Verlanglijstje Telefoon 025 / 886971

Hugo Boss HUGO Donkerblauw blauw, de bosrijke en kruidige mannengeur

Mens geur HUGO Dark Blue van Hugo Boss werd in 1999 gelanceerd. De Eau de Toilette neemt de reukzintuigen mee op een oriëntaalse geurreis, die met zijn frisse en kruidige aroma's betoverend is. De geur opent met een sprankelende, stemmingsverhogende toptoon. De essentie van citroen ontvouwt zich lichtjes bijtende, zure geurcomponenten, die tegelijkertijd zoete nuances bevatten en een revitaliserende werking hebben. De zure noot wordt nog versterkt door de geurbouwstenen van grapefruit, die ook worden gekenmerkt door accentualiteit en elegantie. Deze citroengeurelementen vullen de verkwikkende, pittige, kruidige en kruidige geuren van gember aan en combineren met de zoete en sappige geuren van mandarijn om een harmonieuze geurklank te creëren. Het hart van het parfum geeft HUGO Dark Blue een gepassioneerd, verzoekend parfum karakter. De geurelementen van geranium, dankzij hun citroenachtige aroma' s, versterken de citrusgeur van de topnoot, waardoor het een langer na-effect heeft, associaties met rozen oproept en een beetje poederig overkomt.
Sage geeft een kruidige geur af die leerachtige, droge en harsieve nuances bevat. Mahonie en cipres zetten houtachtige en harsachtige, kruidige geuraccenten. De geur wordt afgesloten met de basisnoten van benzoïne, patchouli, vetiver en cederhout, die een oosterse flair uitstralen. De parfumcompositie doet ons denken aan vanille, roept associaties op met de geur van het bos, doet ons denken aan donkere chocolade, is warm, zacht en rokerig en zorgt ervoor dat de eau de toilette op een exotische, sensuele, droge en bittere manier verdwijnt.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
The combinatie van citrus smaken en houtachtige, houtige, houtachtige en houtige geurelementen maakt HUGO Dark Blue tot een zintuiglijke stimulerende geurervaring die de geurenwerelden van de Orient dichter bij de gebruiker brengt.
alle klanten beoordelen positieve
Hugo Boss HUGO Dark Blue
4 of 5 sterren

5 uit 5 sterren — op basis van 3 klant adviezen

Commentaar van
De favoriete geur van mijn man.
Heerlijke geur, helaas niet meer te verkrijgen in drogisterijen, ben zo blij dat ik het hier in jullie webshop nog gevonden heb! Maak er mijn man heel blij mee!Dus bestel ik er meteen maar twee!
Commentaar van
Hugo Boss HUGO Dark Blue aftershave
Hugo Boss HUGO Dark Blue aftershave is een heerlijk frisse afteshave. Kalmeert de huid, laat je je heerlijk fris voelen. Dan kun je er weer een dag tegenaan!
Commentaar van
HUGO DARK BLUE, heerlijke geur
Heerlijke geur, vooral voor jonge mannen. Ik heb hem voor mijn zoon gekocht die er erg blij mee was. De service bij u was erg goed. Snelle en correcte levering.

