Verlanglijstje Telefoon 025 / 886971

Stedelijke mensen in hun element

Hugo Boss HUGO Element is een mannengeur met een aromatische en maritieme noot, waarvan de Calone-geur aan fris stromend water doet denken. De in 2008 gelanceerde creatie met haar frisse aquatische karakter is al lang een klassieker onder mannengeurtjes geworden. Zelden was een geur zo verkwikkend en krachtig, ontstaan uit een grote verscheidenheid aan ingrediënten die samen een harmonieuze melodie vormen: de geurenreeks Hugo Boss HUGO Element is al lang een van de populairste creaties onder verfijnde mannengeuren geworden, waardoor een frisse lucht in je leven wordt gebracht.
Het heldere, heldere parfum van Calone in de Eau de Toilette onderstreept uw natuurlijk charisma en geeft u de behaaglijke ervaring van een frisse zeewind, terwijl donkere houten noten uw moderne mannelijkheid benadrukken. Niets haalt je uit je stap, niemand doet je zelfvertrouwen schudden, want met de HUGO Element After Shave kun je zelfs na het scheren de dag in balans brengen. Na het sporten zal de Hugo Boss HUGO Element geurreeks u verfrissen en u zelfs na lange uren op kantoor niet teleurstellen.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
Bij zijn makelloze frisheid geeft hij u de vrijheid om elke dag uw eigen accent te plaatsen. HUGO Element is niet alleen een geur of aftershave die bij elke gelegenheid past, maar ook de zintuigen overal en op elk moment verkwikt: uw persoonlijke stedelijke oase, waarvan positieve energie ook uitstraalt naar uw omgeving en waar u ook bent.
alle klanten beoordelen positieve
Hugo Boss HUGO Element
4 of 5 sterren

5 uit 5 sterren — op basis van 4 klant adviezen

Commentaar van
Set met geur en verzorging
Lekker voor 's ochtends na het scheren. Irriteert mijn soms gevoelige huid niet en geeft me de hele dag een heerlijk fris gevoel. Toppie!
Commentaar van
Koop ik regelmatig
Ik heb deze do altijd in mijn badkamer staan. Meestal koop ik meerdere tegelijk omdat ik het altijd hebben wil. Na het sporten, bad, uni of kantoor. Heb het altijd bij me.
Commentaar van
echt aan te bevelen
Een frisse en pittig-bloemige geur die niet alleen de huid na het scheren ontspant, maar ook mijn vrouw opwindt. Geen goedkope geur, maar een echt goede!

Hugo Boss HUGO Element - een geur met een lange geschiedenis

Hugo Boss HUGO Element heeft een lange geschiedenis als parfum: het modebedrijf uit Metzingen bij Stuttgart in Baden-Württemberg produceert al sinds 1924 kleding. Aanvankelijk werd het bedrijf opgericht voor de productie van werkkleding. In de jaren dertig kreeg het bedrijf van het leger opdrachten voor de productie van uniformen. Oprichter Hugo Ferdinand Boss overleed in 1948 en de overname door zijn schoonzoon bracht het bedrijf een nieuwe wending met het begin van de productie van edele herenpakken. Hugo Boss kenmerkte zich door een uitstekende snit, hoogwaardige stoffen en vakmanschap en een goede pasvorm.
Ook vandaag is deze kwaliteit behouden gebleven. In de jaren zeventig werd in Metzingen een factory outlet geopend. Vandaag de dag zijn outlet centra van verschillende bedrijven gevestigd in de hele stad. Ondertussen is het bedrijf geëvolueerd tot een wereldwijde onderneming in verschillende stadia van ontwikkeling. Naast de mannenlijn wordt ook mode voor vrouwen (geïntroduceerd in 1998) en kinderen geproduceerd. Sinds 2008 is er een sieradenlijn te koop; sinds 2012 is er een zogenaamde Boss Home collectie, die zich op de markt begint te vestigen met handdoeken, beddengoed en andere artikelen voor thuisgebruik. De parfum- en cosmeticacollectie (geïntroduceerd in 1984) wordt gedistribueerd sinds de verkoop van de Procter & Gamble-licentie. Hugo Boss volgt een duidelijk gestructureerde merkfilosofie gericht op het versterken van de positie van de verschillende lijnen. Het grote consumptiegoederenbedrijf Procter & Gamble, dat in 1991 het merkrecht op de parfumserie van Hugo Boss verwierf, brengt de parfums nu op de markt. Hugo Boss gebruikt ze als aanvulling op de bestaande lijnen. Zonder de naam Hugo Boss is de mode- en cosmetica-industrie ondenkbaar.

Thuis in hier en nu met je eigen oase

De Hugo Boss HUGO Element fles heeft een sterke basis die fungeert als een krachtig rustpunt voor het hele uiterlijk. Het heeft geen franje nodig en geen complicaties. De hoogwaardige geur rust open en zelfverzekerd in haar op. Het gladde, volledig transparant glas is modern en elegant. Het is een voorstelling die ruimte geeft aan de man die de geur draagt: om zich te ontvouwen, om zijn of haar eigenaardigheden te laten spelen en om in zijn geheel te worden waargenomen.
The clearly structuredly structured design staat voor het ongebreidelde zelfbeeld van de mannen van vandaag. De Hugo Boss HUGO HUGO Element Fragrance rust, geheel in lijn met je zelfbesef, tussen twee sterke polen, veilig, aanwezig en toch transparant voor iedereen om naar te kijken. De wat speelse dop in de vorm van een schroefmoer is een oprechte hommage aan de klassieke man, die het leven in eigen hand neemt en bewust zijn eigen richting kiest. Tezelfdertijd is hij thuis in de wereld van vandaag, waar hij zich ook bevindt en verankerd met alle zintuigen in het hier en nu, harmonieus verbonden met zijn omgeving.

Charismatisch en vol passie

Overal in uw element - dat is het motto van de Hugo Boss HUGO Element parfumserie. De frisse en kruidige geur is ontwikkeld voor actieve en moderne mannen. Jonathan Rhys Meyers, de Ierse acteur en muzikant, belichaamt het gezicht en de persoonlijkheid van HUGO Element in de commercial. Dit campagnegezicht is goed doordacht. De charismatische Ier met zijn indringende blik en fascinerende ijsblauwe ogen creëert een aura vol passie. De grote mond is ook bijzonder en gloeiend. Hij speelt niet alleen het personage - hij is volledig in zijn element. In de Argentijnse metropool Buenos Aires wandelt Jonathan terloops door de stad.
De gedachten van de jongeman worden gevisualiseerd door lijntekeningen, die tijdens de wandeling steeds weer worden ingefade. Het interieur krijgt expressie. De fles, met een dop die doet denken aan een noot, wordt ook gepresenteerd op een frisse lichtblauwe en monochrome achtergrond - net als de slogan van de campagne - "Overal in je element zijn". Voor de parfumdrager maakt het niet uit - het belangrijkste is dat hij de pittige en frisse geur tot zijn beschikking heeft. Iemand die in zijn element is, is actief en staat volledig in het leven. Hij kan alles bereiken en alles doen. Het is mooi, aantrekkelijk en aantrekkelijk. Waar de jongeman naar toe gaat en wat hij met de dag doet komt van hem. De levenshouding van de Hugo Boss HUGO Element parfumserie betekent dat deze overal en altijd is aangekomen en kan zijn wat hij is. Charismatisch, hartstochtelijk, nonchalant, modern, levendig en fris, de plek ontmoet u.