Calvin Klein Obsessie voor Mannen, de oosterse houtachtige mannelijke geur

De reeks Calvin Klein Obsession for Men parfums is een echte klassieker onder mannengeuren. Oosterse en sensuele, de geur is nog fris en sprankelend.
De citrusvruchten topnoot combineert mandarijn, citroenmunt en bergamot, waardoor de prelude aan de kruidachtige hartnoot, die wordt gevormd uit lavendel, koriander, mirre en salie. De sensuele basisnoot bestaat uit sandelhout, patchoeli, vetiver, amber en muskus. Deze unieke geursamenstelling resulteert in een onvergetelijke en absoluut mannelijke verleiding.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
Sensueel en gepassioneerd tegelijkertijd, de aroma's te combineren om een welkome metgezel te maken voor elke gelegenheid. Warm en strelend, fascinerend en tintelend, vrouwen kunnen deze geur nauwelijks weerstaan. Een elegante betovering die elke dag een bijzondere uitstraling geeft, of het nu op het werk is of bij een romantisch samenzijn. Bijna een provocatie die verfrissend kruidig is. De oosterse geur van mannen is op geen enkele manier opdringerig, maar discreet, maar geenszins onopvallend. Aantrekkelijk en temperamentvol, zoals vrouwen zich een begeerlijke man voorstellen. De tijdloze metgezel gaat met jeans en een pak. Hij is pulserend en erotisch en weer traditioneel.
alle klanten beoordelen positieve
Calvin Klein Obsession for Men
4 of 5 sterren

5 uit 5 sterren — op basis van 5 klant adviezen

Commentaar van
CK geur
Obession for Men douchegel heeft een unieke geur, die provocerende accenten verbindt met klassieke elementen tot een prachtige compositie. Een compositie vol kracht en mannelijkheid, een echte klassieker.
Commentaar van
Mijn geur...
Een zeer goede deostick met een onopvallende geur. De parfumering werkt noch opdringerig noch onaangenaam en vrouwen houden ervan. Dat alles voor een gunstige prijs. Ik beveel het product graag verder aan.
Commentaar van
Obsession aftershave
Ik vind deze geur super en hij blijft lang ruiken. Zeer avontuurlijk en tegelijkertijd verfrissend. Ik hoop dat deze geur nog lang blijft en niet zoals zoveel andere producten van de markt wordt genomen.

Bob Slattery gemaakt Calvin Klein Obsession for Men

De Calvin Klein Obsession for Men parfumserie is gemaakt door parfumeur Bob Slattery. Het is de enige geur uit de neus van de maker.
Calvin Klein werd in 1942 in de wijk Bronx in New York geboren als zoon van joodse immigranten. Zijn vader Leo Klein werd in Hongarije geboren, zijn moeder Flore Stein van Oostenrijkse afkomst. Hij studeerde in 1960 af aan de High School of Art and Design in Midtown Manhattan en studeerde daarna aan het Fashion Institute of Technology. In 1963 studeerde hij af als modeontwerper. Tot eind december 1967 werkte hij als freelance ontwerper voor diverse modehuizen.
In New York City richtte hij in december 1967 het naar hem vernoemde kledingbedrijf op. Zijn eerste collectie was voor dames en bestond uit zes jassen en drie jurken, die hij in 1968 exposeerde in een hotel in New York. Het modehuis Bonwit Teller heeft een bestelling geplaatst. Orders van Macy's en andere grote bedrijven volgden. Calvin Klein maakte al snel naam in de New Yorkse modescene. Zijn creaties waren tijdloos, eenvoudig, modern en puristisch. De combinatie van strakke, discrete stoffen en heldere lijnen werd goed ontvangen.
Sinds het einde van de jaren zeventig worden glazen, horloges en parfums onder zijn licentie verkocht. In 2002 verwierf Philips Van Heusen Corporation Calvin Klein voor $430 miljoen. Sinds 2003 is de mode van het bedrijf ontworpen door andere ontwerpers. De parfumserie Calvin Klein Obsession for Men is sinds 1986 verkrijgbaar in de winkels.

De ongecompliceerde look spreekt het oog aan

Net zo nobel als de geur van de Calvin Klein Obsession for Men parfumserie is de fles van de klassiek elegante mannen parfum. Eenvoudig en zonder franjes, transparant en ovaal. De door Pierre Dinand ontworpen fles toont alles wat de geur te bieden heeft. Er zijn geen geheimen, alleen verleidingen.
Het parfum zelf heeft een amberkleurige tint die perfect past bij de bekroonde donkerbruine dop, waarvan de vleiende curve perfect is afgestemd op de vorm van de fles. Ondanks de rondingen is de fles van de Calvin Klein Obsession for Men parfumserie zeker niet vrouwelijk. De flesvorm zet mannelijke accenten die verwijzen naar de houtachtige noten in de geurcompositie. Ondanks de eenvoud ziet de fles er tijdloos elegant, modern en een beetje extravagant uit.
Niet alleen door de elegante geursamenstelling, maar ook door de edele fles is de parfumserie Calvin Klein Obsession for Men een verrijking in elke badkamer. De fles plattert de hand en kan ook met één hand worden gebruikt.

Kate Moss is het reclamevlak van Calvin Klein Obsession for Men.

De reclamecampagne voor de Calvin Klein Obsession for Men parfumserie is net als de geur, van hoge kwaliteit, eenvoudig maar zeer gedenkwaardig. De verschillende campagnes worden allemaal in zwart-wit en atmosferisch gefilmd.
Kate Moss, soms in een badpak, dan weer in een avondjurk, laat op indrukwekkende wijze zien dat de geur van de parfumserie Calvin Klein Obsession for Men altijd overal past en verlangen oproept. Andere campagnes zijn Mark Wahlberg, Matthew Terry en Lara Stone. Matthew Terry werd van de ene op de andere dag beroemd na deelname aan de Calvin Klein campagne voor de parfumserie Calvin Klein Obsession for Men.
De verschillende campagnes gaan altijd over het verlangen tussen man en vrouw. Diepe tederheid, vertrouwde maar tintelende en knisperende aanrakingen die ook bij de toeschouwer verlangen oproepen. Het verlangen om de geur te ruiken die dit fysieke verlangen tussen man en vrouw teweegbrengt, wordt groot. Iedereen die de sfeervolle scènes ziet, wil iets soortgelijks ervaren. De toeschouwer wordt geleerd dat dit precies mogelijk is wanneer de parfumserie Calvin Klein Obsession for Men wordt bespoten. Een geur die verleidt, maar niet eens in de clips te zien is. Slechts één woord wordt keer op keer herhaald, vol van verlangen, het woord: "obsessie". Iedereen kan zich voorstellen wat dit betekent, maar alleen de credits van de clips geven de zekerheid dat de zo enthousiast toegepaste parfumserie Calvin Klein Obsession.
Je eigen fantasie wordt zo geïnspireerd door deze eenvoudige maar gevoelige campagne dat de kijkers het gevoel krijgen dat ze de nog onbekende geur kunnen ruiken. De nieuwsgierigheid naar de parfumserie Calvin Klein Obsession for Men wordt zo met succes gewekt.