-Campagne voor Hugo Boss HUGO Dark Blue maakt reclame met sensuele beelden
De reclamecampagne voor HUGO Dark Blue van Hugo Boss brengt het opwindende en verleidelijke geurkarakter van de eau de toilette tot leven in bedwelmende beelden. De marketingstrategie van het luxemerk draait helemaal om de verleidelijke geurcompositie en vertrouwt op pure erotiek voor een treffende visualisatie. Aan het begin van de reclame wordt een mannelijk model, dat nonchalance en cool sexappeal belichaamt, gefilmd in een nonchalante pose.
De hoofdrolspeler laat zijn verleidingskunsten snel achter elkaar zien. Hij benadert de nek van het vrouwelijke model met zijn mond iets open, laat het bandje van haar topje naar beneden vallen waardoor haar schouder en rug bloot komen te liggen, bijt in haar schouder, trekt lichtjes aan haar huid met zijn tanden en stort zich dan - nu liggend op het bed - op de rest van haar lichaam. In deze scènes focust de camera op de mond van het mannelijke model, zodat de blik van de kijker er ook naar toe wordt getrokken.
Deze opnamen, die een elektriserende tintelende sensatie oproepen, zinspelen op de geurelementen van cipres in het hart van de geur, die gevoelens van verlangen kunnen oproepen. Tussen de wilde uitingen van passie van de modellen door, is de hoofdpersoon te zien in een koele pose, flirtend met de kijker. Het filmische stijlmiddel van snel wisselende camerahoeken en de muziek die abrupt stopt bij elke overgang naar een nieuwe scène verwijzen naar de tintelende, verkwikkende geurcomponenten van de topnoot van de eau de toilette.
Aan het einde van de erotische komedie legt de camera het vrouwelijke model vast, slapend op het bed, terwijl de hoofdpersoon zich naar haar omdraait, ondeugend in de camera kijkt en lichtjes zijn schouders ophaalt. De reclamecampagne laat zo op vakkundige wijze de sprankelende en verleidelijke essentie van het parfum HUGO Dark Blue zien.