zijn vrij eenvoudig, maar het opvallende charisma en de blauwe ogen van het model konden de boodschap niet overtuigender overbrengen. Op sommige foto's is Ben Hill ook te zien samen met Edita Vilkeviciute, die het gezicht is voor de vrouwelijke tegenhanger van het parfum Calvin Klein Eternity Aqua for Women. De sissende aantrekkingskracht van de foto's blijft niet verborgen voor de kijker en onderstreept de spanning die een gezamenlijke geurervaring met de partner kan creëren.
Calvin Klein Eternity For Men Aqua alleen is eenvoudig afgebeeld met zachte golven op de achtergrond. Calvin Klein weet met weinig inspanning een verleidelijke en sensuele sfeer te creëren die de toeschouwer boeit. Het wekt het verlangen naar meer en het verlangen naar een ongecompliceerde, frisse geur die de ontspannen levensstijl van de drager belichaamt.