Sterparfumeur Alain Astori creëerde Hugo Boss HUGO Donkerblauw

Om een spannende, reukreukende mannengeur op de markt te brengen die frisheid met kruiden combineert, exotische geuren vangt en gevoelens van verlangen oproept, selecteerde Hugo Boss' geurhuis Alain Astori. Net als zoveel andere vertegenwoordigers van zijn ambacht, zag de gerenommeerde parfumeur het daglicht in Grasse - de stad van heerlijke smaken en luxe parfums. Alain Astori dankt zijn fijne neus en zijn passie voor het creëren van geuren aan zijn geboorteplaats.
Omringd door de vele geur fabrikanten, ontwikkelde hij een gevoel voor geurige en tegelijkertijd extravagante geur combinaties uit de kindertijd benen. Zijn carrière als parfumeur leidde hem naar het in Grasse gevestigde Institut Lautier-Florasynth, waarvoor hij negen jaar werkte, waar Alain Astori zijn handtekening zette onder Aroma Calm for Lancome, Second Skin Men for Ted Baker en Hugo Deep Red for Hugo Boss.
In zijn geurcreaties hecht hij veel belang aan hoogwaardige geur bouwstenen en buitengewone geur composities, die zijn creativiteit vrijheid van ontwikkeling bieden en stimuleren de verbeelding. Deze claim wordt weerspiegeld in de Hugo Boss HUGO Dark Blue parfumserie. Dankzij het ingenieuze samenspel van veelzijdige geur bouwstenen en zijn uitgesproken verbeelding, is de Fransman erin geslaagd om een eau de toilette dat een verfrissend sprankelend effect heeft wanneer het wordt toegepast, kan passie opwekken in de drager dankzij cypress olie en maakt het mogelijk om jezelf onder te dompelen in de geuren werelden van de Oriënt.

Hugo Boss HUGO Donkerblauw blauw flesje ziet eruit als een cocktail shaker.

De Hugo Boss HUGO Dark Blue parfum serie heeft een stimulerende werking op de visuele zintuigen. Het betovert zich door zijn extravagant uiterlijk, wat verwijst naar de ongewone geuren die in de Eau de Toilettes te vinden zijn. De vorm van de flacon roept associaties op met een cocktail shaker. Deze ontwerpbeslissing zorgt er dan ook voor dat de toeschouwer wordt herinnerd aan een barman die verschillende ingrediënten met elkaar communiceert.
Deze beelden in het hoofd kunnen worden overgebracht naar de samenstelling van geuren en wijzen op de spannende wisselwerking van de geurelementen van HUGO Dark Blue. Het ontwerp design van de cocktailshaker bestaat uit een glazen container en een zilveren kap. De fles wordt - volgens de naam van de Eau de Toilettes - in koel blauw gedompeld.
Kleurkeuze verwijst naar de verfrissend sprankelende geur-elementen van de topnoot. De rode tekst "HUGO Hugo Boss", die verticaal op de voorkant van de geurfles werd gedrukt, zorgt voor extra optische aantrekkingskracht.

campagne voor Hugo Boss HUGO Dark Blue adverteert met sensuele beelden

De reclamecampagne voor HUGO Dark Blue van Hugo Boss brengt het spannende en betoverende geurende karakter van het eau de toilette tot leven in opwindende beelden. De marketingstrategie van het luxe merk wordt gedomineerd door de verleidelijke geursamenstelling en richt zich op pure erotiek voor een passende visualisatie. Om de commercial van de grond te krijgen, wordt een mannelijk model dat casualheid en coole sexappeal belichaamt gefilmd in een casual houding.
In sequenties die elkaar snel opvolgen, wordt getoond hoe de protagonist zijn verleidingskunsten optimaal laat zien. Hij nadert de hals van het vrouwelijke model met zijn mond iets open, laat de drager van haar top vallen, legt haar schouder en haar rug bloot, bijt haar schouder, trekt haar tanden licht tegen haar huid en wijdt zich vervolgens - nu op het bed liggend - aan de rest van haar lichaam. In deze scènes richt de camera zich op de mond van het mannelijke model, zodat de blik van de kijker er ook naar wordt getrokken.
Deze opwindende tintelingen verwijzen naar de geurelementen van cipres in het hart van het parfum, die gevoelens van verlangen kunnen oproepen. Tussen de wilde uitingen van passie van de modellen, wordt de hoofdpersoon getoond in een koele pose - flirten met de kijker. Het filmische stilistische apparaat van de snel veranderende camerahoeken en de muziek, die abrupt stopt bij elke overgang naar een nieuwe reeks, wijzen op de tintelende, verkwikkende geurcomponenten van de topnoot van het eau de toilette.
Aan het eind van het erotische seksspel vangt de camera het vrouwelijke model in slaap op het bed, terwijl de hoofdpersoon zich tot haar keert, ondeugend in de camera kijkt en licht struikt. De reclamecampagne benadrukt zo vakkundig de sprankelende en verleidelijke essentie van het parfum HUGO Dark Blue.